donderdag 20 oktober 2016

Handlettering

Hoi!

Het laat me toch niet los, dat handletteren, sinds onze challenge van DCL dat vroeg. Ik schrijf wel eens op kaartjes, maar dat is dan klein en meer als randje en echt ook wel mijn eigen handschrift.
Heb dus weer wat zitten oefenen en er uiteindelijk een kaartje mee gemaakt voor kerst.


Het werd een vrij snelle, moderne kerstkaart met watercolour en de Poinsettia rand van Memory box. Absoluut geen traditionele kerstkaart.

Ik vond deze tekst ermee door kunnen. Het zwarte randje om de stans heb ik gemaakt om er meer pit aan te geven. Verder zitten er wat vegen Inka gold op. Misschien ... doe ik er meer met handlettering.
Ik weet nog niet... het is wel erg leuk om te doen, vond ik ook van zentangle .


Deze mag meedoen met 52 weeks to Christmas. Groetjes, Marjan

51 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Heel mooie kerstkaart Marjan!! Ik vind je letters heel mooi gedaan!!

Groetjes
Maria

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Marjan. Letters staan er mooi op, knap gedaan!

Anneke. zei

Je tekst is prachtig, ik doe het je niet na en ik hou van niet traditionele kerstkaarten.
Al met al dus een schitterende kaart, Marjan!
Groetjes Anneke.

Mariken zei

Prachtig...doorgaan zou ik zeggen, ik hou ervan!! Mooie kleuren, ook dat vind ik gaaf!!

aussie aNNie zei

May not be a traditional card but I just love this one, it's different and lovely.xx{aNNie}

Sabine zei

Wat een gave kaart! En ik vind dat je gewoon door moet gaan met de handlettering, jij weet het z tof te combineren Liefs Sabine

Danielle zei

Dit is toch super! Juist leuk, niet traditioneel. En je handlettering mag er nu zeker al zijn, dus als je het leuk vind zou ik er zeker mee door gaan!!

Els zei

Een erg leuke kaart met de inka gold en handlettering. Ziet er heel mooi uit met de zwarte lijnen om de mal heen.
Fijne dag en groetjes, Els

Алексровер Анна zei

Marjan, what a beauty! Love how you compare the colorful background with white cutted flowers ans black elements!

Suzan zei

Wat een schitterende kaart Marjan!
Groetjes Suzan

Lia zei

Dit gaat je goed af Marjan. Knap hoor dat je de tekst zo mooi hebt ingepast bij de rest!
Lia xx

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart, knap hoor dat je de tekst zo mooi geschreven krijgt. Dat doe ik je niet na.

Groetjes Henriëtte

Margot zei

Prachtig Marjan!

Sylvia zei

Mooie handlettering, Marjan.Hele mooie kaart geworden met kleurrijke achtergrond.

Groetjes, Sylvia.

Monique zei

Mooi gedaan. Ik vind het een hele kunst, dat handletering. En ergens heb ik ook nog Inkagold liggen. Toch maar eens opzoeken. Het ziet er prachtig uit.
Groetjes, Monique

GerJanne zei

Ja, dat vind ik net zo. Heel leuk om te doen en te experimenteren. Jouw kaart is mooi en die handlettering is goed gelukt. Doorgaan, zou ik zeggen. Ziet er mooi uit!
Groetjes,
GerJanne

Irene zei

Heel aparte kerstkleurtjes Marjan en je handlettering ziet er ook nu weer heel goed uit!

xx Irene

Yvonne zei

Heel mooi Marjan, je tekst is ook erg mooi.

Groetjes,
Yvonne.

sandie zei

Stunning background and I love a modern Xmas card x

Marianne zei

Prachtig....de hele kaart is super maar zeker ook de handlettering....
Groetjes,
Marianne

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Marjan ook de kleuren zijn mooi.
Gr Karin

marian zei

Ik vind het heel erg mooi geworden. Mooie kleuren gebruikt.
Groetjes van Marian.

Kaartenkraam zei

Ik vind het zeer goed gelukt hoor en de kaart in z'n geheel vind ik prachtig! Die zwarte lijn om de stans heen is perfect, geeft precies de goede balans aan de kaart!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk toch dat je zo in de ban van iets kunt raken, zeker mee doorgaan Marjan ;). Ik houd wel van aparte kleuren voor kerst en je handlettering maakt het helemaal af vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

De kaart op zich is al een hele mooie, maar met de lettering erop die ao leuk gedaan is, is deze helemaal af! Groetjes, Gerrina

Inky and Quirky Designs zei

I can safely say that it's one of the most beautiful Christmas cards I've ever seen!
Hugs
Donna xx

Stella zei

Je handlettering is hartstikke goed gelukt; je hebt talent:) Mooi zo'n strakke kerstkaart; en wat springt die stans er mooi uit met die zwarte lijntjes!

