zondag 13 november 2016

DCL # 264

De nieuwe challenge van Dutch card lovers mocht ik bedenken. Ik koos hiervoor:

Deze keer willen we kaarten zien in schakeringen van dezelfde kleur. Dat mag elke kleur zijn, als je kaart maar helemaal in die kleur is dan. De tekst mag een andere kleur zijn.

Deze kaart is ter inspiratie:



Omdat ik werken op kraft erg leuk vind, deed ik dat ook en maakte deze kaart:


 

Deze inkten heb ik ervoor gebruikt:


De bloemenstempels had ik net gekocht, ze zijn van Altenew: Golden Garden.

Mijn teammaatjes en onze gastdesigner Lia maakten mooie voorbeeldkaartjes, neem zeker even een kijkje. Dan kun je meteen de prijs die Hobbieshoppy beschikbaar stelt zien.
Doe gezellig mee! Je hebt de tijd tot vrijdag 25 november 18.00 uur.

---------------

Het blijft druk, vooral met werk. Mij duo moest een operatie ondergaan en zal een tijd uit de running zijn. Er zijn veel dingen die gedaan moeten worden in een groep en er komt nu meer op mij neer. Dat betekent ook dat ik thuis aan dat soort dingen moet werken en dus minder tijd heb voor bloggen en dergelijke. Komt wel weer goed, maar voor nu is het even zo.

Ik wens jullie een fijne dag!

Groetjes, Marjan



31 opmerkingen:

Romy zei

Wat een leuke uitdaging en een ontzettend mooi kaartje! Prachtig dat kraft!
Heel veel succes op werk! Dat klinkt inderdaad erg druk.

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Marjan. Gaaf effect geeft het stempelen op kraft.
Fijne zondag gewenst!

sandie zei

Adore the neutral colours, have a fun Sunday x

Anneke zei

Heel stijlvol!

Lia zei

Marian, wat mooi! En wat een verschil met mijn 'drukke' kaart. Zo zie je dat je met maar één kleur alle kanten uit kunt!
Lia xx

Linda zei

Prachtig is ie geworden
gr linda

Doreen zei

Love the image, a gorgeous card.xxx

Wilma zei

Wat een plaatje van een kaart!!! Heel mooi.

Inky and Quirky Designs zei

Stunning card Marjan, hope things get less hectic for you soon :)
Hugs
Donna xx

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Marjan
Gr Karin

Marfien zei

Leuk idee om de stempels op deze manier te verwerken, geeft een heel ander effect dan gewoon recht en geeft het geheel wat meer sjeu.
Sterkte op je werk!

Sabine zei

Hele mooie kaart! Prachtig hoe je de stempels hebt verwerkt. Heel veel sterkte voor je duo en voor jou! Liefs Sabine

Marlies zei

Een prachtige kaart Marjan! Heel chique en mooie bloemen stempels heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

Gerrina zei

Die nieuwe stempelset is meteen zo mooi gebruikt! Gaaf met die kleuren op het kraft en zo mooi de layout! Een kaart om heel veel inspiratie van te krijgen! Fijn weekend verder!

Ans Gilbert zei

De kleuren van je kaart zijn prachtig Marjan,
wat een mooie stempels heb je gebruikt, superleuke kaart!
groetjes,
Ans

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een heel andere stijl krijgt een kaart daarvan. Leuk idee....moet ik proberen!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart !!heel mooi met deze kleuren schakering Marjan .
Groetjes Doris

Cornelie zei

Mooi altijd op Kraft! Hou ik ook van! Prachtig kaartje weer, zoals altijd! Sterkte op je werk!

Sarah zei

Mooi kaartje! Succes met je werk!

Els zei

Geweldig mooie kaart heb je gemaakt en de liftkaart vind ik trouwens ook zo mooi.
Succes met je drukke werkzaamheden Marjan.
Groetjes, Els

Ellen zei

Wat een prachtig stempelwerk op kraft. Heel stijlvol kaartje. Succes met de drukte op school. Het is sowieso een drukke tijd met de Sint en kerst in het vooruitzicht. Voor jou nu dus extra druk.

Rosina zei

Prachtig is dit kaartje voor weer een hele leuke challenge Marjan..wat kan je toch mooi kleuren op kraft....PRACHTIG gedaan...
succes met alles wat je bezighoudt...
groetjes Rosina

Willy zei

Wat een prachtige kaart Marjan, lijkt wel een tegeltje in jugendstil!!

Kaartenkraam zei

Mooie ingetogen kleuren heb je gebruikt op je kaart. Ik vind het een heel stijlvol geheel!
Sterkte en succes met alle drukte op het werk!

groetjes van Ank

Stella zei

Ik kom eigenlijk niet verder dan wow; vind je dat erg? Ik vind het zó mooi!
Succes mer de drukte. Prive, werk...het gaat allemaal voor op bloggen. Neem de tijd en doe wat je moet doen. Dan wat je wilt doen en dan pas wat je zou kunnen doen. :)
Fijne avond!

Diny zei

Wow....wow...wat een schitterende kaart Marja...ik ben er helemaal weg van! Je zal het de komende tijd inderdaad wel druk hebben....succes!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ha Marjan,
wat een mooi kaartje is het voorbeeld voor DCL. Je tweede kaart is ook supermooi. Die kleuren zijn zo prachtig.
Herkenbaar het opvangen van de werkzaamheden nu je duo er niet is. Een vervangster weet vaak niet de ins en outs, dat zal op jou neerkomen. Sterkte ermee! EN dat in Sinterklaastijd....oei!
Groetjes,
GerJanne

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig voorbeeld Marjan! De kleuren zijn prachtig bij elkaar zo!! Sterkte op je werk, pas goed op jezelf!!

Maria V zei

Wat schitterend en hoe verzin je het. Ik zou er toch moeite mee hebben, daar ik meer van het ' bouwen ' ben. Jouw kaart is echt een toppertje. Succes met alles en niets moet m.n. voor blogland. Denk aan jezelf!

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
prachtig gelift, ik vind dit enen hele mooie kaart!
Ook de kraftkaart vind ik supermooi in mooie tinten!
Heel veel sterkte met je drukke baan! Zorg dat de drukte je niet te pakken krijgt!
Liefs van martha

SewPaperPaint zei

What a pretty stamp and your ink choice is perfect! I love, love kraft and this is an amazing use. Hugs, Autumn