vrijdag 12 september 2014

Canvas Mixed Media Gastdesigner voor The Craft Stamper blog

Hoi!

Een poosje geleden won ik de juli challenge van The Craft Stamper met deze kaart:


Behalve een leuke prijs zat er een gast designerschap aan vast, de opdracht luidde:  

Stamping onto tissuepaper
Ik besloot een canvas te maken, iets wat ik nog nooit gedaan had, maar wel al een poos wilde doen. Hieronder een paar stappen van de gemaakte canvas, in shabby stijl :

 Een oud canvasje van 20x20 ingesmeerd met gesso

Een stuk tissuepapier bestempeld en opgeplakt met Multi medium.

 

Met een stencil van Finnabair (gekregen van Cornelie en Nadine, zo blij mee!), lint en andere materialen structuur aangebracht. Daaroverheen kwam weer gesso op sommige plaatsen, met gesso wit gemaakte ringetjes, TH radertjes, bedels, spiegeltjes, lint, klokje, parelsnoertje, extra stukjes tissuepapier met stempels, rozen waarvan één zelfgemaakt, gipsen roosjes en blaadjes, sleuteltje en kettinkje. De tekst "so loved" is uit de Silhouette en heb ik vier keer gesneden op elkaar geplakt.

Uiteindelijk werd dit het resultaat:


Deze staat in mijn hobbykamer :) Een foto van het canvas komt bij de Take it, make it September Challenge: Inspiration! op de blog van The Craft stamper vandaag, als ik het goed heb.

Het oma zijn ervaar ik als een geschenk, we zijn dol op dit kind. Vandaar dit canvas.

P.s. Wat leuk dat er zoveel het recept willen proberen, ik zou het ook erg leuk vinden als je dan eens laat weten hoe je het vond :) Al dan niet via mijn blog of via e-mail.

Wens ik jullie alvast een goed weekend! Mooi weer, lekker "nazomeren"... zou dat even fijn zijn?

  photo Signature.png

50 opmerkingen:

José zei

O wat is dit gaaf Marjan! Ik heb vol aandacht zitten lezen hoe je dit gemaakt hebt, en er komt heel wat bij kijken maar het resultaat is er naar, zo mooi! Een prachtig canvas waar je ogen vast steeds naar afdwalen als je in je hobbykamer zit.

!neke zei

Zat al te wachten op het resultaat, nou het is super gaaf!

Anneke. zei

Wauw, wat een beauty! Heel mooi gemaakt.
Groetjes Anneke.

Anneke zei

Wat mooi. Dit werk is jou ook wel toevertrouwd. Prachtig kleinkind.
Dat lijkt mij een rijkdom. Leuk en gefeliciteerd dat jij dit mag doen.
Groetjes Anneke.

Judith zei

Ondanks dat shabby niet mijn stijl is, vind ik dit heel gaaf, Marjan! Dat maakt het zo bijzonder hier, jij weet zo veel stijlen 'kleur te geven'. Elke keer weer verrassend, dank je wel!

Unknown zei

Marjan, your canvas is a real work of art! Beautiful textures & the soft colours are so pretty! Xx

Romy zei

Wat leuk om jou ook eens een canvas te zien maken! Het is zo ontzettend mooi geworden! Ik vind de combinatie van mixed media met een vrouwelijk tintje prachtig. Echt adembenemend mooi!

Irene zei

Is er iets dat je niet "in de vingers hebt" Marjan?? Wat een schitterende, lieve en zachte omlijsting voor jullie oogappeltje!!!!!!!

xx Irene

KarinsArtScrap zei

wow schitterend dat heb je heel erg mooi gedaan en gemaakt Marjan.
Gr Karin

Anoniem zei

Wauwie! Wat een plaatje!
Een kunstwerk waar je U tegen zegt! Ze mogen bij Craft Stampers in hun handjes knijpen met deze prachtige creatie! En wat een leuke technieken weer zeg! Super!
Daar kun je nog heel lang van genieten!
Fijne dag!
Groetjes Jacomijn

