maandag 21 juli 2014

Craft Stamper July challenge

Hoi!

Daar ben ik weer, de challenge loopt over twee dagen af en wilde toch graag meedoen, krijg het druk hierna... dus weer een post.

In het juli Craft Stamper Magazine, stond weer zo'n leuke techniek met embossingpoeder, een resist techniek. De Take It, Make It challenge deze maand is dan ook deze techniek te gebruiken.

In the July Craft Stamper magazine I read about a technique that appealed to me immediately. It got stuck in my head and I had to make a card with it, as soon as I had time. This is their challenge on the Craft Stamper blog:


Our current Take It, Make It challenge is all about creating a resist using embossing powder.




Voor deze kaart gebruikte ik mijn nieuwe SU stempel, ben er weg van! Eerst gestempeld met Watermark, toen met wit poeder geëmbossed. Met twee kleuren inkt gesponst (met kleine stukjes spons), water gespoten met spritzer en kleuren laten doorlopen. Goed laten drogen en met strijkijzer en kopieerpapier de embossing verwijderd. Dan is meteen je kaart lekker plat :) Daarna kun je op je afbeelding stempelen. De stippellijntjes aan de zijkant zijn gemaakt met mijn radeerwieltje en een liniaal. Verdere afwerking wijst zich vanzelf.

For this card I used my new stamp from Stamping Up, love it! First stamped the image with watermark and embossed with white embossingpowder. Sponged two colors TH Distress Ink: Peeled Paint and Raspberry. Spritzed with water and let the colors bleed. Once dry used the iron and copierpaper to remove the embossing. Advantage is that your card is flat afterwards :) Then stamped the text, attached the base to black and green cardstock. Adhered two tiny butterflies, used a tool from my sewingbox to create the dotted line on top and right. Three small black pearls finished the card.

Ik weet al precies voor wie deze kaart is ... voor mijn lieve blog/mail vriendin Stella... ze is binnenkort jarig.
Zij is echt een tuin/bloemen mens!
Met mijn man gaat het al veel beter, de medicijnen werken goed. Bedankt voor alle lieve beterschapswensen!

  photo Signature.png

69 opmerkingen:

!neke zei

Gave kaart Marjan !

Doreen zei

This is just gorgeous,love the colours.xxx

Unknown zei

Stunning card! Beautiful colours! Ingrid x

Lindeke zei

Wauw, dit is prachtig zeg!!

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart, Marjan!

Els zei

Super wat heb je alweer een pracht kaart gemaakt en wat een schitterende kleuren heb je gestempeld.
Wat fijn dat de medicijnen goed zijn werk doen en je man goed opknapt.
Groetjes, Els

Anoniem zei

Geweldig! Idd wat een gave stempel zeg je hebt er wat super moois van gemaakt!
Groetjes Jacomijn

Marit zei

Wat een mooierd Marjan! Daar zal je Stella heel blij mee maken, weet ik zeker!

Unknown zei

Geweldige kaart Marjan, oh, wat zal Stella hier blij mee zijn! Kan niet mooier! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

KarinsArtScrap zei

o schitterend is ie weer Marjan en gave kleuren gebruikt.
het is weer een mooi geheel.
Gr Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een geweldig mooie kaart Marjan. Wat heb je mooie kleuren gekozen voor deze leuke techniek, resultaat...een prachtige verjaardagskaart.
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Het is een lekker fleurig kaartje geworden. Deze techniek lijkt me wel héél leuk om te doen.

-xies- Renate.

Unknown zei

Prachtig Marjan, wat een mooie en vrolijke kaart.
Heel mooi gemaakt !!!

Tineke van der Linden zei

Wat gaaf gedaan Marjan! Zo mooi zijn de bloemen. Hoe je het zo krijgt, is me een raadsel maar 't is schitterend!
Ik begrijp dat je man ziek is. Ik lees zo even je post hieronder want ik vermoed dat het daarin staat. Beterschap in ieder geval.
Groetjes Tineke

Anneke. zei

Weer een prachtige kaart. Ja, de SU stempel is indd mooi.
Goed om te horen dat het beter gaat met je man.
Groetjes Anneke.

maria's knutselplezier zei

Wow Marjan wat is dit weer een prachtig plaatje, hele mooie kleuren heb je gekozen, je achtergrond is ook super!!!