Dora zei

Prachtige kaart. Hele mooie achtergrond en wat je met die bloemen hebt gedaan ziet er stijlvol uit. Die handlettering is geweldig!

Sarah zei

Ik zag hem al op FB. Ik vind hem super mooi!

Marlies zei

Een prachtige kerstkaart, heel origineel en je geschreven tekst is super gedaan, knap hoor! groetjes, Marlies

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
mooie achtergrond heb je gemaakt, leuke stans en je handlettering is mooi!,
groetjes,
Ans

Ellen zei

Superleuke, originele kerstkaart! Je handlettering is hartstikke goed gelukt. Vooral mee doorgaan zou ik zeggen :)

Romy zei

Je handlettering is echt heel goed gelukt! Wat een mooie kaart met prachtige niet-traditionele kleuren!

Doreen zei

This is just gorgeous,love the design.xxx

Margreet zei

Wat een originele kerstkaart in deze kleuren, Marjan...en je handlettering ziet er leuk uit...ik moet er ook nodig eens tijd voor vrij gaan maken.
xxx Margreet

Colien zei

Prachtig, wat een mooie kaart! En je handlettering is erg gaaf, komt goed uit op de te gekke achtergrond. Leuk dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52WTC!
grtz.Colien

Nicole Parmentier zei

Goed gelukt Marjan! Vooral doorgaan zou ik zeggen!! De zwarte accenten in je achtergrond houd het allemaal mooi bij elkaar, helemaal in balans. Knap gedaan!

Bep zei

Hoi Marjan, wat een aparte kerstkaart heb je gemaakt met de handlettering ik vind het mooi als ik het zie maar moeilijk, leuk dat je weer meedoet met 52WTC.

Gr...Bep DT 52 WTC

Ellen zei

Prachtige kaart weer Marjan...mooi gelukt met de achtergrond, mooie mal van MB en als laatste je handlettering ook prachtig gedaan!
Gr Ellen

Cornelie zei

Het is allemaal zo leuk! Ik zou het ook willen leren maar wanneer? En als ik wat probeer ben ik veeeel te kritisch ;-)
Je kaartje vind ik weer een plaatje. Alles past weer zo mooi bij elkaar! Erg mooi ook het gedeelte met de bloemen. Prachtig kaartje.
Zie je straks, gezellig, zin in!!

Martha zei

Hoi hoi Marjan
prachtig zoals je deze kaart weer hebt gemaakt
het gaat je echt goed af dit handlettering!
Liefs van Martha

Marfien zei

Na al mijn traditionele kaarten moet ik zeker ook eens wat anders doen, deze is echt gaaf van kleur. Ik zie toch een ietsie pietsie zentangle in je letters, kan heel goed gecombineerd, ga zo door (zei de juf dan op school)

Nancy Soetaert zei

schitterende combi van kleuren, materialen en technieken! benieuwd naar je volgende!
fijn weekend
nancy

Marjanne zei

Mooie kaart, en zo knap dat handletteren!

Wendy Koorevaar zei

Ohh geweldig wat mooi weer Marjan! En je handlettering ziet er super mooi uit hoor. Ik vind dat ook echt bij jouw kaarten passen. Je gebruikt ook vaak zwarte lijntjes en teksten en dan is het helemaal leuk om dit nu zelf te "schrijven". Knap gedaan weer.
liefs,
Wendy

Mona Pendleton zei

Beautiful Marjan! The background looks incredible! Love your fancy lettering!

Mary zei

Wat een gaaf kaartje. Dat handletteringen is super populair op het moment. Ik heb me er nog niet aan gewaagd of in verdiept. Het ziet er wel super gaaf uit. Ook bij dit kaartje staat het prachtig! Echt een mooi accent op je kaartje.
Fijn weekeinde.

José zei

Wat mooi Marjan! Mooie achtergrond kleuren en ponssettia rand. Niet echt traditioneel wel prachtig.

Willy zei

Je bent echt te bescheiden Marjan, je handschrift is echt meer dan oké! Gaaf kerstkaartje, zo heerlijk niet traditioneel!!

Aartje zei

Mooi die water color achtergrond en je handlettering maakt het plaatje helemaal compleet. Mooi gedaan.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Wat een gave kaart Marjan en hoe leuk dat je aan het handletteren bent geslagen na de challenge.... Zelfs elkaar blijven we voortdurend uitdagen zo....