zondag 10 december 2023

Kerstkaart kleurrijk DCL

Bij Dutch card lovers vragen we om een kleurrijke kerstkaart. 



Deze kaart is behoorlijk kleurrijk!! Ik denk wel dat  zulke kleuren een kwestie zijn van love it or hate it ;)

De Poinsettia's komen van Ali en zijn gekleurd met Distress Oxides, de achtergrond ook. 
In de cirkels zwart met gouden foil, naar eigen ontwerp. 

De challenge loopt nog een weekje, tot vrijdag 15 december. Mocht je nog mee willen doen, dan is dat leuk! Alvast voor volgend jaar of misschien nog last minute.

Hier zijn al aardig wat kaartjes bezorgd en staan te pronken op de kast.

Groetjes en fijne week!

M@rjan

26 opmerkingen:

Je@net zei

De kleurtjes passen mooi bij elkaar en dat maakt het tot een erg mooi geheel, Marjan!

Martha zei

Wat een mooie kaart, Marjan
Ik hou van dat kleurrijke, je hebt het prachtig gemaakt met die mooie kerstrozen erbij
Gisteren kwam je kaartje bij ons aan, ook zo'n prachtige kleurrijke en bewerkt met een stencil, heel erg bedankt!
Liefs Martha

Els zei

Echt wel kleurrijk, maar heel mooi!!Prachtig met de poinsettia's erbij.
Hier zijn ook al enkele prachtige kaarten gearriveerd.
Vandaag een herfstig dagje dus lekker met de hobby bezig.
Fijne dag en groetjes, Els

Marja Sch zei

Wat een mooie combinatie van de kerstrozen met de zwarte tekst. Heel kleurrijk. Bedankt voor je mooie kerstkaart die ik gisteren mocht ontvangen. Groetjes Marja

Colinda zei

Een hele vrolijke kerstkaart, mooie met de tekstcirkels!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad erg kleurrijk maar mooi gecombineerd Marjan. Zelf ben ik van de rustigere kleurencombinaties. Dank je wel voor de prachtige kerstkaart die gisteren binnenkwam. Mooi dat reliëf in ijzige kleurtjes, een kunstwerkje.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Dit is idd een kleurrijke kaart, maar alles past perfect bij elkaar. De zwarte cirkels met gouden teksten geven het iets pittigs. Ik hou er wel van.
xxx Margreet

Angélique zei

Een heel kleurrijke kaart, dat mag je wel zeggen, hij spat bijna van het scherm af!
Het zwart maakt het weer wat rustiger, mooi gemaakt.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow deze is erg mooi!
mooie poinsetta's zijn het
gr Alma

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart in vrolijke kleuren, de poinsettia's zien er prachtig uit,
Groetjes,
Ansx

Rhodé zei

Zeker heel kleurrijk! Er is bijna geen wit te zien. Heel anders dan de kaart uit je vorige blogpost. En dat is juist leuk. Dan heb je voor iedere ontvanger een passende kaart.

Annie H zei

Ja hoor love it, geef mij maar kleurrijk !!
Groetjes, Annie

GerJanne zei

Dat is zeker kleurrijk en daar houd ik van! Ook met kerst hoor.
Hoer beginnen de kaarten ook binnen te komen. Nog en paar dagen, dan hang ik ze op en haal mijn verjaardagskaarten van de lijn..

Pat zei

This is so bright and pretty Marjan, and I love the three pretty apertures with the black and gold foiled words within them, and the poinsettias are gorgeous...a lovely bright smooshed background too. x

Gerrina zei

Heerlijk al die kleuren! Gave bloemen en achtergrond! Heb mijn kaarten al direct na kerst vorig jaar voornamelijk gemaakt... Dat ga ik dit jaar weer proberen... Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Ja, ik geen eerlijk toe dat ik meer ben van je andere kaartjes maar het ziet er wel mooi uit en is helemaal in balans. En het is gewoon een moeilijke mal im te gebruiken vind ik tenminste.
Ik hoop nog mee te doen met jullie challenge deze keer.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

KarinsArtScrap zei

super mooie kaart en kleurrijk Marjan.....gr karin

Scraptastisch zei

Het is idd. heel kleurrijk maar alles past wel heel mooi bij elkaar! De challenges ... wil graag mee doen maar weet echt niet waar de dagen blijven die blijven omvliegen! Vandaag 1 dag vrij en mijn tafel ligt lekker vol om wat gezellige kaarten nog te maken en moet mijn schaarse tijd niet gebruiken om bij iedereen langs te gaan dus ga weer onderduiken!
xx Gerie

Kaartenkraam zei

In het echt nog veel mooier want hij staat bij mij te pronken, dankjewel!
Vooral het zwart met de gouden teksten doet het heel goed tussen al de kleurrijke onderdelen van de kaart. Ik ben er heel wijs mee!!

groetjes van Ank

aussie aNNie zei

Creative and beautiful design, fabulous colours as always, love this x

Caroline Cards zei

Een kleurrijke kaart met mooie bloemen.
Bedankt voor de mooie kerstkaart die je me stuurde.
Groetjes, Caroline

Cards by Cindy zei

Prachtige kleuren combinatie, ik vind het erg mooi geworden!

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kleurrijke kerst kaart. Mooie details met de kerstrozen. Groetjes Doris

Ellen zei

Het is een kleurexplosie, jouw kerstkaart! Mooie, warme kleuren zijn het. Prachtige kaart!

Marjolijn van Elsberg zei

Marjan, wat een prachtige kleurrijke kaart is dit geworden. De zwarte achtergrond versterkt dat nog . Heel mooi!

Marfien zei

Prachtige kaart, hier hou ik wel van