dinsdag 7 februari 2023

Liftchallenge #176

Wat vliegen die vier weken toch voorbij, we hebben alweer een nieuwe Liftchallenge voor jullie! Deze werd door Nicole verzonnen, hij is leuk!

Maak een shaped-shaker (geen cirkel, ovaal, vierkant)

Lift deze kaart met een shaped shaker. Je stanst dus een vorm uit het voorste vlak waar je een shaker van maakt. Dit mag geen cirkel of vierkantje zijn maar moet een aparte vorm hebben (bloem, vlinder, hartje, huisje etc...)  

Kaart van Susan Liles voor Reverse Confetti

Ik koos voor een vogelvoederhuisje:



Het huisje is gestanst uit houtnerf papier, zodat ik erachter een shaker kon maken, dit hele paneel is verhoogd opgeplakt. De "schutting" versierd met klimoptakken en een schattig Roodborstje, ook een vaste bezoeker in mijn tuin. 

Natuurlijk maakten mijn teammaatjes gave shakers, voor Cornelie vast geen uitdaging ;). We zijn heel benieuwd naar jullie kaartjes, doe gezellig mee met ons. Je hebt de tijd toto vrijdag 3 maart 18.00 uur.


Ik ga vandaag twee nachtjes logeren bij mijn zus in Ossenzijl. Ze gaat haar oogleden laten liften en ik rijd haar heen en weer naar de kliniek, omdat ze zelf niet mag rijden erna. We hebben vast weer veel bij te praten, want ik zag haar voor het laatst in november.

Groetjes!
M@rjan

22 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat mooi. Het schudgedeelte in een vogelhuisje. De kaart is erg leuk gemaakt . Mooie vrolijke kaart. Groeten Trijntje

Martha zei

Prachtige schudkaart Marjan
Leuk bedacht
Lief van je om je zus zo te helpen
En ook gezellig
Fijne tijd liefs Martha

Margreet zei

Wat een originele lift met het vogelhuisje. Mooi kaartje is het geworden en van zo'n grote tekst hou ik wel!
Lief om je zus te gaan helpen en een mooie gelegenheid om elkaar weer bij te praten.
Veel plezier.
xxx Margreet

Kaartenkraam zei

Mooie kaart in sprekende kleuren en die hello tekst vind ik er echt geweldig op staan.
Leuk bedacht om het shakerdeel in het vogelhuisje te doen.
Succes en ook veel plezier bij je zus!

groetjes van Ank

Lia zei

Wat een plaatje, Marjan!! Zo'n leuk idee...
Lia xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart, zo gaaf dat houtnerfpapier erbij en dat roodborstje is zo lief. Heel gaaf zoals je de kaart verder aangekleed hebt Marjan en weer een ander soort schudkaart, heel inspirerend.
Veel plezier bij je zus, gezellig bijkletsen.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Prachtige schudkaart met het roodborstje.
Mooie details met de takjes en de grote tekst.
Groetjes Doris

Angélique zei

Een heel leuke, gezellige kaart.
Sterkte voor je zus, veel gezelligheid voor jullie beiden.

Ans Gilbert zei

Wat een gave lift heb je gemaakt met het vogelhuisje op je kaart, ook leuk de grote tekst erbij.
Groetjes,
Ansx

KarinsArtScrap zei

wat een hele mooie schudkaart Marjan

gr karin

GerJanne zei

Nicole heeft een heel leuke liftchallenge gekozen! hij had zo van Cornelie kunnen zijn. Zo geinig om er een vogelhuisje voor te nemen.
ik ga op een idee broeden...
Fijn dat je er voor je zus kunt zijn. En dat zal ook vast wel weer gezellig zijn..

Pat zei

What a fabulous shape for a shaker card Marjan, and I love the die cut flowers and ivy together with that cute shaker birdhouse and such a sweet little robin too, and the woodgrain paper makes a perfect background, and the 'hello' really stands out..a delightful card! x

Cornelie zei

Ik vind je kaart zó leuk. Heel mooi en sfeervol met het hout en de klimop! Heel tof!
Veel plezier met je zus! X

Els zei

Een leuke schudkaart en schattig dat schudgedeelte met vogelhuisje
Hier krijg ik een heerlijk voorjaarsgevoel bij.
fijn dat je je zus gaat helpen en ook weer gezellig.
Groetjes, Els

Colien zei

Heel leuke challenge weer! Jouw kaart is erg tof, mooie combinatie van materialen. Veel plezier bij en met je zus!
grtz Colien

Gerrina zei

Ik hoop dat je het weer heerlijk hebt bij je zus en dat het liften goed gaat. Je kaart is mooi; straalt een heel andere sfeer uit als het voorbeeld en zo vind ik een shaker dan weer wel leuk! Groetjes, Gerrina

Caroline Cards zei

Super mooie shakerkaart en wat een leuk idee om het voederhuisje te gebruiken.
Groetjes, Caroline

Nicole Parmentier zei

Ik vind je uitwerking van de liftkaart echt superleuk geworden! Ik heb hier in de winter ook dagelijk een roodborstje in de tuin, zo gezellig. Veel plezier bij je zus, altijd fijn zo een bijklets sessie!

Angelique zei

Wat een superleuke, originele shakerkaart, zo schattig met het roodborstje. De kaart voor je vriendin is prachtig, heel elegant. Ik hoop dat je lekker bijgekletst hebt met je zus en dat haar operatie goed gelukt is.
lieve groetjes Angelique

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke schudkaart met een heel leuk design met het vogelhuisje in de tuin. groetjes, Marlies

!neke zei

Super leuk !!!!!
Groeten Ineke

aussie aNNie zei

Fabulous card, just adore this and great design xx