maandag 2 september 2024

Kaart twee workshop Miranda

De inspirerende workshop van Miranda Degenaars heb ik afgerond en daarmee nog twee kaarten gemaakt. Deze is qua lay-out wel ongeveer zoals zij het deed, maar ik heb andere kleuren en een positionering van de keien gedaan. Het paars deed me denken aan de tinten van een Amethist.




Het is een heel grote kaart geworden, die binnenkort naar mijn dochter Claire gaat voor haar verjaardag, omdat zij deze tinten heel mooi vindt. Geen tekst, die staat binnenin.
In het kleuren gaat heel veel tijd zitten en bij de de derde kaart dacht ik, zo is het genoeg geweest voorlopig ;) Ook omdat ik al even behoorlijk last heb van mijn handen. Denk links artrose bij de duimbasis en rechts iets met pees. Maar ben geen expert en dus woensdag even naar de dokter.

Groetjes,
M@rjan

23 opmerkingen:

Femminde zei

Wow echt geweldig mooi!! Zo tof met die schaduwen en alvast van harte met je dochter.
En sterkte met je handen. Ik mag niet teveel draaien aan de stansmachine, dan voel ik mijn schouder ook behoorlijk. Het is niet anders.
Fijne zonnige week!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Prachtige kleuren die heel mooi verdeeld en gecombineerd zijn.
Sterkte met je handen, ik ken het helaas ook al een aantal jaren, gelukkig niet doorlopend.

Monique zei

De kaart is prachtig Marjan. Ik hou ook van deze kleurencombi en gebruik het veel te weinig... Sterkte met je handen. Ik weet wat het is. Groetjes, Monique

Colinda zei

Een hele kunstzinnige kaart, mooie kleurencombinatie!
Sterkte met je handen.

Martha zei

Schitterend Marjan
Wat een prachtige kleuren en leuke techniek!
Zal claire blij mee zijn!
Liefs Martha

Crea Astrid zei

Deze is ook schitterend. Ook een prachtige kleurencombinatie gebruikt.
Sterkte met je handen.

Groetjes, Astrid.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie structuur en mooi in elkaar lopende kleuren geeft een mooi effect
sterkte met je handen
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart met gave kleuren Marjan............gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart, mooie kleuren combi.
vervelend die pijn in de handen...je hebt ze altijd nodig.
groetjes Alma

Rhodé zei

Prachtige kleuren op je kaart! Hopelijk valt het mee bij de dokter. Last van je handen is niet handig bij onze hobby!

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart in mooie kleuren, heel veel beterschap met je handen, ik weet wat het is. Hier heeft het geregend en is het nu wat afgekoeld, ik hoop bij jullie ook,
Groetjes,
Ansx

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een ongelooflijk mooie kaart voor je dochter. En wat naar Marjan last van je handen. Dat kun je niet gebruiken, sowieso niet maar met onze hobby extra vervelend. Hoop dat er een remedie voor is.

Pat zei

Fabulous colours for this card following Miranda's workshop Marjan, and I think your daughter Claire will love it. Sorry to hear you have been having trouble with pain in your hands and hope your doctor will be able to prescribe something to help it. I do get a little pain in my thumb joints but luckily not when I craft. x

Anita van Deur zei

Wauw schitterende kaart wat een gave kleuren! beterschap met de handen.

Sigrid1972 zei

Een betoverend mooie kaart Marjan. Geloof je zo dat daar een hoop tijd in gaat zitten. Sterkte met je handen!!!
Groetjes, Sigrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kleurencombinatie Marjan en wat ontzettend mooi ingekleurd. Een prachtige kaart. Wat naar dat je handen opspelen en we hebben ze overal bij nodig hé. Beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Je hebt een prachtige kaart voor je dochter gemaakt. De kleuren zijn erg mooi. Sterkte met je handen… Groeten Trijntje

Gerrina zei

Ziet eruit als iets uit een droom met al die mooie kleuren! Groetjes, Gerrina

Marfien zei

heel mooi gemaakt, kan zo bij je dochter aan de muur

Danielle zei

Prachtige kaart Marjan! Daar gaat je dochter blij mee zijn! Wat vervelend dat je last hebt van je handen.... Ik hoop dat het mee gaat vallen. Als ik de ramen heb gewassen heb ik wel last van mijn rechterhand, meer de muis van de hand, verder gelukkig nog niet.

Caroline Cards zei

Wauw Marjan, wat een prachtige kaart met heel mooie kleurcombinatie. De workshops van Miranda volg ik ook graag. Succes met je handen!
Groetjes, Caroline

karin zei

Schitterend, ook de kleurencombinatie vind ik prachtig.
Je kaartje voor de liftchallenge is ook heel mooi.
Groetjes,
Karin

Wies zei

Mooie kaart in prachtige kleurencombinatie. Erg vervelend dat je zo'n last hebt van je handen. Afwachten wat de arts ervan zegt.