maandag 10 oktober 2016

Herfst!

Ben ik weer, post niet zo vaak, maar heb wel gehobbyd voor de twee challengeblogs. Die kaarten komen dus nog. Ik hobby sowieso niet elke dag. Werk en andere leuke dingen zijn er tenslotte ook nog.

Wat een heerlijk herfstweer is het toch! Van mij mag het zo blijven. Ik vind die warme tinten in de herfst altijd erg mooi en maakte er daarom een klein kaartje van 12x12 cm. mee in herfstsfeer.




Een combinatie van verschillende vormen, beïnkt met Distress inkt en bestempeld met herfstblaadjes.
De tekst Wishes en de stipjes lijken zilverig, maar zijn goudkleurig. Ik denk dat ik hiervoor wel iemand weet.

Zo, en nu ga ik die berg strijk maar eens wegwerken .... :) Noodzakelijk kwaad, helaas.


43 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtige herfstkleuren op je kaart, Marjan. Erg mooi geworden.
Vind het sowieso erg genieten met het mooie herfstweer van de laatste tijd. Van mij mag het nog even zo blijven!

Linda zei

Wauw prachtig gedaan en veel plezier met je strijkgoed haha
gr linda

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kleuren en heel mooi met die zwarte bladnerven. aan de combinatie van figuren moet ik even wennen maar de compositie is mooi in balans.

groetjes van Ank

Sabine zei

Oh wow wat een geweldige kaart heb je weten te maken. De kleuren zijn zo mooi en wat heb je mooi gespeeld met alle vormen Liefs Sabine

Mariken zei

Wat een mooi en lief klein kaartje, daar hou ik van...Heb nu een tussenuur...heel ff bloggen, voor de broodnodige rust! En nee, iedere dag posten en bloggen lukt me ook niet, erg druk is het...Succes met de strijk, heb ik gisteren gedaan, baba...

Marianne zei

Dat is een prachtige herfstkaart... weer zo heel anders dan wat ik ervan maak. Dat is juist het leuke van kaartjes maken....Eén thema en toch zo verschillend :-)

Marfien zei

Mooie kleuren geeft de herfst ons weer, lief kaartje heb je er van gemaakt

KarinsArtScrap zei

wow prachtige kleuren en een super gaaf design Marjan, schitterende kaart
Gr Karin

aussie aNNie zei

Love this, so creative and gorgeous colours used.xx{aNNie}

Danielle zei

Wat leuk gedaan!! Super idee en weer prachtig uitgevoerd! Heerlijk, dit rustige herfstweer, ik kan er ook zo van genieten. Na de strijk ;-) die ik ook zie als een noodzakelijk kwaad. Zoveel leukere dingen te bedenken.... Maar ik vind het altijd weer fijn als het weggewerkt is!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Marjan...prachtig met die verschillende vormen in die mooie herfstkleurtjes...

groetjes Rosina

Gerrina zei

Prachtige kleuren en fijne details in al je elementen en wat een prachtige layout! Een super mooie kaart! Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Wat een mooie kunstzinnige herfstkaart,Marjan.Prachtig gedaan met al die verschillende vormen.Strijk ze.

Groetjes,Sylvia.

Romy zei

Wauw, wat een mooi herfstkaartje! De kleruen en je stempelwerk zijn echt prachtig.

maria's knutselplezier zei

Heel mooi Marjan, 't ziet er ook niet zo klein uit, maar je kleuren pracht komt hier werkelijk goed tot zijn recht!!

Groetjes
Maria

Marjanne zei

mooi kaartje! heerlijke kleuren... ik moet ook de was wegwerken, helemaaaal geen zin in!

!neke zei

Hoi Marjan, mooie tinten heb je gebruikt !
Mooie kaart !

sandie zei

Fabulous mix of colours and shapes, gorgeous Autumn card x

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
ja, leuke en aparte kaart, mooi om met vierkantjes en cirkels te werken, leuke stempels heb je gebruikt,
groetjes,
Ans

Durvina zei

Wat een sfeer!
Prachtig gedaan!

liefs, Durvina

Anita van Merode zei

Ik vind de warme tinten ook erg mooi, van mij mag het ook zo blijven hoor het weer. Je kaart vind ik dan ook echt geweldig!! Prachtige technieken gebruikt Marjan.
De strijk is ie weg? Ik heb ook nog wat liggen, helaas vandaag niet meer aan toe gekomen.
Gr Anita

Dora zei

Prachtig! Mooie kleuren en je layout is ook zo goed gedaan.

