zondag 28 januari 2024

Box card


Box cards vind ik leuk om te zien. Ik maak ze eigenlijk zo goed als nooit, maar nu toch weer eens gedaan.





Met een paperclipje kun je het makkelijk versturen in een enveloppe.

Voor deze gebruikte ik de mallen van Lawn Fawn en de stempels van Heffy Doodle. Het papier komt uit een kerstblokje. Met Copics gekleurd. Een echt feestdoosje is het geworden.

Veel gehobbyd afgelopen week, ik heb vooral vooruitgewerkt voor de DT blogs. Maar deze was daar geen onderdeel van.

Fijne week!

M@rjan

25 opmerkingen:

Rhodé zei

Heel leuk en vrolijk. Het is echt een feestje in je box! Ik vind ze ook leuk om te zien, maar je moet wel even goed kijken welke stempels je kiest. Niet alles leent zich ervoor. Maar deze van jou zijn er perfect voor!

GerJanne zei

Hij is zo superleuk! Ik maak ze graag. Er was een periode dat ik er even klaar mee was, omdat ik een collega had die voor haar ouders, man, (schoon)kinderen zo'n card in a box bestelde bij me. Als het dan steeds moet, verlies je het plezier er een beetje in.
Ah, dat is fijn, tijd hebben voor alvast een boel DT werk. Dat ga ik binnenkort ook doen...

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een feestje in deze box kaart.
heb ik nog nooit gemaakt ben benieuwd naar je creaties voor je DT
fijne dag alma

Ans Gilbert zei

Wat een superleuk doosje met de leuke beestjes, je hebt het doosje mooi gevuld.
Ik heb er een stans van, nog nooit gebruikt..niet echt mijn ding denk ik.
Vooruit werken is altijd handig, het kan maar klaar zijn,
Groetjes,
Ansx

Martha zei

Wat een leuke creatie Marjan
Heel vrolijk met die gezellige diertjes en zo mooi ingekleurd!
Een feestelijk geheel
Liefs Martha

Angélique zei

Een superleuke feestelijke kaart, zo vrolijk met de lieve muisjes en al die gezellige kleurtjes!

KarinsArtScrap zei

wat een mooie vrolijke box kaart Marjan......gr karin

Colinda zei

Zo'n gezellig en feestelijke box kaart!

Kaartenkraam zei

Wat een schattige vrolijke kaart, leuke kleurtjes ook weer bij elkaar. Het ziet er zeker superleuk uit maar zelf heb ik er nog nooit eentje gemaakt.

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Wauw hij ziet er zo leuk en mooi uit, maak ze wel maar niet veel.

Anoniem zei

Hoihoi, dit ziet er gezellig uit, leuk en vrolijk gedaan hoor. Ik maak ze ook nooit, er liggen er al heel lang een paar onafgemaakt op mn bureau…ééntje toen bekend werd dat Anna een zusje (maar eigenlijk broertje) kreeg. Ik bootste de situatie na van dat moment…Anna zat in een doos met allemaal blauwe ballonnen!
Misschien herinner je het nog!
https://ellensgreetingcards.blogspot.com/2020/05/een-zusje-of-een-broertje.html?m=0
Als je het leuk vindt kun je evt teruglezen! Het was zooo leuk!
Fijne zondag, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Margreet zei

Wat een gaaf en vrolijk geheel. Ik vind het altijd zó kunstig om te zien.
Ik heb nog nooit zo'n box card gemaakt.
xxx Margreet

Anoniem zei

Sorry maar de link werkt niet dus spaar je de moeite! 🤷‍♀️
Groetjes Ellen

Epie zei

Lets go party , vrolijke box kaart wwaauw
Fijne dag Epie

Pat zei

This is a gorgeous box card Marjan, and love the sweet little mice and fox all popping out of their own gift wrapped boxes, and a fun sentiment to go with it as well as the bunch of balloons of course...a brilliant creation. x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een feestelijke card in a box Marjan en zo leuk dat die diertjes ook weer in een "box" zitten. Leuke vrolijke kleuren maken het echt een feestje om naar te kijken.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Fit is dan ook wel een geel vrolijke! Kan me voorstellen dat het leuk was 'm te maken! Fijn weekend!

Trijntje zei

Je hebt edn hele mooie boxkaart gemaakt. Leuke stempeltjes en heel mooi gekleurd. Handig om.in het voren te werken. Daar ben ik ook mee bezig. Dan heb je wat voorraad.. als je geen tijd hebt.... Groeten Trijntje

Femminde zei

Wow wat een leuk!! Dit is echt een feestje in een envelop.
Ik heb zelf altijd moeite om die flapjes goed te pimpen. Maar bij jou is dit perfect zo.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Creaellenknutselsite zei

aaah wat een mooi doosje met de schattige stempeltjes en het leuke design papier, echt een feestje in een doosje
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Heel erg leuk deze kleuren en die diertjes in een box kaart.
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Super leuk gemaakt dit boxkaartje! Ik heb er nog nooit eentje gemaakt eigenlijk!
Je hebt schattige stempeltjes gebruikt!
Groetjes Trudy

Crea Astrid zei

Wat een mooie vrolijke box card heb je ervan gemaakt. Schattige stempels voor gebruikt en erg mooi ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

Freubelmina zei

Wat een prachtige vrolijke creatie maakte je.
Dankjewel voor je reactie op mijn blogje.
Groetjes, Wilma

Marjolijn van Elsberg zei

Zo leuk een boxcard, net iets extra's geeft het. Mooi ook al de figuurtjes er in. En prachtig gekleurd.