zondag 12 oktober 2014

DCL# 220

Goedemorgen!

Vandaag is het de beurt aan onze Margot. Zij heeft een leuke challenge voor Dutch Card Lovers bedacht en wel deze:   

Maak een kaart of ander project met daarin verwerkt een 'polaroid'. Je kunt hiervoor een stans gebruiken, maar als je die niet hebt is deze ook makkelijk zelf te snijden. Wat je in je polaroid zet, is helemaal aan jou, alles mag! 



Dit maakte ik er van:



De grijs/witte chevronachtergrond is digipapier. Daarop een turquoise polaroidframe met daarin een restje geel ruitjespapier voor een zonnige uitstraling. De hello tekst is van MFT en de rest wijst zich wel vanzelf. Ik maakte deze voor Je@net, die zo'n nare val maakte samen met haar kleinkindje en nu herstellen moet van een gebroken bekken.

Deze keer is onze sponsor Scrapplezier, voor de prijs ga je snel naar ons blog En natuurlijk ook voor meer inspiratie, want wat een verschillende uitwerkingen! Met daarbij twee heel mooie kaartjes van onze gastdesigners Nelly en Marleen.
Je hebt de tijd om je kaart te linken tot vrijdag 24 oktober 18.00 uur. Veel plezier en succes!

En verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes n.a.v. mijn post over mijn schoondochter Lana!

Fijne zondag nog!
  photo Signature.png 

41 opmerkingen:

Miranda V zei

Polaroid, leuk! Wat een verrassende kleuren heb jij ervoor gebruikt, erg leuk i.c.m. de grijswitte achtergrond.

Willy's creations zei

Wat een leuk idee....leuk geworden:-)

Groetjes,Willy

Je@net zei

Allereerst natuurlijk bedankt voor deze prachtige kaart, Marjan. Vind 'm helemaal leuk en bovenal super lief van je!
Was de afgelopen dagen geveld door een griepje, dus heb even een paar stappen terug moeten doen. Maar ik ben er weer, hoor. Begin met frisse moed weer met mijn oefeningen!
Nog een fijne zondag gewenst.

Kaartenkraam zei

Wat een bijzondere maar mooie kleuren heb je er voor gekozen. Ik vind de kaart prachtig geworden!

groetjes van Ank

Doreen zei

This is beautiful,love the fab design and colours.xxx

Trudy zei

Prachtige kaart Marjan!
Groetjes Trudy

Margot zei

Supermooi, fris en hip kaartje!

Sabine zei

Leuk vrolijk kaartje, Liefs Sabine

Ans Gilbert zei

Leuke challenge,
Jouw kaartje is super, mooie kleuren op, leuke achtergrond, MOOI..
liefs Ans

maria's knutselplezier zei

Leuke kaart en veel succes met de challenge, en wat heb je toch weer veel moois gemaakt de laatste tijd , ik heb weer echt genoten van je blog!!

Groetjes
Maria

Willy zei

Gaaf kaartje Marjan, super leuke combinatie van kleurtjes en papier en erg lief dat je hem voor Jeanette hebt gemaakt, dat wordt vast en zeker gewaardeerd!!

Wilma zei

Leuke vrolijke invulling van een polaroid. Vind vooral die plakpareltjes erbij zo goed bedacht.

Anoniem zei

Oooo leuk leuk, pas polaroid mallen aangeschaft....en wat een prachtig inspiratie voorbeeld weer Marjan, geweldige combi, stoer en kleurrijk!
Fijne zondag,
Groetjes Jacomijn

Misseke zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Marjan - superleuk gedaan.
Groetjes,
Misseke

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooie expressieve kaart Marjan!!!
Fijne zondag gewenst, Alie :-)

Scraptastische hobby zei

Heb ooit heel lang geleden een poloroid camara gehad, had ik nou nog maar
iets bewaard, hihi. Ik vind het wel een mooie uitdaging, dus wie weet!
Jij hebt in ieder geval een prachtig voorbeeld kaartje gemaakt!!!
Fijne zondag verder en lieve groetjes van Gerie

