maandag 6 mei 2019

Weer thuis en uitslag verjaardags loting


Weer thuis! We hadden een supervakantie in het mooie zuiden van Spanje! Lekker geluierd, veel van de zon genoten, leuke dingen gedaan en uitgerust!
Tijdens deze vakantie was ik jarig. We hebben lekker geluncht in een tentje aan de kust bij Calahonda.


Bij thuiskomst gisteren trof ik een hele stapel verjaardagskaarten aan van mijn blogmaatjes, hoe leuk! Ik heb ze op de foto gezet:





Heel erg lief meiden, dank jullie wel voor de mooie kaarten en wensen!
Een van de kaartjes, de eerste op de bovenste rij had geen afzender, wie o wie stuurde mij deze mooie easel kaart??

Vanmorgen heb ik lootjes gemaakt van alle deelnemers aan mijn verjaardags loting en daar drie namen uit getrokken. Hieronder de namen van de winnaressen:

Irene wint de vlinderset

Els W. wint de SU stempelset

Gerie wint de tekst stempels.

Van Irene en Gerie heb ik het adres, maar van Els niet. Mail je mij even je adres, Els?
Ik stuur jullie cadeautjes z.s.m. op!

En dan weer over op het normale leven, dus wassen enzo. Maar ik kom vandaag ook weer even buurten bij jullie op je blog.

Groetjes!

M@rjan

24 opmerkingen:

Irene zei

Wat een enige foto Marjan en wat zie je er goed uit!!!! Heel veel lekkers op de verjaartdagstafel en zelfs een wijnkoeler met een Hollands tintje (of is die door jullie meegenomen???).
Wat zal ons weer een afknapper zijn als je net zulke heerlijke weken hebt gehad maar de leuke verjaardagspost maakt het hopelijk weer een beetje goed en ik ben superr blij met de mooie vlindertjes, dank je wel en ook Els en Gerie van harte gefeliciteerd met hun mooie cadeautjes!!
Liefs, xx Irene

Els zei

Hallo Marjan,
Dit is wel heel bijzonder Marjan, want ik zet net mijn blogbericht dat we terug van de vakantie Zwitserland zijn.
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en mooie kaarten heb je ontvangen.
Mijn man en ik waren ook beide jarig tijdens de vakantie en hebben dat heel leuk gevierd in Zwitserland.

En ontzettend leuk dat ik de gelukkige ben die die de mooie stempels heeft gewonnen. Alvast dank je wel en ik zal mijn adres even door mailen.
Lieve groetjes, Els

Marja Sch zei

Wat fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groeten Marja

Crealientje zei

Zo te zien heb je een fijne vakantie en verjaardag gehad.
Nog van harte gefeliciteerd Marjan!
Je hebt mooie kaartjes mogen ontvangen.
Fijne dag, liefs Crealientje.

Lia zei

Ik heb je blogbericht (en dus je verjaardag!) helemaal gemist en daarom komen mijn gelukwensen wel heel erg laat!
Alsnog: proost op je verjaardag dus! Je ziet er top uit en hebt vast heel erg genoten. Voor ons duurt het nog 2 weken.....
Lia xxx

Angela zei

Wat ontzettend fijn te lezen dat jullie een heerlijke vakantie gehad hebben en dat jullie jouw verjaardag héél smakelijk gevierd hebben.... wat ziet het er goed uit; schitterende foto van de jarige jij :).

Staat leuk al die kaartjes zo bij elkaar :).

Fijne (werk?)dag.
xxAngela

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kaartjes Marleen voor je verjaardag !
Leuke vakantie foto en fijn dat jullie genoten hebben
Groetjes Doris

Mariken zei

Aan de foto’s op insta heb ik gezien hoe jullie hebben genoten! Het is ook zo heerlijk daar! Succes met alle dingen die je thuis moet doen en met opstarten! Toffe kaarten heb je gehad, dat is leuk thuiskomen!

KarinsArtScrap zei

fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad en vele kaarten heb mogen ontvangen.
en natuurlijk Gefeliciteerd aan de winnende dames.

