dinsdag 30 september 2014

Liftchallenge #73

Hoi!

Dinsdag en alweer twee weken voorbij, dat betekent een nieuwe Liftchallenge voor jullie. Deze keer uitgekozen door Nadine. Het origineel is van Jenny Evans en haar blog vind je hier. Een heel leuke kaart met dat schuine stuk:



Mijn versie:



Ik heb er een vrolijke kaart van gemaakt en voor deze gebruikte ik restjes die ik kreeg, ik geloof van Nadine, maar weet niet meer welk merk het is. In plaats van het houten tekstbannertje heb ik er een van papier met letterstickers op gezet. iets verhoogd opgeplakt met foamtape. Het zwarte stippellintje is geplakt en niet gestrikt. Daarvoor is het te stug.

We worden deze keer gesponsord door Harlekino met een cadeaubon. De kaartjes van mijn teammaatjes en dat van onze gastdesigner Anja vind je op ons blog, genoeg inspiratie denk ik!
Doen jullie weer gezellig mee? We hopen van wel natuurlijk :) Je hebt de tijd tot vrijdag 10 oktober 18.00 uur om je kaartje te linken, succes!


  photo Signature.png

50 opmerkingen:

Els zei

Een hele leuke kaart heb je weer gemaakt
en bijzonder leuk hoe je Birthday hebt gemaakt.
Groetjes, Els

José zei

Inderdaad een lekker vrolijke kaart met zonnige kleuren

Cornelie zei

Vrolijk ist ie zeker! Mooie lift, en weer tot in de details mooi afgewerkt!

Willy's creations zei

Mooie lift kaart:-)

Groetjes,Willy

!neke zei

Mooie kaart!
De te liften kaart helemaal mijn stijl!
Zou ik er tijd voor hebben?
Leuke foto van Emmy!

Ans Gilbert zei

leuke kaart om te liften, je hebt een prachtige lift gemaakt, mooie kleurencombi..
liefs Ans
p.s. schattige foto van Emmy...

Kaartenkraam zei

Leuke foto van de juichende Emmy!
Je kaart vind ik beeldschoon, vele malen mooier dan het origineel!

groetjes van Ank

Marjolein zei

Inderdaad lekker vrolijk! Leuke kaart geworden. :-)
Groetjes,

Marjolein

Sabine zei

Leuke kaart heb je gemaakt. het papier is inderdaad lekker vrolijk. Liefs sabine

Irene zei

Het is hier nat en grijs dus je super vrolijke lift komt als geroepen Marjan!

xx Irene

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtig papier heb je hier op deze kaart gecombineerd met weer stijlvolle details Marjan!
Fijne dag, Alie :-)

Anoniem zei

Feestelijk vrolijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margot zei

Superleuk!

Doreen zei

This is just gorgeous,fab design and papers.xxx

Anneke. zei

Jou uitvoering is ontzettend leuk!
Groetjes Anneke.

Inky and Quirky Designs zei

Wonderful card,love the papers used,really funky

Hugs
Donna xxx

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke kaart Marjan, lekker vrolijk. Ik zie weer genoeg inspiratie voorbij komen voor de liftchallenge. Groetjes, Ingrid.

Erica ♥ zei


Hoi Marjan,

Wat een mooie lift kaart heb jij er van gemaakt,
lekker fris en vrolijk ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Misseke zei

Wat een schitterende liftkaart heb je weer gemaakt Marjan - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Nicole Parmentier zei

Mooie lift Marjan! Lekkere kleurtjes en het zwart geeft een mooi accent!

Gerrina zei

Heerlijk al die vrolijke kleuren! Ik moet zeggen dat ik jou kaart mooier vind dan de gelifte kaart... Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Wat maak jij er toch iedere keer weer een prachtige kaart van. Echt heel mooi.