SewPaperPaint zei

These little bits are so lovely all on their own, but combined make such a stunning statement! Great card! Hugs, Autumn

GerJanne zei

Ha Marjan,
nee elke dag hobbyen zit er niet in. Even een uur op de blogs kijken lukt me wel, vaak 's avonds. Maar net wat je zegt, er zijn zoveel andere leuke dingen (zelfgebakken appeltaart bij je dochter gaan eten bijv.) Morgen een menuutje samenstellen en kopen en koken en opeten met collega's...genieten! En dan ook nog werken deze week, natuurlijk.
Je kaart is supermooi. Knap die technieken die jij beheerst! Die kleuren zijn ook gaaf in de herfst.
Groetjes en geniet van wat je doet!
GerJanne

Misseke zei

Prachtige herfstkaart heb je gemaakt Marjan - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Willy zei

Wat een prachtig herfstig kaartje Marjan! Ik geniet ook enorm van mooie kleuren in dit jaargetijde en van andere dingen :)

Nicole Parmentier zei

De herfst is echt mijn lievelingsseizoen met zijn prachtige warme tinten! Ik vind je kaartje dan ook echt geweldig mooi! Elke dag knutselen zit er bij mij ook echt niet in, ben al blij als ik het bloglezen een beetje bijgehouden krijg. Maar zo een prachtig en bijzonder kaartje als die van jou nu wil ik dan ook echt niet missen!!

Stella zei

Het was echt heerlijk vandaag hé! Ik zag je kaart eerder op FB en ik was/ben er wég van. Knap zoals je altijd weer met iets unieks komt. Zo mooi in deze warme kleuren. Wat ben je toch getalenteerd!

Stella zei

Ik knutsel ook niet dagelijks; al is er nu meer tijd. Er is inderdaad nog zoveel meer:)

Aartje zei

Mooie orginele herfstkaart.
Hier wordt er vooral in het weekend gefreubeld. Door de week komt het er vaak niet van. Al heb ik wel een wekelijke kleuravond met 2 DT collega's en daar wijk ik zelden vanaf.
Groeten, Aartje

Алексровер Анна zei

Marjan, love the cosy, warm atmosphere of golden autumn in your card! So original composition! Great!

Els zei

Een heerlijk warm herfstkaartje en de kleuren zijn perfect voor de herfst. Knap gemaakt en wat een leuk effect de cirkels en vierkantjes.
Ik hoop dat je de berg strijk i middels hebt weggewerkt.
Fijne dag en groetjes, Els

Colien zei

Fantastisch, wat een gaaf kaartje! Prachtig kleuren- en vormenspel, heel mooi!
Is je strijk weg? Ik moet bekennen dat ik nauwelijks iets strijk, alleen een aantal kledingstukken die écht iet kunnen zonder, maar dat zijn er niet veel ;)
grtz.Colien

Thea zei

Een prachtige herfstkaart Marjan, ik hou ook van dit jaargetijde met zijn prachtige kleuren en over het weer hebben we inderdaad niet te klagen. Ook al heb ik (veel) meer tijd om te knutselen het komt er nauwelijks van. Neem me telkens voor om met de kerstkaartjes te beginnen.... de teller staat nog steeds op 0! Ook nu weer prachtig weer dus straks maar even lekker de tuin in. Bijna winterklaar.

Fijne dag,
groetjes Thea

Inky and Quirky Designs zei

Wow this is simply stunning Marjan, you've captured the Autumnal colours perfectly, another of your cards that should be framed!
hugs
Donna xx

Mona Pendleton zei

Oh my Marjan! What a beautiful Autumn themed card! Thanks for the inspiration!

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldige mooie herfstkaart !
Mooi van kleuren top .
Groetjes Doris

Wendy Koorevaar zei

Hoi Marjan,

Ja jammer dat die strijk zich iedere keer weer opnieuw aandient he;). Zijn echt van die klusjes die erbij horen en veel tijd in gaat zitten. Ik hobby ook niet iedere dag hoor, kan dat ook echt niet redden. En je hebt ook weleens dagen dat je totaal geen inspiratie of zin hebt.

Ik vind je kaart heel erg mooi! Deze herfstkleuren doen het zo goed op de witte achtergrond en schattig al die verschillende vormpjes.

Liefs,
Wendy

Sarah zei

Heel bijzonder. Prachtig!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjan, is de strijk gelukt..hihi..nee dan liever aan de hobby al lukt dat lang niet elke dag. Dat geeft ook niets vind ik, daardoor blijft het leuk ;)
Je kaart vind ik mooi, strak en origineel. Hele warme kleuren en leuk gedaan om zo verschillende vormen te combineren. Een plaatje...
Lieve groetjes Miranda

Sue Lelli zei

I LOVE this collage of fall goodness! Absolutely Beautiful and very interesting!

Miranda V zei

Zo ontzettend mooi dit. De kleuren, de compositie en de patronen van de bladeren... super! Ik kijk wel dagelijks blogs, maar knutselen doe ik ook niet dagelijks. Ben na een werkdag sowieso te moe, dus in de weekenden plan ik vaak een dagje knutselen. Heerlijk om daar naar uit te kijken. Ben sinds deze maand ook op de donderdagen vrij, dus ik ga zo lekker even rommelen aan de knutseltafel!

Martha zei

Hoi hoi marjan,
heel mooi resultaat,
ik houd ook van de distresskleurtjes,
je hebt het tot een mooi geheel gemaakt!
Ik kan ook niet elke dag bloggen, knutselen lukt me wel,
want dit is echt mijn uitlaatklep, ik laat lekker mijn tafel vol met ideetjes liggen en elke dag ben ik eventjes bezig....
Liefs en groetjes van martha