Marfien zei

Mooi werkstuk en bedankt voor wat tips. Ik ben bezig met een drieluik en het is leuk om te zien hoe sommige materialen uit de gesso komen. Het wordt in elk geval wit met hier en daar wat "kleur"

Marit zei

Wat is dit prachtig geworden Marjan, en wat een plaatje van een kleindochter hebben jullie!
Fijn weekend, groetjes,
Marit

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Een geweldig canvas geworden Marjan...de liefde voor dit kleinkind straalt er vanaf!
Geniet :-)
groetjes, Alie

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Vergeet ik nog om je te feliciteren met de publicatie van dit mooie canvas!!! Van Harte...geniet ook hiervan :-)
Alie

Anoniem zei

Ziet er supergoed uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Linda zei

This is so beautiful ..... I love all the texture and the delicate colours. And what a little sweetheart in the photograph ... she's adorable! Linda xx

Ans Gilbert zei

dat ziet er fantastisch uit, een prachtige omlijsting van een schattig meisje, heel erg MOOI,
xx Ans

Anita van Merode zei

Wauw super mooi!!! Je canvas creatie en gefeliciteerd met je prijs. En terecht zo prachtig en de kleuren...geweldig mooi!!!
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Géwéldig mooi Marjan. Wat een beauty van een canvas (en kleinkind...), je hebt je lekker uitgeleefd en je hart erin gelegd en dat is goed te zien. Gefeliciteerd dat je met die mooie kaart gewonnen hebt maar ik denk dat je canvas iedereen bij Craftstamper van zijn stoel doet vallen. Dat wordt direct designer ipv gastdesigner..LOL...
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Je kaart heb ik toen al bewonderd; zo mooi! Dus dat je gewonnen hebt snap ik helemaal: Gefeliciteerd! En dit canvas is zo lief en heel mooi van textuur! Denk dat je er nog lang van zult genieten! Fijn weekend alvast, Gerrina

Ellen zei

Wat gaaf dit canvas en wat geweldig dat Emmy de 'hoofdrol' heeft! Zo leuk om te 'zien' hoe jij van haar geniet :)
Fijn weekend, Ellen

Willy zei

Ik had dit canvas al op het craft stamper blog gespot :) en ik vind het in 1 woord schitterend!! De mooie zachte kleuren en structuren, ik hou van deze look. Bedankt ook voor je uitleg!

Je@net zei

Wauw...wat is dít mooi geworden, Marjan, vind 'm schitterend!
Zo ontzettend mooi gedaan!

Scraptastische hobby zei

I LOVE IT !!!! Schitterend gemaakt en wat een mooie kleuren en materiaal keuze!!
En bovenal wat een super uitleg Marjan! En nu kun je iedere dag van Emmy genieten,
ook in je hobby kamer! En geniet van je welverdiende prijs van je prachtige kaart!
Fijn nazomer weekend en lieve groetjes van Gerie

Jolanda zei

wat een schattige foto van jullie kleindochter! super je canvas:0)
grtz Jolanda

p.s; je zou mee kunnen doen bij de mixed media challenge van The Mirror Crack'd!

Misseke zei

WAUW ......wat mooi Marjan. Schitterend gemaakt en zo geweldig mooi gedaan..... zo ontzettend mooi!
Fijn nazomer weekend!
Groetjes,
Misseke

Marjolein zei

Prachtige creaties! Je kaart is zeker Magazine-worthy, wauw wat mooi!
Je canvas is prachtig. Ook een schitterende foto, zo lief! Onvoorstelbaar en dat voor een 'eerste' keer!! Hopelijk niet de laatste!!
Kan me voorstellen dat dit een heel mooi plaatsje krijgt in je hobbykamer!!
Het recept heb ik opgeslagen en als ik het ga proberen, zal ik je laten weten hoe de reacties waren, zo leuk dat je dit hebt willen delen met ons allemaal.
Groetjes,

Marjolein

Nicole Parmentier zei

Prachtig!!!! Ik vind de brocante-look supermooi bij de zwart-wit foto. Erg knap gemaakt!!!

