donderdag 1 augustus 2019

Koekhuisje

Deze donderdag doe ik weer mee met 52 weeks to Christmas. Deze kaart maakte ik vorige week. Ik ontdekte onlangs CeeCee Creations, zij maakt echt geweldige dingen met watercolor en doodling, maar ook alleen watercolor en/of potlood afbeeldingen. Ze heeft een Etsy shopje, waarin ik  o.a.drie leuke kleurplaten vond van haar hand.

Voordeel van digitaal is dat je ze groot, maar ook op kaartformaat kunt printen. CeeCee kleurde die van haar in op groot formaat met watercolor, ik deed het op kaart formaat met Copics en Distress inkt.





De afbeelding knipte ik uit, omdat ik de achtergrond wilde sponsen met Distress inkt. Achter de boompjes een heel subtiel sneeuwlandschapje gemaakt. En toen vond ik het leuk om de boompjes buiten het kader te laten vallen.

Ik heb nog meer gemaakt door CeeCee geïnspireerd, maar dat komt later wel.

Fijne week verder!

Groetjes,

M@rjan

28 opmerkingen:

Trudy zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt! Nu je gestopt bent met werken heb je in ieder geval meer tijd om kaartjes te maken!
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

Schitterende kaart heb je gemaakt!!, prachtig kleurwerk.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marfien zei

Bijzondere stijl, leuk om eens iets anders te doen, mooie kaart Marjan

aussie aNNie zei

Beauty Marjan, love this fabulous stamp and winter scene..x

Marja Sch zei

Wat ontzettend leuk. Ik moet ook maar eens aan de kerstkaarten beginnen. Groetjes Marja

Gerrina zei

Dit is echt een droom-kerstlandschap! Mooi gedaan en zo speels en toch verfijnd! Groetjes, Gerrina

Doris knippenenplakken zei

Wouw ...wat een geweldige kaart Marjan!
Groetjes Doris

Colien zei

Wauw, dat is mooi! Goede ontdekking deed je, erg gaaf. En je hebt het prachtig ingekleurd!
grtz Colien [52WTC]

Enny zei

Wat een mooie kaart, prachtige afbeelding met die bomen en dat huisje, heel mooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Wat een super leuke kaart en deze afbeeldingen zijn super! Erg mooi gemaakt en fijn dat je ze laat zien bij 52 WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur voorzien en dat boompjes buiten het kader vallen geeft er iets speels aan vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Wauw....wat is dit gaaf geworden, Marjan!

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor de mooie kaart die je hebt gemaakt voor mij, heel mooi!
Leuk is dit kerstkaartje prachtig gemaakt!
Liefs Martha

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nicole Parmentier zei

Ik heb Ceecee ook onlangs pas ontdekt. Ze maakt prachtige dingen!! Deze kerstafbeelding is super leuk en natuurlijk weer heel mooi ingekleurd door jou. Ik moet hierbij echt aan een mooi prentenboek denken, daar ben ik ook dol op. Heel gaaf dit!

!neke zei

Super mooie kaart !

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een geweldig leuke kerstkaart Marjan.
Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

GerJanne zei

Oh wat een geweldige kaart! Sprookjesachtig, vind ik hem. Mooi hoe je het gekleurd hebt!

Pat zei

This makes a wonderful Christmas scene Marjan and made even more magical with the stylised trees which are huge in comparison to the wee little gingerbread house and tree, but such a fun card and such super colouring. x

Els zei

Wat een super mooie kerstkaart en wat is het leuk dat deze leuke bomen buiten het kader vallen. Prachtig zijn de bomen ingekleurd.

Sarah - Crea S zei

Supermooi kaartje Marjan! Echt heel mooi. Benieuwd naar wat je nog meer gemaakt hebt, want dit ziet er héél erg belovend uit! Liefs, Sarah

Jantine zei

Prachtig, Marjan! Leuke afbeelding en erg mooi gekleurd!
Door omstandigheden reageer ik een dagje later, maar ook op vrijdag is het volop genieten van de kerstkaarten :-)
Groetjes
Jantine

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaart Marjan! Vind de afbeeldingen ook erg gaaf, zal eens een kijkje bij CeeCee gaan nemen, maar je achtergrond is ook geweldig! Heel gaaf gedaan! Groetjes Linda

Kaartenkraam zei

Deze stijl vind ik heel erg leuk en je hebt het prachtig ingekleurd! Het sneeuwlandschapje is ook heel mooi in de achtergrond en zo leuk die boompjes buiten het kader.

groetjes van Ank

Ilonka zei

Wat een supermooie kaart
Groetjes Ilonka

Sue Lelli zei

So cool! Very whimsical! LOVE it!

Scraptastisch zei

Heel fraai en mooie stijl voor een kerstkaart...natuurlijk weer prachtig ingekleurd Marjan. Goed bedacht om te verkleinen een prachtige kaart geworden! Fijne week!
xx Gerie

Tante Kaat zei

OMG, wat een prachtige kaart! En zo fantastisch mooi ingekleurd, lijkt wel drukwerk.