Groetjes
Maria

Mieke zei

Mooie kleuren, mooie bloemen, leuk achtergrondje... Helemaal geweldig weer!

Ellen zei

Prachtig Marjan! Leuke techniek, heb ik ook al eens geprobeerd, wel uitkijken voor je strijkijzer...!

Anneke zei

Prachtig. Heerlijk kleur jouw bloemen. Dat groen er omheen
Geeft jouw werk iets extra's mooi gemaakt Marjan
Groetjes Anneke.

Алексровер Анна zei

Magic card, so wonderful stamp and vibrant summer colors!!!!

Romy zei

Wauw, wat een bloemenpracht! Het is echt een schitterende kaart!

crealinedance zei

Hoi hoi prachtige kaart.groetjes Nel

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Dit is een fantastisch kaartje en hele mooie bloemen. Ook dekleuren zijn prachtig.
Liefs Rianne

Judith zei

Oh, Marjan, met deze super mooie en prachtige kaart maak je Stella zeker blij! Heel gaaf hoe je gestempeld en gekleurd hebt (jammer dat ik niet binnenkort jarig ben..., haha)
Ik lees net dat je een longontsteking hebt, hopelijk knap je gauw op. Balen, als je ziek bent en zeker in de vakantie. Van harte beterschap!
Groetjes van Judith

Unknown zei

Goedemorgen Marjan, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, mooie kleuren en het stempel is zeer top. Hoop op een spoedig herstel voor je man, fijne dag hoor, Ageeth

Sue Lelli zei

No wonder you couldn't wait to try this Marjan! Gorgeous card and of course I am swooning over the bright pink! LOVE!

Aletta zei

Wauw........... deze kaart is echt PRACHTIG !!!!!!!!!!

Groetjes Aletta

Willy's creations zei

Prachtig....mooie kleurtjes:-)

Groetjes,Willy

Marfien zei

Ziet er weer geweldig uit

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een prachtige kaart met mooie kleuren! Mooie techniek ook! Je kaart voor DCL is ook weer een super voorbeeld.. Daar wordt je helemaal blij van!
Groetjes, Yvonne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Vergeet ik helemaal: nog beterschap voor je man!!

ElizabethR zei

That is so gorgeous Marjan and the colours are beautiful. Thanks for joining jus at the Take It Make It Challenge, Elizabeth x

Nicole zei

Hoi Marjan, wauw deze kaart is heel erg mooi geworden! Ik ga ook maar eens embossingpoeder aanschaffen! Bedankt voor je uitleg, ik ga het zeker eens proberen!

Misseke zei

Schitterend kaartje Marjan - wat supermooi gedaan en je hebt er een echte beauty van gemaakt, zo mooi!
Groetjes,
Misseke

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Schitterend resist resultaat Marjan!
groetjes, Alie

Jeanette zei

Wat een vrolijke bloemen kaart. Mooie stempel van SU. Lief die 2 kleine vlindertjes op de kaart, het lijkt erop dat ze zo uit de bloemen komen. Mooie techniek, ga ik eens een keer proberen.

Groetjes Jeanette

Brendaxx zei

Wat een prachtige kaart!! Superrr!
Fijn dat de medicijnen goed aanslaan bij je man!
Groetjes,Brenda

Linda zei

This is gorgeous ..... great colours and a lovely stamp. Thanks for joining in with the Craft Stamper TIMI challenge ..... good luck! Linda xx

shirley-bee zei

Ooh, fabulous! I love the watercolour bleed around the image. Thanks so much for playing along with Craft Stamper Take It Make It :)

Wilma zei

PRACHTIG!!!

Wendy ten Hove zei

Erg mooi geworden, Marjan! Heel fijne techniek is dit en prachtig met het aquarel effect. Bijzonder!
Groetjes, Wendy

Aartje zei

Wat een prachtige kaart, mooi zoals je deze techniek verwerkt hebt. Vind je randje met het raderwieltje ook goed gevonden.
Groeten, Aartje

Ruth zei

Just gorgeous, stunning colours!

Renee zei

Beautiful colors! Thanks so much for joining us at the Take It Make It Challenge.

Mona Pendleton zei

Wow Marjan! You did an amazing job coloring those beautiful blossoms! The butterflies are so very pretty!

