maandag 20 februari 2023

Wild roses

Van Alex Syberia designs bestel ik vaker digitale stempels. Ze maakt ook fysiek stempels, stansen en stencils, helaas niet te koop in Nederland. Een Belgische webshop: Card Nouveau heeft er wat van. Een fijne winkel met mooie merken, waar ik al vaker besteld heb. 
Deze digi stempel heet Wild Roses. 



Afgedrukt op Neenah cardstock en gekleurd met Copics, ook de achtergrond.
Ik had nog een strook over, de afbeelding is vrij groot en plakte deze aan de binnenzijde.



Hier deed ik wel even over, maar ik word altijd helemaal zen van kleuren met Copics, dus prima.

Ik las bij mijn vorige post in de comments dat een aantal dames de schaduwtechniek ook wilden proberen, ik ben heel benieuwd! 

Groetjes,
M@rjan

21 opmerkingen:

Els zei

Een prachtige kaart heb je met deze Digi gemaakt en zo mooi ingekleurd.
leuk met de witte spetters erbij.
Groetjes, Els

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart heb je ervan gemaakt, Marjan. Zo mooi helder van kleur!

Angélique zei

Prachtig! Het is een waar kunstwerkje, zo mooi gekleurd én afgemaakt.

Irene zei

Hier zitten onwijs veel 'zen' uurtjes kleurwerk in en dat is ook héél goed te zien, een beauty Marjan!
XxIrene

Martha zei

Geweldig wat een mooie kaart Marjan!
Wat een schitterend kleurwerk en mooie digitale atempel
Het is een schilderijtje!
Fijne dag liefs Martha

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart en gekleurd Marjan
ik gebruik mijn copics nooit niet meer en heb er zoveel, heb er zelfs weg moeten gooien omdat de punten zo hard zijn geworden.


gr karin

Trijntje zei

Een schitterende kaart. Wat een prachtige digi. Je kleurwerk is geweldig. Heel mooi met de schaduwen dat is best lastig..maar jij beheerst de te uniek. Ik probeer het ook als ik eens kleur.. maar moeilijk. De achtergrond van je kleurwerk is ook erg mooi. Een echte topper. Groeten Trijntje

Lia zei

Zit ik nu naar een foto te kijken....? Wat geweldig ingekleurd Marjan!
Lia xx

Renate zei

Ik vind het ook altijd heerlijk om een afbeelding in te kleuren.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt, en je hebt het nog veel mooier gekleurd.

-xies- Renate.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je met deze mooie stempel gemaakt. Heel erg mooi ingekleurd. Leuk dat je in het binnen gedeelte van de kaart ook nog een stukje hebt geplakt.

Groetjes, Astrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je die grote afbeelding supermooi ingekleurd Marjan. Heel mooi kleurverloop en een mooie warme uitstraling heeft je kaart. Speels die witte spetters erbij. Leuk om de overgebleven strook aan de binnenkant te plakken.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Dat kleuren kun je wel aan jou overlaten, het is weer prachtig gedaan.
Hele mooie digi en handig om de resterende strook aan de binnenkant te gebruiken!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Als de hobby je zo lekker Zen kan maken is het heerlijk! Dat hier veel uurtjes inzitten dat kun je zien Marjan het is weer beeldig!!!
xx Gerie

Pat zei

You are so skilled with your Copics Marjan, and this Alex Syberia image is a beauty and you could not have coloured it any better, and such a soft and pretty background too, and the black card and with the black sentiment it is very impactful. x

Angela zei

Ik sla steil achterover van je kleurtalent Marjan.... wat zijn je rozen weer schitterend ingekleurd. Hier net zo; als ik gespannen ben dan pak ik mijn kleurpotloden.... ik kan mezelf daar totaal in verliezen en vergeet alles om me heen 😊.
Wat een idee om een deel van de stempel aan de binnenkant te gebruiken; top!

Rhodé zei

Prachtig kleurwerk! Heel mooi, Marjan!

GerJanne zei

Ook deze kaart is weer geweldig! Wat mooi gedaan. Die schaduwtechniek wil ik proberen, inderdaad ....

Anita van Deur zei

Kan niet anders zeggen dan WAUW zo mooi Marjan!

!neke zei

Super mooi !!!!!!

Marfien zei

Heel mooi digitaal stempel, je hebt heb weer prachtig ingekleurd. Het is een lief kaartje geworden

Nicole Parmentier zei

Met jouw inkleurtalent weet jij denk ik van iedere stempel wel een kunstwerk te maken. Deze is echt weer prachtig! Ook slim om de strook die je over had aan de binnenkant te plakken. Je weet ik houd van een versierde binnenkant ;-) Card Nouveau ken ik ook.. helaas voor mijn portemonnee want ze hebben erg veel mooie merken, ik probeer er niet te vaak op bezoek te gaan.