zondag 19 oktober 2014

Nog een polaroid

Goedemorgen!

N.a.v. de Dutch Card Lovers challenge maakt ik nog een eenvoudig en strak kaartje met een polaroid.



Ik gebruikte er o.a. stukjes met Bister gekleurd papier voor, gecombineerd met een kerst embossingfolder en wit. Ik denk dat dit onder de echte stempelaars een vreemde combi zal zijn.
In het polaroidraampje zag ik een mooie avondlucht. Het soort lucht dat ik wel eens zie op La Palma in de winter, helaas is het dan vaak bewolkt geweest en doet de zon toch haar prachtige werk in de vroege avond. De letters kwamen zo lekker scherp over. Ik houd wel van onverwachte combinaties, vandaar :)

De letters zijn met de Silhouette uitgesneden. Het hulsttakje is van Memorybox en de ster van My Favourite Things. De kleine witte sterretjes komen uit een randpons als reststukjes, maar die zijn prima te gebruiken.
Verder een met Maya Gold goud geverfde ster en kleine, doorzichtige goudkleurige plakparels.
Weer een kerstkaartje klaar!

Voor mij en mijn man is onze herfstvakantie aangebroken, we hebben aanstaande week drie dagen onze kleindochter en zullen daar zeker weer veel plezier mee hebben, hopelijk wordt het weer prettig en kunnen we leuke dingen buiten doen met haar.
Ik blog daarom deze week niet of nauwelijks. Als ik tijd heb kom ik wel voorbij. Wens jullie een goed weekend en voor alle andere vakantievierders... veel plezier!!

 photo Signature.png

60 opmerkingen:

Алексровер Анна zei

Marjan, you have created a beautiful effect with a help of contrasts of white and dark paper! Love every detail in this card!!!!!!!

Els zei

Ik vind dit een pracht kerstkaart met deze combinatie van bister en embosfolder.
Ook de letters vind is erg mooi zo.
Groetjes, Els

Kaartenkraam zei

Die combinatie doet het erg goed en die lucht die zie ik ook!! Mooie kaart.
Fijne herfstvakantie!

groetjes van Ank

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit...fijne vakantie...veel plezier met de kleine:-)

Groetjes,Willy

Willy zei

Wat een prachtige kaart Marjan, goed idee om stukjes papier met bister te gebruiken en op deze manier te verwerken en wat een leuk verhaal erbij. Ik wens jou en je man een hele fijne vakantie!!!

Sabine zei

Wat een prachtig kaartje en wat vloeit de bister mooi in elkaar over. Fijne herfstvakantie! Liefs Sabine

Anneke. zei

Wauw, wat weer prachtig! Heel veel plezier deze week.
Groetjes Anneke.

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Marjan. Prachtig, zo'n achtergrond erbij!
Fijne vakantie samen, geniet ervan!

Miranda V zei

Gaaf effect, mooie kerstkaart. Ik vind de challenge met de polaroid super leuk, maar kom er denk helaas niet aan toe... Fijne vakantie!

Deborah zei

Oh, super mooi!!! De silhouette is toch een prachtding he ;-)

Unknown zei

Wat een leuk kaartje is dit geworden, mooi gemaakt! Blijf het een leuke uitdaging vinden al doe ik er zelf niet aan mee ;-)
Fijne vakantie gewenst en geniet van de gezelligheid met je kleindochter.

Groetjes, Joke

Irene zei

Beslist geen vreemde combi en ook ik zie er schitterende ondergaande zon-luchten in dus ik vind hem prachtig Marjan! Ook je kaart voor de challenge hieronder (totaaal gemist!!) is weer enig!! Heel veel plezier met jullie logeetje, het weer belooft niet veel goeds helaas maar dat zal jullie pret vast niet drukken!!

xx Irene

Romy zei

Dat is een gaaf kaartje! De lucht zie ik er ook in inderdaad. De combinatie van de vloeiende tonen met wit is prachtig!
Veel plezier deze week en geniet van de aanwezigheid van jullie kleindochter!