Tracy zei

Oh my giddy aunt Marjan...stunning I adore everything about it!!! Thank you so much for joining us over at Craft Stamper for the TIMI challenge xxx

Marjolein zei

Oh, wat schitterend!
Geweldig gave techniek en oh wat hou ik hiervan!!
Heeft voor mij een heel hoog 'WOW' gehalte, ha, ha.
Groetjes,

Marjolein

Anita van Merode zei

Hoi Marjan,
Wauw wat is dit prachtig, geweldige mooie bloemen en prachtige kleuren!!!
Dankjewel voor de uitleg van de techniek. Moet ik eens op mijn te doen lijstje zetten!! ;-)
Groetjes Anita

Trish Latimer zei

Beautiful! Thank you for playing along with the Craft Stamper blog challenge this month! xx

Inky and Quirky Designs zei

Such a gorgeous card,beautiful mix of colours,would love to receive a card like that!

I just stumbled across your blog,had a quick peek through and wow what eye candy! I am now happily following you,that's my afternoon sorted Marjan,a cup of tea and looking through the rest of your wonderful blog :)

Hugs
Donna x

Monique Liedtke zei

Geweldig hoe je dit weer gemaakt heb!! Echt prachtig! Ik vind de technieken die jij gebruikt toch altijd zo gaaf! Ik moet dit ook eens proberen!

Riikka Kovasin zei

Absolutely stunning project! Thank you for playing with us at Craft Stamper challenge!

José zei

Ik vind je kaart prachtig Marjan, hele mooie kleuren en wat een techniek heb je gebruikt! Ik doe het je zomaar nog niet na.

Nadine zei

Mooi Marjan! Hier wordt stella heeeel blij van!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

EN......dan ben je de winnaar!!! Je prachtige kaart komt in de Craft Stamper te staan...geweldig, van harte gefeliciteerd Marjan! Geniet ervan :-)
Groetjes, Alie

Viv zei

Wat een pracht van een kaart, Marjan! Geweldige techniek heb je gebruikt.
Gelukkig gaat het wat beter met je man.

Groetjes Vivian

Inky and Quirky Designs zei

Well done Marjan on your win with this beautiful card,well deserved :)

Have a great weekend
Hugs
Donna xx

Anneke zei

Gefeliciteerd. Wat leuk. Groetjes Anneke.

Willy zei

Gefeliciteerd Marjan, zie dat je met deze kaart hebt gewonnen, super leuk voor je en zeer verdiend hij is nl. prachtig!! Wat een goed idee zeg van dat platstrijken :)

scrappingtwins zei

Wat een gave kaart, we vinden de stempel mooi maar moeilijk om er iets mee te doen. Maar als dit dan ziet. Maar prachtig

groetjes de twins

Pet73 zei

Wow, this looks fabulous!

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is echt Wauw Marjan, een prachtige kaart. En ik denk er niet alleen zo over want ik lees net dat je bij Craft Stamper gewonnen heb. :) Gefeliciteerd. :))
Heel toevallig dat met bloghoppen daar terecht kwam.

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige bloemenkaart.
Groetjes Doris

Ans S. zei

Super mooie kaart.

Groetjes Ans

Stella zei

Ik moet nog even reageren:)
Het is en blijft een juweel; maar dat geldt ook voor alles wat je maakt. Ik ben er wég van; dat wist je al. Ik heb er met bewondering naar gekeken; ik vind het een van je allerbeste kaarten ooit!
Liefs,
Stella
XXX

Jolanda Cuper zei

Dit is ook een beaty! Super!

Anneke zei

wat een prachtige kaart Marjan.
de kleuren spatten er van af en wat een gave techniek is dit.
ik ken diversen resist tecnieks, maar deze nog niet.
een hele elegante kaart!!!.
fijne week en liefs van An

Gerrina zei

Wat een super mooie kaart! En zo'n heerlijke techniek blijft dit; je kunt er zoveel mee doen, Deze uitwerking vind ik prachtig! Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

wel eh, als bijna 70ste reactie, blijft het bijna eentonig...
heel erg mooi gemaakt, superzzz, de kleuren zijn heel erg mooi bij elkaar zo,
ik ben ook fan =)
grtjs,martina
x