woensdag 8 mei 2019

Art Journal

Het is door mijn vakantie alweer een hele poos geleden dat ik iets liet zien van mijn maaksels.
Voor de vakantie ben ik o.a. lekker bezig geweest met mijn AJ. Vandaag laat ik deze pagina zien:




Onderlaag met gesso.
Daarop gewerkt met stencil en structuurpasta.
Kleur aangebracht met Magical van Lindy's Stampgang. Gestempeld enz.
De vlinders van Internet geplukt, geprint en opgeplakt.
Fijn formaatje om mee te werken in het By Marlene journal als je al jaren kaarten maakt ;)

Fijne dag!

M@rjan

23 opmerkingen:

Els zei

Een pracht pagina met deze vlinders en de mooie achtergrond. Leuk dat fijne bloemetje rechtsonder.
Groetjes, Els

Ellen zei

Schitterend Marjan...prachtige kleuren!
Groet Ellen

Nancy Soetaert zei

prachtige pagina! Mooie kleuren, heel tof gemaakt!
Nancy

Colien zei

Heel gaaf!
grtz Colien

Gerrina zei

Zo mooi weer! Ik hou van dat dromerige met zachte kleuren en textuur... Dacht even dat de vlinders van Art Journey waren.
Ben zelf ooit begonnen met AJ-en met een A4 AJ, maar ben daar best vlug mee gestopt; zo grrot! Toen ik naar A5 ben overgestapt en daar helemaal aan gewent was, kwam deze maat uit...die pak je toch wel heel snel, precies omdat het een fijne vertrouwde maat is...
Groetjes, Gerrina

Sue Lelli zei

I think you have found a good way to create besides cards! You make me want to play in MY art journal which I never take the time to do! Absolutely STUNNING page, Marjan! LOVE the quote, the colors, the butterflies!

Doris knippenenplakken zei

Schitterend Marjan , prachtige kleuren combinatie !
Groeten Doris

Pat zei

This is beautiful Marjan and I love the colours and the pretty butterflies. A wonderful art journal page. x

Lia zei

Marjan, het is een plaatje. Echt prachtig gemaakt.
Lia xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie pagina met die prachtige vlinders. Leuke kleuren heb je gecombineerd en als je goed kijkt gebeurt er best veel op zo'n pagina, top Marjan.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

wat heb je dit weer prachtig gedaan en zo mooi van kleur Marjan
Gr Karin

Mariken zei

Wat een beauty, prachtig van kleur! En zo lekker voorjaarsachtig!
Wat een overgang hè, van jullie mooie vakantieweer naar dit Nederlandse grijs en kou!

Martha zei

Hoi hoi Marjan
heel mooi deze pagina, ik vind de kleuren prachtig bij elkaar,
ik heb dat artjournal formaat nog niet gezien, maar het lijkt me inderdaad handig!
Liefs Martha

Handmade cards zei

Met deze techniek hou ik mij niet bezig maar vind het wel supermooi om te zien! Mooi gedaan Marjan!
Gr, Wietske

Ans Gilbert zei

Prachtige pagina Marjan, de kleuren zijn erg mooi en de vlinders maken het af!
Ansx

Renate zei

Wauwie!!! Dit ziet er prachtig uit.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Wat een mooie pagina, Marjan. De kleuren zijn prachtig!! Het gaat je goed af! En wat een mop, van die kaart... fijn dat je je kan inleven in mij ;-)

Scraptastisch zei

Heel erg mooi om weer naar je pagina te kijken Marjan! De kleuren poeders overheersen niet waardoor de vlinders en teksten mooi uitkomen het straalt rust uit vind ik! Dankjewel voor de mooie stempels die met de post zijn gekomen vandaag, zijn echt prachtig en ga ze snel gebruiken!
xx Gerie

Nicole Parmentier zei

Prachtig deze pagina!!! Vroeger zag je ze veel deze koolwitjes. Leuk om ze hier ook voorbij te zien komen!

Marjolein zei

Vind je pagina supertof geworden!!!
Leuk ook die vlinders erbij en die Magicals, leuk spul is dat!

Kaartenkraam zei

Zo helemaal Marjan weer, schitterend gedaan!

groetjes van Ank

Ellen zei

Ik heb je inmiddels gemaild!
Gr Ellen

Marlies zei

Een hele mooie pagina Marjan. Mooie kleuren, echt schitterend gemaakt! groetjes, Marlies