donderdag 24 november 2016

Shabby in naturel

Hoi!

Tja, het is hier nogal stil, maar afgelopen weekend eindelijk even tijd gevonden voor de hobby. Ik wist meteen wat ik wilde maken, namelijk een kaart voor Willy Duit, omdat ik haar mini-journal mocht winnen.




Dat gaf zij weg als give-away omdat ze haar volgers wilde bedanken voor de bezoekjes en comments. Ik volg haar al vanaf het eerste uur en vind haar eigen en kunstzinnige stijl echt geweldig! Ik ben dus heel blij dat ik het journal mag krijgen en maakte deze kaart voor haar:






De mal voor de kaart is de postzegelstans van Tim Holtz, gestanst uit zijn Mixed media cardstock manila (Bij Oma Dee) . Bewerkt met Distress ink in de tinten Tea Dye en Vintage Photo. Daarop strips papier uit een Frans woordenboek en strips washitape van TH. Verfspatjes met witte acrylverf. Achtergrond stempels van de Timeless Textures set van SU. Bloemen van Petaloo ('t Scrap-Ateljeetje). Inka gold op de blaadjes in het hart, niet zichtbaar op foto.
Twee tagjes bestempeld en bewerkt met inkt, een klokje, gouddraad, swirl, koperkleurige metalen blaadjes bewerkt met gesso en inkt. Tekstje Dymo tang.

Ik stuurde haar kaart maandag al op, denk dat ie er nu wel is  dus kan hem wel laten zien. Hoop dat ze het leuk vindt.

Weer een drukke week, vanwege de rapporten middag/avond en thuiswerken aan school/leerling administratie vanwege de operatie van mijn duo (het gaat goed met haar gelukkig), oppassen, maar het hoort erbij en ja ... ik ben niet heel vaak aanwezig in blogland daardoor.


Fijne dag jullie!

Groetjes, Marjan

37 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je voor Willy gemaakt, Marjan. Dat gaat ze zeker leuk vinden!

Irma zei

Heb een tijdje gekeken naar je prachtige kaart, ben er helemaal van onder de indruk!! Prachtige kleuren, leuke stijl, mooie combinatie van materialen!

Colien zei

Prachtige kaart, wat een kunstwerkje weer!
Succes met alle drukte, hopelijk heb je af en toe een gaatje om iets leuks te doen...?!
grtz.Colien

Sabine zei

Wat een prachtige kaart! Heel erg mooi gemaakt en wat leuk dat je gewonnen had Liefs sabine

Els zei

Schitterend mooie shabby kaart is en wat is er heerlijk veel op te zien,en zo leuk dat je de prachtige mini-journal hebt gewonnen.
Succes met je schooldrukte en groetjes, Els

Anneke zei

Prachtig, heel stijlvol. Zal Willy blij mee zijn.

aussie aNNie zei

Very sweet card, love that group of flowers and your colours are gorgeous. Have a lovely weekend.xx {aNNie}

sandie zei

Love this vintage look and gorgeous design, keeping it neutral is perfect for a vintage card x

Sylvia zei

Prachtige kaart, Marjan.Mooie bloemen en een hele mooie achtergrond.De ontvanger zal hier heel blij mee zijn.Succes met je drukke werkzaamheden.

Groetjes,Sylvia.

Mariken zei

Wat tof dat je de give-away gewonnen hebt! Prachtige kaart voor Willy, dat zal recht in de roos zijn. Druk...ja...zeker weten. Wij volgende week ook rapportvergaderingen, morgen krijgen we te zien hoeveel ouders er komen. Eerste jaars, dus, ik ben benieuwd! Jij sterkte met jouw bezigheden!!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Marjan !!
Zoveel moois te zien echt een top .
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Heerlijk geluksmoment Marjan als je zoiets moois wint!!! Ik heb even bij Willy gekeken en snap dat je haar werkjes bewonder! Ze heeft het ook zo leuk bedacht een zelfgemaakte give-away voor haar trouwe volgers! En nu geniet ze weer van iets prachtigs door jou gemaakt! En ik zit weer met mijn neus op het scherm, whaha zo schitterend!!! Ennuh blogland komt wel weer hoor, je hebt je energie hard nodig!!!
xx Gerie

Wilma zei

Prachtige stijlvolle shabby kaart!

