zondag 25 april 2010

Sunshine Award

Van Jolanda kreeg ik deze Sunshine Award.
Heel erg leuk, Jolanda, dank je wel!


Bij deze award horen onderstaande regels:

1) Plaats bovenstaande afbeelding van de award op je blog.
2) Plaats een link naar de persoon waarvan je de award hebt ontvangen.
3) Geef de award door aan zoveel mensen als je maar wilt.
4) Plaats een link naar de personen aan wie je de award wilt doorgeven.
5) Laat de personen, die je genomineerd hebt, dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.

Ik geef hem door aan Anja , aan Wilma , aan Marie-Claire en aan Monique (Bloem) in de hoop dat ze het leuk vinden :)


Bedankt voor je berichtje!

2 opmerkingen:

anja curvers zei

Voel me zeer vereerd Marjan dankjewel voor je mooie award.

Marie-claire zei

Wat lief dat ik deze Sunshine Award van je krijg, dank je wel!
Ik had het wel al gelezen en nog gedacht ik moet het niet vergeten, vergeet ik het nog!!
Sorry daarvoor, maar ik vind het echt heel lief van je!
Ik ga hem in mijn volgende post weg geven goed?

Groetjes Marie-claire