dinsdag 10 september 2024

Laatste kaart n.a.v. de workshop van Miranda

De workshop van Miranda Degenaars bestond uit twee delen. Ik heb voor deze laatste mij wel door haar laten inspireren, maar heb wel een heel andere kaart gemaakt dan zij deed. Ik wilde een stoere kaart maken voor onze zoon die in oktober jarig is en deze kleuren mooi vindt. De grote stapel stenen en het muurtje passen daar best bij. Deze maakte ik al eerder, maar wilde niet alles tegelijk laten zien.


Alle stempels zijn van Art Specially. De achtergrond met Distress Oxides, de stenen eerst gemaskerd. Wederom ingekleurd met Polychromos potloden. Het ornament is een onderdeel van de workshop en maak je met verhitte embossingpoeders en een stempel, waardoor er structuur ontstaat. Niet heel goed te zien, maar het zit er. Ik heb er een andere vorm ornament van gemaakt.

Bedankt voor de beterschap wensen, het komt wel goed. Met beleid de hobby beoefenen, dat mag gelukkig. 

Het weer is behoorlijk omgeslagen, blij dat ik een stuk of zes leuke fietstochten met Rob achter de rug heb, met heerlijk weer!

Groetjes,

M@rjan

24 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Echt prachtig, en mooie kleuren ook. Je zoon zal er echt wel blij mee zijn, dit is heel kunstig!

Irene zei

Heb ze allemaal bewonderd en ook deze voor Dave is weer schitterend Marjan! Al waren het workshops, ik zou het beslist niét kunnen dus chapeau! Ja de herfst is echt in aantocht, ik heb al flink gesnoeid /geruimd op het dakterras dan hoeft het niét in gure wind/kou!
XxIrene

Martha zei

Schitterende kaart Marjan
Daar zal je zoon blij mee zijn!
Wat een mooie kleuren bij elkaar en mooie technieken heb je gebruikt, echt knap gedaan!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Práchtig, wat een kunstwerkje weer. Hele mooie kleuren en de kleine goudkleurige accentjes komen heel mooi bij de deze kleuren. Wat gaaf dat ornament, ik heb even in de vergroting zitten bestuderen om al het moois te zien. Echt petje af Marjan.
Lieve groetjes Miranda

Lia zei

Lest best kan ik niet zeggen want alles is even mooi! Je zoon kan trots op je zijn (is hij natuurlijk altijd al!). En hopelijk gaat het goed met je handen. Ik kan meepraten over artrose, helaas....
Lia xx

Anoniem zei

Ook deze is weer prachtig Marjan. Mooie kleurencombinatie en leuk gedaan met de gouden accentjes erin. Mooi ook de bloem, die nog net achter de rotsen vandaan komt. Ik denk dat je zoon er vast erg blij mee is.

Groetjes, Astrid.

Crea Astrid zei

Kwam er net achter dat ik nog niet ingelogd was. Hihi.

Gerrina zei

En weer zo'n mooie! Leuk dat je er toch een stukje eigen draai aan geeft... maakt het een speciale kaart voor je zoon! Groetjes, Gerrina

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een prachtige kaart is dit! deze kleuren... prachtig.
groetjes Alma

carla zei

Wauw zo prachtig.
De kleuren matchen echt heel mooi met elkaar en leuk die gouden accentjes hierin verwerkt.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Het is een prachtige kaart in mooie kleuren, leuk dat stenen muurtje en alle andere stempels,
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei

Wat een schitterende kaart deze kleuren zijn echt prachtig. Het ziet er ingewikkeld uit met alle kleuren en accenten.. fijn dat jullie ook zo heerlijk gefietst hebben . Wij hebben ook echt van het mooie weer geprofiteerd… nu regent het hier weer… zelfs de verwarming even aangezet.. het was net te kil om te zitten. Ben aan het freubelen… even een pauze… begin direct weer… maar rustig aan met je handen… Groeten Trijntje

Margreet zei

Wow, I'm impressed....wat een prachtig geheel in die mooie kleuren. En dat ornament lijkt wel een juweel (heb de kaart even vergroot). Schitterend geheel waar je zoon ongetwijfeld heel blij mee zal zijn!
xxx Margreet

Pat zei

What a fabulous card for your son Marjan and I just adore the colours..the blue really pops against the darker grey with a little yellow too, and the central ornament with the wonderful brick wall strip vertically down the card is really eyecatching. x

Angélique zei

Een prachtige kaart in een heel mooie kleurencombinatie. Gaaf met die stenen en keien, heel stoer.

Kaartenkraam zei

Wat is ook deze kaart weer prachtig geworden. De kleuren zijn echt fantastisch, dat oker in combinatie met de blauwtinten vind ik heel mooi. Leuk dat ornament op het stenen muurtje.

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Wauw schitterend gemaakt!! Heb er lang naar gekeken top vind ik het. De regen komt met bakken tegelijk uit de hemel vallen terwijl ik dit schrijf.

GerJanne zei

Hoi Marjan,
ik zie dat ik wat bij je gemist heb! Het waren weer pittige weken met werk en de trouwerij en het opruimen in het huis van mijn moeder....ik zal blij zijn als het 15 oktober is...dan is de overdracht en wonen Willemijn en Clemens ook in hun nieuwe huis. Maar deze kaart is prachtig. En die andere van 2 september is ook een plaatje!
De kaart met de stempels die je per se wilde hebben is ook weer en beauty. Heel anders, maar ook erg mooi.
Je kunt wel dokter worden, je had het bij het rechte eind! Sterkte met de handen....

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en mooie details
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

geweldig ziet er prachtig uit ook van kleur, toppie gedaan Marjan........gr karin

Marja Sch zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Echt heel bijzonder. Groetjes Marja

Caroline Cards zei

Deze is ook heel mooi en prachtig van kleur.
Groetjes, Caroline

Wies zei

Ook weer een mooie kaart in prachtige kleurencombinatie en met bijzonder ornament.

Trudy zei

Wat een prachtige en stoere kaart voor je zoon!
Ik las nog even je berichtje hieronder, hopelijk gaat het al weer beter met je handen en mag je snel weer golf spelen!
Fijn weekend en groetjes, Trudy