zondag 12 mei 2019

DCL #311


De vorige "regenboog"challenge was een succes, leuk. De nieuwe challenge is door Margot bedacht, die jammer genoeg ons team gaat verlaten na zeven jaar. We zullen haar originele inbreng erg missen. Zij is een echte kattengek en wil daarom voor haar laatste challenge zoveel mogelijk katten zien, de opdracht is dus... Maak een kattenkaart!

Ik heb geen enkele kattenstempel of stans, dus heb ik mijn toevlucht genomen tot Internet, waar ik deze grappige kat vandaan haalde.



Ik heb haar gekleurd met een lichtgrijze copic en daar past roze mooi bij. Verder is het een eenvoudige kaart.
Je kunt meedoen tot vrijdag 24 mei 18.00 uur, succes!

-------------------------------

Afgelopen week was niet zo leuk. Mijn man kreeg erg last van steken op de borst en was erg kortademig en is opgenomen geweest voor een paar dagen, waar allerlei onderzoeken hebben plaats gevonden. Uiteindelijk bleek dat hij een ontstoken hartzakje heeft. Toen moest hij midden in de nacht naar een ander ziekenhuis in Den Haag. Ook daar was de conclusie uiteindelijk dat hartzakje. Met medicijnen mocht hij gelukkig afgelopen vrijdag naar huis en moet hij rust houden tot het helemaal over is. Het waren een paar stressvolle dagen voor ons allebei. Nu lekker bijkomen en beter worden voor hem.

Maar morgen weer een gezellig dag, want dan gaan we met de kinderen brunchen voor Moederdag en nog voor mijn verjaardag in een leuke beachbar bij Kijkduin.

Voor iedereen die Moederdag viert, fijne dag!

Groetjes,

M@rjan

25 opmerkingen:

Els zei

Wat een super leuk idee voor Margot om deze uitdaging een kattenkaart te maken en je kaart vind ik erg leuk met de kleuren licht grijs en roze.

Heel vervelend als je man naar het ziekenhuis moet met hartklachten, maar gelukkig is hij nu weer thuis. Beterschap voor je man.

Veel plezier vandaag met jullie brunch en groetjes, Els

Maria V zei

Jeetje Marjan, dat is zeker schrikken. Beterschap voor jullie beide, want als partner sta je er bij, kan niets doen en alleen maar hopen dat het goed komt.
Vandaag dus echt gaan genieten.
Ik word zo opgehaalt, mag niet eten en graag mooie kleertjes aan.... ik ben benieuwd wat deze verrassing in petto heeft ;)

Lia zei

Oei, dat was schrikken! We hebben hier vorig jaar iets vergelijkbaars meegemaakt maar gelukkig is alles goed gekomen!
Ik wens jullie een fijne dag!
Oh ja: de kat is leuk!!
Lia xx

Sarah zei

Deze kaart is leuk!
Wat schrikken.... Rustig aan nu

KarinsArtScrap zei

super gave kaart Marjan

Gr Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is zeker schrikken Marjan, heftig. Hopen dat de medicijnen snel en goed aanslaan. Wat een grappige kat heb je gevonden op internet..kiekeboe :)
Fijne dag vandaag en beterschap voor je man.
Lieve groetjes Miranda

Maaike Huisman zei

Hartklachten zijn niet fijn en zorgen vaak voor een groot schrikaffect. Ik hoop, dat je man goed reageert op de medicijnen, beterschap gewenst.
Je kattenkaart is erg leuk geworden.
Leuk, dat jij als eerste reageerde op mijn kaart, na een jaar afwezigheid.

Groet, Maaike

Nicole Parmentier zei

Jhee Marjan, wat een schrik moet dat geweest zijn. Gelukkig dat hij niet tijdens jullie vakantie ziek is geworden! Fijn dat hij nu weer thuis is, rustig aan beter worden!
Je katten kaartje is te gek! Ik ga Margot wel missen, haar kaarten zijn altijd zo grappig en origineel. Een katten challenge past helemaal, ik ga eens kijken of ik als eerbetoon nog iets kan verzinnen. Voor jullie, sterkte en beterschap!!

Marfien zei

Leuke kat heb je gevonden op het www mooi verwerkt op dit kaartje

sterkte met alles, nog een paar maandjes school en dan een hele lange vakantie . . .

Doris knippenenplakken zei

Gelukkig is je man alweer aan de betere hand ,dat is schrikken zoiets meemaken.
Super leuke kaart Marjan !
Groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Dat was zeker schrikken, zo plotseling hartklachten, gelukkig hebben ze de oorzaak gevonden. Je kattenkaart is heel leuk geworden,
Ansx

Je@net zei

Jeetje, dat zal schrikken geweest zijn. Ik wens hem een voorspoedig herstel toe.
Vind het kaartje dat je gemaakt hebt weer super leuk.
Fijne Moederdag gewenst!

Colien zei

Och, wat naar, jullie opgedane energie van de vakantie meteen weg.... Hopelijk knapt hij snel op, beterschap voor Rob en sterkte voor jullie allebei!
Je kattenkaartje is tof, leuke challenge weer en blij met mijn kaartje in de top 3.
grtz Colien

Sarah - Crea S zei

Veel beterschap voor je man Marjan! Hopelijk knapt hij snel op!
Je kaartje is heel leuk geworden! De kat is echt een leukerd! Liefs, Sarah

Willy zei

Oh jeehh wat een schrik, kan me voorstellen dat het stressvolle dagen voor jullie zijn geweest! Goed te lezen dat het beter gaat. En nu je kaart, een raar bruggetje maar ik vind hem heel origineel! Goed opgelost en helemaal in Margot stijl. Kan me voorstellen dat jullie haar gaan missen, ze is zo inspirerend!

Kaartenkraam zei

He bah wat naar! Ik kan me jullie stress goed voorstellen, dat zijn geen fijne dingen. Gelukkig nu weer thuis en hopelijk gauw weer helemaal hersteld.
Was het gezellig vandaag?
Je kaart is grappig vind ik.

groetjes van Ank

Sue Lelli zei

That must have been so scary! I hope the medicine works! Adorable cat card! She will LOVE it!

Scraptastisch zei

Jakkes wat schrikken als zoiets je overkomt en daarbij nog maar net terug van vakantie voor hetzelfde tref je het daar! Gelukkig is de uitslag niet heel ernstig en nu maar goed uitzieken en samen bijkomen Marjan! Jammer dat Margot stopt bij DCL en ze heeft een leuke afsluiter verzonnen, bij mij ook geen kat te vinden in huis dus ook kijken wat ik daar op kan verzinnen. Veel sterkte en beterschap hoor!
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een schrik voor jullie zeg, heel veel beterschap!
Leuk ditvkatttenkaartje!
Liefs Martha

Gerrina zei

Leuk deze kat; zit tussen een strip-kat en een CAS-kaart in en met het roze stippeltjes papier krijgt ze gelijk een dames- en gezellige uitstraling!
Hoop dat de ontsteking snel wegtrekt door de medicijnen en positieve gedachten! Wel schrikken zoiets, maar gelukkig snel achterhaald wat het was...nu de tijd de kans geven...ook lastig, maar met jou steun gaat dat zeker lukken! Groetjes, Gerrina

Angelique zei

Poeh, dat is schrikken maar fijn dat hij ondertussen weer lekker thuis is. Rustig aan doen nu tot hij goed genezen is.
Wat een leuke kaart met de poezen snoet erop, is moest gelijk glimlachen. Het roze past er perfect bij. Schitterende pagina uit je journaal, mooi de witte vlinders.
lieve groetjes Angelique

Danielle zei

Ik had je bericht gemist (wij waren een weekendje in Hongarije, de kindjes van mijn broer bezoeken) dus dacht, beterschapswensen voor Rob?? Dat was vast schrikken voor jullie maar gelukkig is hij weer thuis. Nu maar lekker verwennen zodat hij snel herstelt! Je kattenkaart is een leuke!

GerJanne zei

Nou zeg, lees ik bij je kaatste bericht over de beterschapswensen voor Rob en ga dus even terug lezen. Wat schrikken, zeg! Gelukkig dat het medicijnen en rust over zal gaan!
Ik geloof meteen dat het stressvolle dagen waren!
Deze poezenkaart is gaaf!

Pat zei

I love your cute cate Marjan and great contrast with the pink polka dots and the added black gems and sentiment. So sorry to hear your husband has been unwell, but hope he is soon back to full health, must have been quite scary for you both. We have just returned from a trip to The Netherlands and can see that funnily enough we were quite nearby to where you live as my husband's choir were singing with a choir on the outskirts of Rotterdam last weekend, and when they returned home we extended our stay with a visit to Amsterdam and also Delft, Gouda and Kinderdijk which we thoroughly enjoyed, and also visited Brugge on the way home which was lovely too. x

Anita van Merode zei

Oei...ik had even gescrold want ik las ziek? Oei dat was wel schrikken geblazen. Heel veel beterschap met je man en dat hij maar goed beter mag worden.
Je kaart is prachtig!
Gr Anita