donderdag 14 december 2023

Laatste kerstkaart op mijn blog


Voorlopig is dit de laatste kerstkaart die ik laat zien hier. Na het kleurengeweld van de vorige is deze een stuk rustiger :) :) maar ... ook kleurrijk.





Hiervoor heb ik de mooie dome Winterwonderland van Lawn Fawn gecombineerd met boompjes van MFT en leuk papier van Doodlebug Design. De sneeuwheuvels komen uit de schaar.
Hij ging naar Yuki van Cloud9Crafts als bedankje voor haar sponsoring van de Liftchallenge, daar komen ook de meeste spulletjes vandaan.

De kaart doet mee met 52WTC.

Na deze post ben ik voorlopig even niet in blogland te vinden. Ik wens jullie allemaal heel fijne, gezellige feestdagen en een mooi en gezond 2024! En dank je wel voor jullie gezellige blogbezoekjes, altijd blij mee. Op 9 januari ben ik er weer met de eerste challenge van de Liftchallenge. Tot dan!




M@rjan

36 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart in deze zachte kleurtjes, geniet van je blogpauze. Wens je gezellige feestdagen en een spetterend 2024!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met leuke kleuren.
Fijne feestdagen en geniet van je blogpauze!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes en leuke details
geniet van je blogpauze
groetjes ellen

Creaellenknutselsite zei

oeps te snel natuurlijk ook fijne feestdagen
groetjes ellen

Els zei

Een prachtige kaart met deze vrolijke kleuren.
Geniet van deze blogpauze en tot volgend jaar.
Groetjes Els

Colinda zei

Mooi met die rustige kleurtjes en zo'n leuke mal van de tekst!
Gezellige dagen en een goed en gezond 2024! Geniet ervan!

Scraptastisch zei

Wat een lief bedankje voor de sponsor, heel mooi die zachte tinten!
Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en blogpauze Marjan en tot volgend jaar!
xx Gerie

Lia zei

De kaart is een beauty in pastel. Erg mooi gemaakt Marjan! Alvast hele fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2024!!
Lia xx

carla zei

Je kerstkaart ziet er prachtig uit.
Mooie zachte kleurtjes en gemaakt met leuke stansjes.
Tof gedaan.
Een vrolijk Kerstfeest en een mooi en creatief 2024.
Groetjes,
Carla

Nelleke zei

Wat een mooie kaart, prachtig die zachte kleuren bij elkaar. Ik wens je een fijne blogpuze met fijne dagen en jaarwisseling in het vooruitzicht. Groetjes Nelleke

Marja Sch zei

Wat een heerlijk pastelkleurtjes. Volgens mij heb ook ergens restjes van dit papier. Zo leuk. Je heb er een erg mooie kaart mee gemaakt. Groetjes Marja

Anoniem zei

Een super leuk kaartje met die kleurtjes. Leuk hoor die pastel kleurtjes! Voor jou ook fijne dagen en een gezond en knutselrijk nieuwjaar! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke

Marjolijn van Elsberg zei

Je sluit het jaar af met een prachtig en lekker fris kerstkaartje. Ik wens je hele mooie dagen een goed begin van 2024 en geniet van deze mooie tijd met wie je lief is. Groetjes, Marjolijn.

Martha zei

Leuke kerstkaart Marjan
Lieve zachte kleurtjes heb je gebruikt
Voor jullie fijne feestdagen en geniet!
Liefs Martha

Gerrina zei

Rustiger, maar wel apart en fris door de vele zachte kleuren! Mooi! Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Mooi zacht kaartje! Ik wil je hartelijk bedanken voor je mooie stemmige kerstkaart. Ook de lieve woorden erin deden me deugd. Dank je wel. Geniet van je blogpauze en tot in het nieuwe jaar ! Lieve groetjes x

