vrijdag 6 september 2024

Avian allure


Online zag ik een nieuwe set van Alex Syberia designs: Avian allure, waar ik als een blok voor viel. Soms heb ik dat weleens, dan wil ik die stempels echt hebben! Ik heb er meteen een kaart mee gemaakt:





Bij de set horen stencils en omdat kleuren nu niet zo slim is met die handen, is dit wel zo prettig om toch een leuk resultaat te krijgen. Voor de achtergrond een gesponst stuk cardstock met Distress Oxides, daarop een stans met mooie lijnen en daarop de stempels enz.

Woensdag dus naar dokter geweest: links een ganglion = uitstulping van het gewricht, komt vaak voor bij artrose. Kan geen kwaad en is weg te masseren. Rechts een peesontsteking die met rust moet genezen. Hobbyen mag, moet blijven bewegen, maar golf dus niet. Het gaat over, dat is een prettig idee. Want die handjes van ons zijn overal bij nodig tenslotte.

Fijn weekend alvast!

Groetjes,


M@rjan

28 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende sprekende kleuren vind het een top kaartje snap dat je hier voor viel. Ja die handjes van ons hebben we echt nodig. ik merk wel met de reuma dat ik elk jaar wel inlever. Fijn weekend.

Angélique zei

Een heel mooie kaart. Handig dat er stencils bij de stempels zitten. Je hebt een mooie kleurencombinatie gebruikt, heel mooi gedaan.
Beterschap met je handen, geef ze maar ruim wat ze nodig hebben ze moeten nog lang mee.

Rhodé zei

Wat fijn dat je handen weer kunnen genezen! Wat zul je blij zijn.
Je kaart is een echte beauty. Wat heb je die achtergrond er mooi bij bedacht. Echt een kleurrijke kaart!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie tafereeltje wat een mooie kleuren heb je gebruikt
groetjes ellen

Colinda zei

Mooi!! Lijkt wel Art Deco!! Sterkte met je handen, fijn dat er een behandeling voor is.

alma.heijenk@gmail.com zei

wow ik snap dat je hiervoor viel, supermooie kaart.
handen... overal bij nodig, zuinig op zijn en eerst herstellen voor zover mogelijk.
groetjes Alma

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met deze set. Het is ook prachtig. Veel sterkte met je handen. Gelukkig is er een behandeling voor is . Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, ik snap dat je als een blok viel voor deze mooie stempels. Samen met jouw creativiteit en oog voor kleur is het een prachtige kaart geworden Marjan. Gelukkig dat er beterschap in het vooruitzicht is voor de pijn in je handen. Neem maar even goed de tijd voor het herstel.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

wow prachtige kleuren en kaart Marjan het is weer toppie........gr karin

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met deze sierlijke vogel. Mooie kleuren ook gebruikt en een prachtige achtergrond gemaakt. Sterkte met je handen.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met je nieuwe stempels! zo mooi, en je handen, hopelijk gaat het snel beter ja. Peesontsteking is best pijnlijk en vooral lastig.

Sigrid1972 zei

Het lijkt wel een schilderij zo mooi. Snap goed dat je als een blok voor deze set viel!!!
Groetjes, Sigrid

Scraptastisch zei

Zo'n stempel is ook echt iets voor jou en wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt!
En dan heb je ineens een kink in de kabel, gelukkig te genezen en je mag rustig aan aan de hobby ... potje golf maar even laten voor wat het is! Veel beterschap ermee Marjan,
xx Gerie

Gerrina zei

Blij dat het met tijd beter zal gaan met je handen! (Zelf al jaren een uitstulping en daar heb ik geen last van en gelukkig gaat de atrose langzaam, dus stel ik de 1e operatie uit door een brace te gebruiken wanneer het nodig is)
Je set; tja dat kan ik me voorstellen; heb ik ook vaker... En je kaart is dan ook super! Fijn weekend!

Margreet zei

Waar jij valt voor een nieuwe set van Alex Syberia, val ik voor Tracy Evans. Dus ik kan er helemaal inkomen dat je hier voor viel. Je hebt er weer een schitterende kleurrijke creatie mee gemaakt. De vogel is prachtig!
Wat fijn dat je nu weet waar je aan toe bent met je handen. De peesontsteking is wat minder, want verplicht rust houden is moeilijk, maar wel verstandig. Want wij kunnen niet zonder onze handjes.
Ik hoop dat je van lezen houdt, dat is een leuk alternatief.
Heel veel sterkte.
xxx Margreet

Pat zei

It is good to hear that the problems with your hands will go away given time and a rest from playing golf Marjan...it is verty important to have our hands in full working order. I love the AS set with that rather exotic bird and the stencilling in those bright colours looks beautiful, and the die cut and coloured background is gorgeous..not sure if that is part of the set or something separate but it is a totally fabulous card. x

Kaartenkraam zei

Gelukkig dat de pijn in je handen net behandeling over gaat maar tot die tijd wel heel lastig en je moet er geduld voor opbrengen.
Je kaart is schitterend, die achtergrond heel prachtig en past perfect bij de mooie stempels. Je hebt weer schitterende kleuren gebruikt.

groetjes van Ank

carla zei

Een hele mooie, leuke kaart Marjan.
Super tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Marfien zei

Leuke kaart en weer eens heel iets anders, beterschap gewenst

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met deze mooie stempels en je handen, tja goed om te lezen dat het weer beter zal worden, ik heb artrose en inmiddels zijn er best veel dingen die niet meer kunnen, maar ik ga door zolang het kan,
Groetjes,
Ansx

Colien zei

Heel mooie kaart, zo gaaf!
Fijn dat het goed gaat komen met je handen, want inderdaad: wat moeten we zonder. Jammer dat je het golfen even moet laten, maar voor een goed doel...
grtz Colien

Martha zei

Schitterende kleurrijke kaart Marjan
Heel mooi gemaakt!
Sterkte met je handen
Liefs Martha

Angela zei

Wat balen dat je zo'n last van je handen hebt. Wel een troost dat het van voorbijgaande aard is.... maar toch. We hebben ze zo nodig! Een voorspoedig herstel gewenst.
Ondanks je pijnlijke handen heb je een schitterende kaart uit je mouw geschud; respect!

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart met deze mooie stempel .
Mooie kleuren gebruikt.
Gelukkig dat het overgaat de pijn in je handen want als hobbyist is het heel lastig , zo wie zo is dat vreselijk als je niet kan doen wat je lief is.
Beterschap.
groetjes Marjan.

Ellen zei

Ik zag deze stempels ook voorbij komen…supermooi! Ik had ze in mn mandje maar er toch weer uit gegooid haha maar misschien rollen ze weer terug erin. 🤣
Jij hebt er weer iets prachtigs
van gemaakt.
Lastig hè om iets aan je handen te hebben maar gelukkig kan het bij jou overgaan. Ik heb artrose in beide duimen en rechts met een brace…knippen wordt al lastig!
Sterkte en beterschap!
Groetjes Ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart. Super dat er een mal bijzit is altijd handig.
Beterschap met je handen. Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en ik snap wel dat je die stempels wilde hebben. Gelukkig dat de pijn in je handen grotendeels te verhelpen is.
Groetjes, Caroline

Femminde zei

Wat een gave kaart!! En die maak je dus met stencils. Echt top.
En wat fijn dat je klachten weer over zullen gaan maar nu dus wel gedeeltelijk rust nemen. Sterkte ermeee!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde