donderdag 18 januari 2024

Nog een floating card



Met de techniek van onze Liftchallenge maakte ik nog een kaart, totaal anders dan de eerste die voor mijn kleinkind Emmy bedoeld is. Deze is veel stoerder door de grote tekst en de zwarte achtergrond. De tekst maakte ik met het foiling apparaat van vriendin !neke. We hebben een poos geleden dingen zitten proberen met die van haar en die van mij en ik heb alle probeersels op haar machine kunnen gebruiken tot nu toe.



Op de foto zie je niet zo heel goed het effect, maar in het echt wel. Zal wel door het zwart erachter komen. In het echt wel gelukkig.

Deze kaart doet mee met 52WTC

Eergisteren werd Rob aan het eerste oog geopereerd aan staar, gelukkig alles goed gegaan. In februari het tweede, daarna na zes weken lenzen laten aanmeten om de cilinders te corrigeren die hij heeft. Helaas konden die niet gecorrigeerd worden met de implantaten omdat ze bij hem heel erg hoog zijn en de meting niet lukte. Hij is dus wel even zoet voor hij weer goed zal zien.

Fijne dag!
M@rjan

33 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart met deze techniek! Fijn dat alles goed is gegaan. Wij waren heel blij dat ze in Maastricht bijde ogen tegelijk opereren dan is de wachttijd voor een nieuwe bril/lenzen een stuk korter.

Martha zei

Mooie kaart Marjan
Prachtig dat contrast in deze kaart
Ook heel mooi met dat foiling
Sterkte voor je man
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart met de floating techniek leuke vorm heb je deze keer gebruikt
heel veel sterkte met je man ik hoop dat alles goed gaat wel vervelend als je alles slecht kan zien
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

super mooie kaart en gaaf zo'n grote letters Marjan, toppie weer............gr karin

Annemarie en Merit zei

hele gave kaart met leuke techniek..
ja dan is je man er nog wel even zoet mee... beste ermee.
Een hele fijne dag, gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst of winterkaart.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

alma.heijenk@gmail.com zei

supermooie kaart en techniek. ik maakte er ook al een paar, zo leuk om te doen.
sterkte voor je man met zijn ogen.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supergaaf, zelfs het model van het midden paneel is floating hihi. Mooie curvy lijnen, gave kleuren en gezellige bling. Een kerstkaart met een echte wauw factor Marjan. Wat vervelend voor je man dat hij er zo'n tijd zoet mee zal zijn, zo vervelend en vermoeiend als je niet goed ziet. Sterkte voor hem.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trudy zei

Prachtige kaart, stoer maar ook lief met dat roze erbij!
Sterkte met je man en zijn oogproblemen. Hopelijk komt het allemaal goed.
Groetjes Trudy

Kaartenkraam zei

Ik vind hem super! Die grote letters zijn ook geweldig.
Sterkte voor Rob, lijkt me zo naar als je niet goed kunt zien, ook al weet je dat het er juist voor is om weer goed te kunnen zien.

groetjes van Ank

Je@net zei

Erg mooie kaart, Marjan.
En erg veel sterkte gewenst met Rob. Het zal hem niet meevallen om zo een periode niet goed te kunnen zien!

Rhodé zei

Op de een of andere manier zie ik jouw berichten niet meer in m'n leeslijst... Maar goed, ik ben er nu. Toffe kaart. Zo kun je inderdaad ook leuk met die strookjes werken.
Het beste voor je man. Hopelijk heeft het uiteindelijk het gewenste resultaat!

Trijntje zei

Wat een leuke aparte floating kaart. Mooie kleuren combi. Veel sterkte voor je man. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met deze grote letters en mooie kleuren. Sterkte voor Rob!
Groetjes, Caroline

Angélique zei

Een heel mooie kerstkaart, heel origineel.
Ik hoop dat je man snel herstelt en dat de tweede operatie ook goed verloopt.