Jantine zei

Leuke kaart, Marjan. Mooie kleurtjes. Geniet van je blog vakantie, fijne dagen en tot volgend jaar.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Deze kerstkaart in snoepkleurtjes is heel mooi , leuk die globe. Een mooie afsluiter Marjan. Fijne feestdagen en tot in het nieuwe jaar. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marjan in deze zachte kleuren!
Bedankt voor je prachtig kaartje dat vandaag bij ons in de bus lag!
Groetjes en hele fijne dagen....tot volgend jaar,
Diny

Trudy zei

Heel mooi kaartje met die zachte kleuren!
Fijne dagen en alvast een heel gelukkig en gezond 2024!
Tot 9 janauri en groetjes, Trudy

Crea Astrid zei

Een mooie kleurrijke kerstkaart heb je gemaakt Marjan. Schattig zo het doorkijkj, maakt mooi de diepte in je kaart.

Groetjes, Astrid.

Wies zei

Mooie kerstkaart in deze rustige, zachte kleuren. Mooie winter scene heb je in de koepel gemaakt. Ik wil je ook bedanken voor de mooie kerstkaart die ik van je kreeg.
Groetjes, Wies

marian zei

Een prachtige voorlopig laatste kaart in de mooie pasteltinten.
Ik wens je gezellige kerstdagen en een mooi en creatief 2024.
Groetjes van Marian.

Marfien zei

Dit is ook een mooi kaartje, de vogel breekt de rust een beetje. De vorige kaart is meer mijn ding :-)
Geniet van je blogvakantie, goede dagen en tot volgend jaar

Marfien zei

Vergeet ik helemaal je te bedanken voor de leuke kerstkaart die je stuurde

Anoniem zei

Prachtige kaart Marjan in super lieve kleurtjes…erg leuk gedaan!
Dankjewel voor je gezellige kerstkaart, er mooi!
Jij ook hele fijne kerstdagen en een gezellige jaarwisseling gewenst.
Lieve groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Wat een prachtige kleurrijke kaart! Deze keer lukt het me niet mee te doen. Ik had er een waarvan ik dacht: die is kleurrijk, maar bij nader inzien, ontbraken er wat kleuren om het echt kleurrijk te noemen.
Fijne (blog) vakantie!

Margreet zei

Wat een mooi kaartje in deze lieve kleurtjes. Heel wat anders dan die prachtige kaart die ik van je mocht ontvangen. Helemaal mijn smaak en dat zwarte hert op de voorgrond: helemaal top. Heel erg bedankt!
Geniet van je (blog) vakantie en alvast fijne Kerstdagen en een goed begin van 2024.
xxx Margreet

Doris knippenenplakken zei

Die kleuren zijn zo mooi , een prachtige kaart Marjan.
Voor jou ook fijne Feestdagen en een heel mooie weekend. Groetjes Doris

!neke zei

Mooi in deze tinten !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Kaartenkraam zei

Ik houd zowel van het één als het ander! Deze vind ik ook erg mooi!
Prachtig zoals je de kleuren uit het boompjespapier terug laat komen.

Ook voor jou gezellige dagen en alle goeds voor 2024 en om te beginnen alvast een heel fijn weekend!

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je weer gemaakt Marjan......gr karin

joke zei

Wat een lief kaartje in deze pasteltinten. Wens je ook heel gezellige dagen en voor het nieuwe jaar veel gezondheid.
Groetjes Joke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kleurrijke kerstkaart Marjan, hele fijne feestdagen gewenst, en een mooi creatief 2024. Tot volgend jaar. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Femminde zei

Wat een super leuk en kleurig kerstkaartje!! Nu met wat meer roze maar ook tof zo.
En ga maar lekker genieten van even off line zijn. We zien je wel weer verschijnen.
Fijne week!! (en alvast fijne feestdagen)
Groeten van Femminde

Marjolijn van Elsberg zei

Ook al ben je ondergedoken M@rjan, ik wil je toch graag bedanken voor je mooie werk afgelopen jaar. het is zo inspirerend om van iedereen al dat moois te zien. Alle goeds voor 2024 en hopelijk to snel weer. Lieve groet, Marjolijn.