Misseke zei

Een prachtige kerstkaart is het geworden Marjan - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Scraptastische hobby zei

Een vreemde combi of niet...je moet er maar opkomen, en
ik vind dit strakke kaartje wel een prachtig geheel met de blister!
De letters komen zo prachtig uit!
GENIET LEKKER VAN AANKOMENDE WEEK!!!
Liefs van Gerie

Wilma zei

WAUW....wat een prachtige kaart!!! Wat is dat bister toch mooi spul en wat weet jij dat goed te gebruiken.
Fijne week!

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje Marjan,Fijne vakantie!
Groetjes Trudy

!neke zei

Mooie kaart Marjan !
Tot na de vakantie !

Colien zei

Mooie kaart, prachtig van kleur! Geniet van de herfstvakantie en de dagen met Emmy!
grtz.Colien

Marfien zei

Gaaf kaartje, je brengt me op een idee . . .

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
Wat een leuke kaart, ik vind die bisterstukjes super..en dan het wit erbij..echt een prachtkaart..
Geniet van de herfstvakantie, wij hebben hem al weer achter de rug,
liefs Ans

Mieke zei

Wat een mooie kaart!

Marijke zei

MOOOI, de warme tinten gecombineerd met het heldere wit!! Geniet van de herfstvakantie en van je kleindochter.
Groetjes,
Marijke

ida zei

Supermooi geworden, mooi die bister met dat wit!.. fijne vakantie!

wilma's warm wishes zei

Prachtig, juist door de ongewone kleurencombi voor kerst. !

KarinsArtScrap zei

een mooie achtergrond Marjan en een prachtige kaart
Gr Karin

Mona Pendleton zei

Stunning card Marjan! Love the beautiful background! What a fantastic effect!

Colleen zei

You are so right, the bright white is so crisp and sharp against your background...beautiful card! Have fun with your precious little one...they grow up too fast!

Cornelie zei

Gek op polaroid! Wat mooi, en ik heb je andere kaartje ook even bekeken, Mijn Silhouette snijdt dit soort letters stuk, heel erg balen!! Ik doe vast iets niet goed, maar wat?
Heerlijk vakantie! Geniet en natuurlijk ook van je kleine meisje!

Anoniem zei

Heel leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjolein zei

Ja, LEUK die polaroid! Vind ze zelf ook te gek! Prachtige kleuren, heb Bister nog niet in huis, maar wie weet... het geeft wel erg leuke resultaten, lijkt me heerlijk om mee te experimenteren.
Dus, super geslaagd je kerstkaart!
Groetjes,

Marjolein

Unknown zei

Hele fijne vakantie en geniet lekker van je kleinkind. Heerlijk dat je haar 3 dagen voor jezelf hebt.
Mooie kaart heb je weer gemaakt, echt schitterend, groet Hennie

Karin zei

Prachtig kaartje Marjan!
Geniet lekker van de vakantie, hier gaan ze morgen weer naar school.
Gr. Karin

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een warm kaartje! O ja, we hebben vakantie....heerlijk! Geniet!!

Ans S. zei

Prachtige kaart, mooie achtergrond heb je gemaakt.
Fijne vakantie en geniet van je kleindochter.

Groetjes Ans

Margot zei

Mooi!!!!!!!

Anoniem zei

Heerlijk om zo onverwacht nieuwe of andere mogelijkheden te scheppen...ik vind hem prachtig! En ik zie die zonsondergang er ook wel in hoor... :-) een hele fijne vakantie!
Groetjes Jacomijn

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjan...wie of wat zijn " echte stempelaars" haha...jij toch ook zeker? Ik vind het een hele mooie warme kaart mede door de sterke contrasten. Geniet van de herfstvakantie met je kleindochter...
lieve groetjes Miranda

Unknown zei

Die warme gloed deed me idd meteen aan een mooie zonsondergang denken! Soms heb je zulke mooie luchten, adembenemend gewoon! Je kaart is heel origineel, erg leuk bedacht! Geniet van je vakantie, groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Jolanda Cuper zei

Wow wat een mooie polaroid! Heel mooi gedaan!