Scraptastische hobby zei

Prachtig Marjan en dat uit de restjes bak!!! hele mooie lift!
Liefs van Gerie

Wilma zei

Wat een vrolijke en mooie kleuren. Mooie kaart en wat leuk opgelost dat stugge lint. Zier er toch echt gestrikt uit!

Unknown zei

Marjan! I absolutely love the colour combination and the card is designed beautifully! stunning! xxx

Willy zei

Een super mooie lift Marjan en prachtig papier!!

Gerdine zei

Erg leuke lift!

KarinsArtScrap zei

wat een mooie fleurige kaart Marjan.
Gr Karin

Stella zei

Hier word je toch helemaal heppie van:). Leuk in fell kleuren en ik hou wel van deze zomerse kleuren. Kan ook nog best; het was hier vandaag ook weer prachtig en zonnig! Mooi zoals je zwarte accentjes toevoegt; het versterkt de kleuren en geeft het net dat tikkie extra. Tisweereenjuweel!
Fijne avond!
X

Miranda V zei

Dat is zeker een vrolijke lift! Leuke kleuren samen en wat een gezellig papier!

Evy G zei

O, wat een mooie kaart! Prachtig papier!
Lekker vrolijk! Mooie kleurencombinatie ook.
(Ik kan nog wel even door blijven gaan, zo leuk vind ik hem ;-))
Groetjes, Evy

Romy zei

Wat een heerlijk zonnig kaartje! De kleuren en mooie patroontjes en details zijn zo mooi!

Ellen zei

Wat een leuke vrolijke kaart! Mooie liftkaart voor de komende twee weken. Goed uitgezocht door Nadine.

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat heb je een mooie uitwerking van de liftkaart gemaakt! Ik vind de oorspronkelijke ook erg mooi.
Mooi die blauwe kleur met geel.
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

SuperGeweldigFantastisch!!!! Het is een erg lifteble kaartje. Jouw invariant is lekker fleurig geworden, lekker frisse kleurtjes. Ze knallen zo lekker van m'n beeldscherm af. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

Sue Lelli zei

LOVE your happy bright colors and mixed pattens of paper! a HAPPY card!

Алексровер Анна zei

Your card brings so festive happyBirthday mood! Love this bright palette!!!!!

Jolanda Cuper zei

Wow wat een plaatje! Super papier!
Prachtig dit zonnige kaartje!
Groetjes Jolanda.

Colleen zei

Beautiful selection of pattern paper...love all your added embellishments, just the right touch to finish off a perfect card! You asked about the embossing paste I used, it is a Ranger Texture Paste. thank you so much for all your encouragement and comments on my cards!

Unknown zei

Mag ik heel eerlijk zijn? Je hebt de kaart letterlijk een lift gegeven Marjan, want jouw versie is zo ontzettend vrolijk, fleurig en happy! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Deborah zei

Wauw!! Wat een prachtige kaart! En die kleuren springen er weer vanaf!

Mona Pendleton zei

So pretty Marjan! Love the little black butterflies fluttering about!

Henriëtte zei

Wat een mooie lift van de originele kaart Marjan, lekker vrolijk van kleur ook.

groetjes Henriëtte

Tineke van der Linden zei

Een leuke kaart in vrolijke tinten Marjan! Jouw versie is veel mooier dan de liftkaart.
Groetjes Tineke

Nadine zei

Heb ik juou nu helemaal overgeslagen? Schande! Ik vind je kaartje namelijk heel mooi! Strak en die kleuren, super tof!

Colien zei

Gave lift!
grtz.Colien

Marlies zei

Een schitterende kaart Marjan. Mooie, vrolijke kleuren, heel goed gelift. groetjes, Marlies

Anneke zei

hoi Marjan
wat een prachtige lift heb je gemaakt en je hebt een oog voor mooie details .
strak en toch zo stijlvol.
liefs van Anneke

ida zei

Wat een mooie vrolijke lift heb je ervan gemaakt!

Pet73 zei

Love your take! Wonderful choice of papers!