zondag 5 februari 2023

DCL#368

Voor onze nieuwe Dutch card lovers challenge vond Anja een mooie kleureninspiratie met een opdracht erbij.
Valentijnsdag staat voor de deur dus maak een kaartje voor een vriendin of geliefde en gebruik onderstaand kleurenpalet.



Ik maakte een kaart voor een vriendin, omdat we hier verder niets met Valentijn hebben: 




Een groot hart op een ondergrondje van watercolor en gesso door een stencil. Wat hartjes erbij en de  tekst special friend die ik onlangs ergens vond en meteen erg leuk vond.

Op ons blog vind je de mooie kaarten van mijn teammaatjes. Je kunt meedoen tot vrijdag 24 februari 18.00 uur. Veel plezier ermee! 

Groetjes!

M@rjan

27 opmerkingen:

Els zei

Een prachtige kaart met deze kleuren en dat hart vind ik heel mooi.
Ook je tekst is heel mooi!!
Groetjes, Els

Rhodé zei

Wat heb je dat mooi gedaan! Prachtig, die achtergrond. En het zwart zorgt voor lekker wat pit.

Martha zei

Hele mooie vrolijke kaart Marjan
Mooi dat contrast!
Fijne dag liefs Martha

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart in deze mooie pastel tinten Marjan

gr karin

Anita van Deur zei

Heel mooi je kleuren spel Marjan, het hart is de blikvanger hele mooie stans.

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. De kleuren zijn prachtig een mooi hart en tekst . Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Mooie kaart hoor, die kleurenachtergrond is mooi subtiel en het hart is zo echt de blikvanger. De zwarte accenten zorgen weer voor een mooi contrast.

groetjes van Ank

Marja Sch zei

Heel mooi gedaan en mooie tekst . Groetjes Marja

Je@net zei

Wauw...mooie kaart heb je gemaakt, Marjan!

Angélique zei

Een heel mooie kaart, daar zal de ontvanger zich zeker speciaal door voelen.

Marfien zei

Leuke vrolijke kaart in mooie kleuren. (hier ook niks met Valentijn)

Crea Astrid zei

Een mooie kaart met een prachtige tekst en hartjes mal. Een prachtige achtergrond erbij gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Rosalien Zwackhalen zei

Super kaartje weer Marjan. Leuk al die kleine details, het mooie grote hart en het stikrandje om de kaart. Dat blijf ik mooi vinden.

Gerrina zei

Mooi die zachte tinten bij het blauw! En mooi om zo een hart erbij te gebruiken! Fijn weekend!

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart in hele mooie kleuren, leuk dat hart erbij,
Groetjes,
Ansx

Ingen zei

Wat een schitterende kaart Marjan!

Margreet zei

Prachtige kaart met dat mooie hart (heb het ook, maar nog niet gebruikt) en die achtergrond is te gek. Ook de tekst is tof.
Deze keer ga ik mee doen met de challenge (heb toevallig een kaart klaarliggen met de gevraagde kleuren).
xxx Margreet

GerJanne zei

Heel mooi kaartje is het in deze kleuren en en leuke challenge. Ik stuur mijn beste vriendinnen vaak een valentijnskaart. Bij Nicole las ik dat het dan Galentijn heet. Grappig, he?

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie kaart weer Marjan ❤️ vind de achtergrond zo mooi gemaakt met alle kleuren erin! 🌺☕️

Pat zei

This is so so pretty Marjan and I love the shape of the heart, just that bit different, and also the layered flower, and the soft colours in the background, with the blue card and black and white spotted paper add a wonderful pop of colour, and the additional black solid and patterned little hearts scattered in the background together with the black gem centre of the flower and the die cut sentiment all coordinate brilliantly. x

Colinda zei

MOOI!!

alma.heijenk@gmail.com zei

wauw wat een mooie kaart, ik vind het hart super mooi.de kleurencombi samen met dat zwart... prachtig.
gr Alma

Scraptastisch zei

Heel nice om naar te kijken Marjan, ik schrok een beetje van de voorbeeld kleuren maar zo wordt het een heel mooi rustig kaartje! Hele leuke challenge en doe mijn uiterste best om mee te doen, jij hebt me echt geïnspireerd!
xx Gerie

anja curvers zei

Prachtige kaart wederom Marjan zoals gewoonlijk.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk Marjan, mooi zoals je de kleuren gebruikt hebt.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Deze zachte pastel kleurtjes in combinatie met het zwart wit, ik houd er van!n Je voorbeeldkaart is prachtig geworden Marjan!

Angela zei

Schitterende voorbeeldkaart Marjan! Heel mooi contrast die pasteltinten met het zwart; top!