Inky and Quirky Designs zei

Wow,you have some really original and wonderful ideas Marjan,stunning card

Big hugs
Donna xxx

José zei

Mooi Marjan
Fijne vakantie en geniet van de tijd met jullie kleindochter

GerJanne zei

Heel mooi kaartje geworden! Prachtige avondlucht!
Geniet lekker van je vakantie. En van Emmy natuurlijk!
Groetjes,
GerJanne

Maartje zei

Wow, wat een mooi effect! Prachtige kleuren! Fijne vakantie :-)

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat komt de Bister mooi uit door de combinatie met wit...prachtig geheel Marjan.
Uiteraard veel plezier met jullie kleindochter, geniet van de vakantie :-)
Hartelijke groet, Alie

Nicole Parmentier zei

Nog steeds geen idee wat Bister is maar mooi is het zeker! Wat een prachtige combinatie met dat strakke wit, echt super! Veel plezier met Emmy deze week!

Stella zei

Geniet lekker van je vakantie hier in het Noorden is die alweer voorbij:) Ik vind de DCL challenges geweldig maar de tijd ontbreekt me. Jammer maar komt hopelijk wel weer.
Juist de onverwachte combinatie maakt dat dit juweel er echt uitspringt. Ik ken "Bister"niet maar het resultaat is prachtig. Leuk dat je dat aan La Palma doet denken; ik vind het toch subtiel, Mooie kleurschakering. Gaaf dat je de strakke sterren van MFT weet te combineren met Memory Box; dat is toch wat zwieriger en ietwat "shabby". Bij elkaar vind ik het erg mooi!
Te mooi om te versturen:)
Fijne vakantie!

p.s. die herfst vakantie nam ik vorige week; heb veel gebakken met behulp van mijn Kitchen Aid. Wat is dat een geweldig ding. Bakken is mijn andere grote hobby. Ik heb me helemaal uitgeleefd.
En nu weer op naar de kaarten; vandaar dat ik niet eerder heb gereageerd.
XX

Gerrina zei

Wat een mooie combi! Niet gek; gewoon heel mooi! En een polaroid-frame is zo ook ineens heel mooi! Hier ook lekker herfstvakantie; geniet ervan!! Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Mooi zeg, deze polaroid met de avondlucht van La Palma! Grappig toch, dat je er iets in herkent?! De combinatie van strakke elementen en het zwierige takje is erg leuk. Fijne vakantie en natuurlijk veel plezier met Emmy!
Grüezi vanuit Zürich, Ellen

Nadine zei

Voor mij was het ook even een rustige blogperiode! Je kaart is super mooi Marjan, heel bijzonder qua kleuren en vormen. Leuk die polaroid! Geniet je nog een beetje? Vast wel!

Angela zei

woww wat een beauty weer Marjan..... dat 'bisteren' gaat je echt goed af zeg.... schitterend!!!
Fijne (rest van de) vakantie!!
grt Angela

Henriëtte zei

Op deze manier is de polaroid ook erg leuk om te gebruiken. Super kaart weer Marjan.

groetjes Henriëtte

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele fijne vakantie Marjan! Geniet ervan! Hele mooie kaart heb je weer gemaakt! Mooie achtergrond..
Groetjes, Yvonne

Anita van Merode zei

Hoi Marjan,
prachtige herfst kaart, leuk gedaan zeg!!
Groetjes Anita

Marjanne zei

wat een prachtige kaart! echt mooi met die ondergaande-zon-kleuren!

Karin zei

Knappe kaart, de combinatie van de mooie achtergrond met bister en de embossing is prachtig! De uitgesneden letters komen ook mooi uit!
Ik wens je veel plezier met je kleindochter!
Groetjes, Karin

Алексровер Анна zei

Hello, Marjan! Can not see your card , only in" My blogs":( something wrong? this page is the last:(

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kerstkaart in prachtige kleuren Marjan!
Groetjes Tineke

Anneke zei

wat maak je toch prachtige en stijlvolle kaarten Marjan.
geweldig mooi vind ik deze in al zijn eenvoud,
fijn weekend en groetjes van Anneke

Sue Lelli zei

LOVE the colors and the marbled effect! The white is the Perfect contrast!