Colleen zei

Amazing Marjan, and what a beautiful way to showcase your own precious beauty!

Miranda V zei

Oh wauw, wat mooi! Ik dacht even dat de gave achtergrondteksten niet meer zichtbaar zouden zijn na alle laagjes er boven op, maar ik zie ze toch nog terug in het eindresultaat. Heel mooi versierd! Prachtige canvas van je mooie kleindochter.

Gerdine zei

Dit is wel een aandachtstrekker in je hobbykamer, heel mooi!

Els zei

Schitterend wat een pracht canvas heb je gemaakt
en dat tissuepapier vind ik ook een pracht effect hebben
en eigenlijk raak ik niet uitgekeken.
super Marjan! En wat heerlijk om oma te zijn en is ook een echt geschenk.
Fijne weekeinde en groetjes, Els

Brendaxx zei

Oh wauw Marjan, wat prachtig!! Geweldig mooi!! En zo'n heerlijke foto van Emmy, schatje zeg!
Ik wens je een goed weekend:)
Groetjes,Brenda

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wauw Marjan dit is echt heel mooi ,en het was vast leuk om te doen.
Je kunt er trots op zijn ,ook op je kleinkind.
Rianne

Karin zei

Wauw, prachtig Marjan!
Fijn weekend, gr. Karin

Wilma zei

Oooh, vind dit zo'n geweldig mooi project! Super lieve foto en zo mooi zoals je weer van alles met elkaar gecombineerd hebt en tot een kloppend geheel hebt gemaakt. Het is zeker een inspiration!!

Tracy zei

Truly stunning project, gorgeous details..love it!!

kreamina zei

Kunstwerk Marjan! En wat een liefie, je kleinkind. Ik kan me voorstellen dat je ervan geniet. Wij genieten bv op de kleintjes van mijn zusje. Ze is 10 jaar jonger dan ik en begint aan een gezin terwijl wij "klaar" zijn. Wat kan je dan veel houden van zo'n ukkepuk hè!

Tineke van der Linden zei

Oohh....wat supergaaf is deze canvas Marjan!!! Wat heb je het geweldig mooi gemaakt, zo schitterende kleurtjes ook. Dit is zo mooi om naar te kijken. En dan ook nog een foto van jullie lieveling in. Een lust voor het oog!
Groetjes Tineke

Marjanne zei

wat is dit mooooooooi

Willy's creations zei

Schitterend...een kunstwerk..een echt toppertje:-)

Groetjes,Willy

scrappingtwins zei

Wat een prachtige canvas heb je gemaakt. Mooie foto van je kleindochter.

groetjes de twins

Sue Lelli zei

I cannot begin to tell you how GORGEOUS that photo is! OMGosh! A real Beauty! LOVE the monochromatic collaged canvas and the subtle colors in your flowers! This is just STUNNING, Marjan!

Unknown zei

W@at schitterend, echt heel mooi. Wat een creativiteit. En oma zijn is inderdaad een geschenk, geniet er daarom maar met volle teugen van, gr.

Unknown zei

Beeld- en beeldschoon Marjan! Het is te zien dat je een hoop liefde in je prachtige canvas hebt gestoken Marjan, heerlijk toch om in je hobbykamer naar dat schattige snoetje te kijken? Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Mieke zei

Prachtig!

Stella zei

Ik snap waarom dit canvas in je hobbykamer staat. Het is echt een juweeltje! Bijzonder en fantastisch om oma te zijn. Emmy is een schatje; de foto is eindeloos...
Je kaart; ik ben en blijf er helemaal wég van. Heeft iets speciaals..... Ik ben fan van je en jouw kaart staat dus bij mij op de hobbykamer; ook zo;n juweeltje!

Pet73 zei

Wow! Wonderful, how this turned out! It's really gorgous - love it!

Marlies zei

Wat een geweldig mooie canvas van je lieftallige kleindochtertje. Prachtig vind ik het!!!! Lieve groetjes, Marlies

Mona Pendleton zei

Wow Marjan! What s stunning project! So elegant and beautiful!