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooi kaart met de floating techniek.
Sterkte voor je man! Groetjes Doris

Pat zei

This is beautiful Marjan and love the black with the pink and Emmy will love it I think. Hope that Rob's first eye to have the cataract surgery will soon settle down, and not too long to wait for the second. I'm sure he will be pleased when it is all done. x

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart Marjan, Ook de kleuren!
En die staar operatie, pfff, je zicht is zo belangrijk. Altijd spannend zo'n operatie.
En ik had het deze week ook bij iemand dat mijn reactie niet doorgekomen was, heel vreemd maar nu staat hij er hoor. Dankjewel, groetjes Marjolijn.

Margreet zei

Wat een gave kaart met dat curvy patroon. Die grote letters zijn er helemaal top op!
Rob zal idd wel even geduld moeten hebben voordat hij weer helder ziet, maar achteraf was het wachten dan wel weer de moeite waard. Succes voor hem voor de komende tijd.
xxx Margreet

Wies zei

Leuk hè, die floating techniek. Met deze stans, de grote tekst en de kleurencombinatie heeft deze kaart een hele andere uitstraling dan de vorige. Die variatie aan mogelijkheden is ook juist zo leuk.

Angela zei

Schitterende floatingkaart Marjan.... inderdaad dit is een stoere uitvoering. Leuke combinatie dat roze met zwart.

Colinda zei

Ohh wat mooi zo in combinatie met het zwart!!

Jantine zei

Mooie kaart, Marjan. Leuke techniek.
Succes met de ogen van je man.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Fijn dat alles goed gegaan is met Rob. Blijft altijd spannend vind ik, een operatie. Jammer dat hij nog wel even onder de pannen is, voordat het zicht weer goed is.
Je kaart is weer heel mooi. Steekt mooi af met dat roze op zwart! Ik ben nog aan het denken voor de lift!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Supergave kaart Marjan. Fijn dat zijn operatie aan zijn eerste oog gegaan is.

Anoniem zei

Hoi Marjan, leuk weer wat van je te zien…prachtige kaart is het met supergave tekst!
Wat fijn dat de eerste operatie goed is gegaan, nu maar druppelen hè en dan de volgende.
Ik ben ook pas voor controle geweest. Ik had een jaar geleden een loslating van vocht wat opgemerkt was door de opticien en me doorstuurde naar de oogarts, steeds controle en bleek niet slechter dus nog geen operatie nodig. Half december ontstond er ineens een grote troebele vlek in dat oog dus schrok ervan ppff.
Huisarts zei dat het vanzelf overging. Ik moest toch voor controle maar was gelukkig niets bijzonders en had met mn leeftijd te maken…dankjewel dus haha! Wel weer confronterend als je bijna 70 wordt! 🙈
Sterkte voor Rob, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Gerrina zei

Mooi zo op zwart! Weer een leuke kerstkaart! Groetjes, Gerrina

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je weer met die techniek gemaakt. Inderdaad weer heel anders. Mooi ook met die grote glimmende letters erop.
Succes voor Rob met z'n ogen.

Groetjes, Astrid.

marian zei

Prachtige floating kaarten heb je gemaakt. ik heb de vorige ook nog bekeken, heel erg schattig.Een erg mooie techniek.
Groetjes van Marian.

Scraptastisch zei

Ik vind ditecht leuk om te zien en ook om te maken, maar ... ik heb pakketje van Femminde en die moet toch eerst.
xx Gerie

joke zei

War een gaaf kaartje in deze kleur en grote tekst, leuke techniek.
Groetjes Joke

!neke zei

Helemaal top !!!!

aussie aNNie zei

Creativity and beauty all in one show.. Great design ♥

Ans Gilbert zei

Lastig om niet goed te kunnen zien, zo'n staaroperatie staat mij ook nog te wachten, bij mijn ene oog wel nodig en bij het andere nog niet, de oogarts opereert liever 2 ogen met 6 weken tijd ertussen..
Ik hoop dat hij uiteindelijk weer goed zal gaan zien.
Je maakte een superleuke kaart met het floating effect, leuk met de roze streepjes,
Groetjes,
Ansx