Lia zei

Marjan, wat prachtig. Alles klopt op deze fantastische kaart. (en proficiat met de mooie prijs!).
Lia xx

Rosina zei

Heel leuk zo een bedankkaartje Marjan....er is zoveel moois op te zien ...Knap gedaan en veel plezier met je drukke bezigheden...

groetjes Rosina

Marianne zei

Prachtige kaart Marjan. Daar zal ze wel heel blij mee zijn!

Gerrina zei

Oh wow: met recht een kunstig bedankje van jou! Mooi die achtergrond en alles is zo mooi "gecomponeerd"! Groetjes, Gerrina

KarinsArtScrap zei

wow schitterende bedank kaart heb je voor haar gemaakt Marjan.
Gr Karin

maria's knutselplezier zei

Wat een mooi kaart heb je voor Willy gemaakt, maar je was dan ook de gelukkige winnaar van een prachtig kunstwerkje van haar !!

Groetjes
Maria

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
ik dacht even..heel andere stijl van Marjan, maar dat was de journal die je gwonnen hebt! Ik vind je kaartje prachtig, mooie, warme tinten,echt supermooi,
groetjes,
Ans

Kaartenkraam zei

Super om zoiets prachtigs te winnen!
De kaart die je voor haar hebt gemaakt vind ik beeldschoon, leuk ook met die postzegelstans. Ik heb er ook eentje maar nog nooit gebruikt, waarom eigenlijk niet denk ik als ik deze prachtkaart zie!
Het is echt een plaatje van een kaart geworden!

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige give-away had je gewonnen! De kaart valt vast goed in de smaak, hij is geweldig mooi!!! Het zijn drukke weken voor de juffen, zeker als je er alleen voor staat. Nog even doorbijten tot de kerstvakantie!

Linda zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, leuk dat je die prijs gewonnen had
gr linda

Marfien zei

Echt weer een WHOW! kaartje, wat is'ie weer mooi Marjan. Leuk blog van Willie, ben maar gelijk volger geworden, daar valt veel te leren

Ellen zei

Das boffen, dat je dat mooie boekje van Willy hebt gewonnen. Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt. Sterkte met de drukte op school. Balen dat je juist deze periode er alleen voor staat.

Angelique zei

Leuk dat je het mini-journaal gewonnen hebt en wat heb je een prachtige bedankkaart voor Willy gemaakt. Sterkte nog met de drukte op school.
lieve groetjes Angelique

Willy zei

Nou daar ben ik zeker blij mee, zóóó lief en in het echt nóg mooier! Nogmaals Dank Marjan, heb je mijn post al ontvangen?

Misseke zei

Schitterende kaart heb je ervan gemaakt Marjan - wat supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Romy zei

Wat een prachtige kaart! Heel leuk zoals je de tags hebt verwerkt! Ik weet zeker dat deze goed in de smaak zal vallen.

Diny zei

Wat een super GAAF kaartje Marjan.....dat zal zeker goed in de smaak vallen!
Groetjes Diny

Nelleke zei

Wat een schitterend bedankje zeg , Mooie details, mooi materiaal. En nu nog even door de drukke periode heen, nog ene mand en dan is het alweer kerst. groetjes, Nelleke

Inky and Quirky Designs zei

Gorgeous card Marjan, has a lovely vintage vibe to it
Hugs
Donna xx

Stella zei

Jij won een prachtig cadeautje en zij krijg een prachtig cadeautje. En weer zit ik met bewondering naa rje kaart te kijke. Zoveel te zien en zoveel mooie en leuke details. Zo knap! Dat je hier nog aan toe bent gekomen. Het is echt knijterdruk hé. Denk om jezelf; succes met de drukte. Fijn weekend!
X

Stella zei

Dat typen van mij wordt er ook niet beter op:)

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
inderdaad zag ik deze schitterende kaart al vorbij komen op het blog van Willy,
wat mooi zeg!!! Ik vind de postzegelstans zo mooi op kraft geplakt heel mooi resultta!
Mooi ook die bloemen!!!!
En wat een mooi kadootje van willy heb je gekregen, de kaart is ook heel mooi he!!
Liefs van Martha

SewPaperPaint zei

I love it when you go crazy on a card! Ha! What a fabulous arrangement and color scheme. The postage die background sets a beautiful stage without being too shabby. Gorgeousness! Hugs, Autumn

Anjas-Artefaktotum zei

WOW wonderful art works and amazing compositions and colors.
Lieve groetjes Anja