Ingrid Reyners zei

Wat een vrolijke versie heb je er van gemaakt Marjan, leuke uitdaging bedacht van Margot, ik hou wel van de polaroid raampjes. Wie weet ga ik nog mee doen. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

Erica ♥ zei


Hoi Marjan,

Heel erg gaaf is je kaartje geworden, leuk hoor ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marjolein zei

Ja, LEUK! Wat een leuke challenge en je kaartje is weer supers!
Lekker vrolijk en dit zal Jeanet zeker gaaf vinden!
Dat gele geruite vlakje schuin achter je polaroid rechtsbovenin is perfect!
De verschillende enameldots zijn leuke accenten. :-)
En dat chevronpapier, wow, wat is dat mooi papier!
Heb het idee dat dit soort patroontjes in Nederland (nog) niet zoveel te zien is, jammer, want ik vind het erg gaaf staan, mooi grafisch en strak.
Groetjes,

Marjolein

Colien zei

Mooie kaart, gave kleurtjes!
grtz.Colien

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke kaart Marjan.
Gr Karin

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart met een leuk design. Ik had het berichtje van je schoondochter wel gelezen maar nog niet gereageerd. Ik ben blij voor jullie dat alles goed is! groetjes, Marlies

Romy zei

Wat een ontzettend gaaf kaartje! Door de vrolijke kleuren knalt hij echt van het scherm af!

Unknown zei

Gave strakke kaart Marjan, leuke vrolijke kleurtjes en mooie patrooncombi! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Els zei

Een erg leuke vrolijke en kleurrijke kaart
heb je gemaakt en de bloem vind ik zo
mooi gemaakt.
Ik heb toevallig vanmorgen weer een opkikker
voor Jeanet gemaakt.
Hoop dat ze weer snel de oude zal zijn met
haar nare val.
Fijne zondag nog en groetjes, Els

Karin zei

Erg mooi Marjan, en weer super creatief de challenge verwerkt.
Gr. Karin

GerJanne zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de opdracht van DCL. En natuurlijk leuk voor Jeanet. Ze krijgt veel verschillende kaarten...
GerJanne

Алексровер Анна zei

Marjan, love color combination you have used ! Your new card looks so fresh!!!

Nicole Parmentier zei

Wat een lekker fris en vrolijk kaartje! Jeanet zal er vast heel blij mee zijn!

Aartje zei

Wat een heerlijk vrolijke kaart, dat zal Janet zeker opvrolijken. Leuke challenge ook deze keer.
Groeten. aartje

Inky and Quirky Designs zei

Lovely funky card Marjan,that would cheer anyone up with it's cheery colours :)

Big hugs
Donna xxx

Stella zei

Grijs is voor mij het nieuwe wit dus die achtergrond is helemaal tóp:) Mooie uitwerking met zo;n Polaroid frame. En lekker knal; daar ben jij goed in. ( Ik niet hahahaha) Maakt het des te leuker om hier te kijken en te zien hoe mooi het is. Wat heb je toch een goed geveol voor kleur. Je kaart is weer een topper!

Ellen zei

Leuke challenge, mooie uitwerking! Lekker vrolijk van kleur.

Mona Pendleton zei

Super fun card Marjan! Love all the layers and fancy burst like embellishment!

Gerrina zei

Lekker frisse kleuren! Ik was er niet op gekomen deze achtergrond te gebruiken, maar wat geeft dat een mooi effect! Geniet van de week, Gerrina

Anita van Merode zei

Praxhtig Marjan, hele mooie kleuren, echt goed bedacht. Leuke challenge.
Groetjes Anita

Unknown zei

Erg mooie kaart en wat een sprankelende kleuren heb je gebruikt.
Leuk thema voor de challenge.

groetjes, Joke

Marfien zei

mooi kaartje in vrolijke kleurtjes

Monique Liedtke zei

Ontzettend leuk geworden, daar is Jeanette vast blij mee! Ik vind de kleuren zo gaaf! en wat leuk dat je ook digi papier gebruikt! Goed idee! Fijn weekend! xxx

Sue Lelli zei

LOVE the bright colors against the gray chevron and your flower is so FABULOUS! LOVE this card, Marjan!

Pet73 zei

Wonderful idea! Great colours!