Gr Karin

Gerrina zei

Wat heerlijk om je verjaardag met lekker weer te vieren! Nog gefeliciteerd!
En heerlijk om zo verwent te worden! Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Wat een leuke vakantie hebben jullie gehad in Spanje Marjan...zo te zien hebben jullie heerlijk genoten.... alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en daar heb je prachtige kaartjes voor gekregen ...zo kan je daar nog lang van genieten...

lieve groetjes
Rosina

Sarah zei

Mooie collectie kaarten. En een toffe foto. Het is mij niet gelukt deze keer, je vorige bericht had ik ook gemist.
Welkom thuis, kunnen we weer genieten van je mooie creaties!

Scraptastisch zei

In zo'n omgeving wil toch iedereen wel een verjaardag vieren...wat een relaxte foto Marjan en super dat het zo leuk is geweest. Bij thuiskomst zoveel post uit blogland...ik zie het al voor me hup de was in de machine en mooi al die flopjes open maken! Gefeliciteerd had ik je al maar bij deze nog een keer!!! En dan ik ook heel blij verrast dat ik die geweldige tekst stempels bij je heb gewonnen, dikke dankjewel Marjan!!! Succes weer met werken!
xx Gerie

Nicole Parmentier zei

Ik had je foto al op Insta gezien. De beste manier om je verjaardag te vieren! En wat zal dat leuk thuiskomen zijn met al die post. Leuk dat je ze op de foto hebt gezet. Van een aantal zie ik ook zonder naam meteen van wie ze zijn, grappig is dat!

Angelique zei

Fijn om te lezen dat jullie heerlijk genoten hebben in Spanje, het genieten straalt van je foto af. Heerlijk om dan thuis te komen en zo'n stapel verjaardagspost te mogen openen. Gefeliciteerd aan de drie dames met hun gewonnen prijs.
lieve groetjes Angelique

Ans Gilbert zei

Deze leuke foto had ik al gezien op FB, echt een stralende foto en lekker aan de sardientjes. Leuk zoveel verjaardagspost, dat is wel fijn thuis komen.
Ansx

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Jullie hebben heel erg genoten zo te zien!
Heerlijk uitgerust denk ik zo
Ik las net in mijn blogbericht hoe je er achter bent gekomen dat de kaart van mij is, maar hihihi als je aan het oogje trekt aan de rechterkant, komt een labeltje tevoorschijn, met onze wens, hihihi
Je bent trouwens goed verwend met kaarten!
Liefs Martha

GerJanne zei

Hahaha...ik lig echt in een deuk! Om mijzelf. Ten eerste heb ik je vorige bericht niet gelezen/ gezien. Ten tweede sta je op mijn kalender, maar dan bij 7 mei. Geen idee hoe ik er bij kom, maar je raadt het al: morgen valt mijn kaart bij jou in de bus! Helemaal in de veronderstelling dat ik op tijd ben. Hihihi...
Ik zal het meteen op mijn kalender veranderen! Zo te lezen had je een heerlijke dag en een mooie vakantie! Leuk om dan zo'n stapel post te vinden!

Ellen zei

Dat ziet er gezellig uit...met een vleugje Holland zie ik!
Leuk om zoveel kaartjes te krijgen bij thuiskomst!
Proficiat voor de 3 winnaars!
Groetjes Ellen

Pat zei

Wishing you a belated Happy Birthday Marjan and pleased you had a lovely holiday in Spain. Congratulations to the three winners of your draw, and what a wonderful array of cards you were sent, every one a beauty. x

Sue Lelli zei

Happy Birthday, Marjan! What a wonderful way to celebrate with a trip to the south of Spain! So many Lovely cards! Thanks for sharing them!

Marjolein zei

Zo te zien heb je heerlijk genoten!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Oh en wat een prachtige kaarten heb je gekregen voor je verjaardag!
Dat is leuk thuiskomen, :-)

Mieke zei

Leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! En thuiskomen met zoveel mooie kaarten is toch super! ❤

Kaartenkraam zei

Wat leuk toch al die verjaardagspost, geeft toch een warm gevoel ondanks het koude weer ;-)

groetjes van Ank