zondag 19 augustus 2018

Lang geleden ...

Zo, daar ben ik weer eens :) 

Ik heb vijf weken niet geblogd, lekker vakantie gehouden en me uitstekend vermaakt. Het weer was natuurlijk ook echt ontzettend zomers, al was het me soms toch wel veel te heet. 

Ook w.b. de hobby heb ik niet veel gedaan, wat DT dingen en laatst een oefening in kleuren met Copics aan de hand van een Free tutorial van Kit and Clowder. Ik merk dat ik het steeds leuker ga vinden, die Copics!

Dit werd mijn kaart met de digi die bij de cursus hoort:




Onze laatste vakantie week is aangebroken, het gaat allemaal zo snel!!
Dit schooljaar (weer in groep 3 met mijn lieve duo Jacqueline) wordt mijn laatste. In november 2019 gaat Rob met pensioen (we werken op dezelfde school). Ik zou officieel nog door moeten tot eind 2022, maar ik stop als het schooljaar afgelopen is. Gelukkig kan het.  
We vinden het namelijk allebei ook wel mooi geweest en zien echt uit naar het pensionado leven :)

En nu ga ik eens een blogronde maken.

Groetjes, Marjan

35 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Oh wow, wat supermooi Marjan. Groetjes, Ankie

aussie aNNie zei

Welcome back Marjan and great post with the lovely freebie from Alyce. You will love copics yes, but they are expensive. I try and use all sorts of mediums but copics still come out top.xxx

Danielle zei

Wat is dit toch geweldig mooi gekleurd!! Echt pràchtig! Je laatste schooljaar, je ziet er nog zo jong uit op al je foto’s.... Heerlijk dat het kan en dat jullie samen kunnen genieten! Mooi vooruitzicht!

Gerrina zei

Dat ik je kaart mooi vind weet je al...
Gaaf dat je nu straks aan je laatste schooljaar begint! Ook best een beetje vreemd denk ik... Dus neem de tijd om eraan te wennen! Ik weet dat je je tijd best goed kunt vol plannen met alle creatieve dingen die je vast nog wilt doen en proberen...
Geniet van je laatste week vakantie; hier starten we morgen al! Groetjes, Gerrina

Je@net zei

Vind het een pracht van een kaart geworden, Marjan.
En wat een heerlijk vooruitzicht. Maar nu eerst genieten van jullie laatste vakantieweek!

karin zei

Dat is een mooie kaart Marjan, prachtig!
Dat wordt dus aftellen voor je. Een schooljaar is zo voorbij. Zelf werk ik ook op een middelbare school aan de receptie.
Groetjes,
Karin

Irene zei

Als ik een leuke reactie van je krijg op mijn blog dan wet ik dat er ook op jouw blog weer iets te bewonderen zal zijn en Marjan, wat heb je dit schitterend ingekleurd, dikke dikke pluim!!!!
Ik heb ooit die mega-koffer bomvol ALLE Promarkers gewonnen en heb ook al een grote lade vol reservemarkers aangeschaft maar dat fijne Copic-kwastje en het kleurverloop daar kunnen Promarkers met de dikke harde punt niet aan tippen helaas (ik heb 1 donkerbruine Copic en daardoor weet ik het verschil). Toch blijf ik het er mee doen -inmiddels ook wel aan gewend - want om nu helemaal naar Copics te gaan switchen dat is me veel te kostbaar en ook jammer van alles wat ik nu heb.
Heerlijk vooruitzicht voor jou en Rob en dankzij je fijne duo komt er aan een lange carriere in het onderwijs een heel leuk en welverdiend eind aan en gelet op alles wat je doet...die geraniums zijn al helemaal niet aan de orde hihi!

Liefs, xx Irene

Marja Sch zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt. Echt super mooi kleurwerk. Ik wens je heel veel plezier het aankomende laatste schooljaar. Voor mij wordt het ook het laatste schooljaar. Ook ik vind het wel mooi geweest na dan 41 jaar in het onderwijs. We gaan ons zeker niet vervelen met zo’n leuke hobby. Groetjes Marja

Nicole Parmentier zei

Oh wat mooi Marjan! Wat kun jij dit toch prachtig!! En wat lijkt het me een heerlijk vooruitzicht om volgend jaar lekker samen te genieten van zoveel vrije tijd. Hopelijk krijgen we dan nog veel meer van jou mooie creaties te zien!

gerrie zei


Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marjan. Volgens mij kan jij alleen maar geweldige kaarten maken, ik zie niet anders bij je. Wat fijn dat je nog maar één jaar hoeft te werken, weet zeker dat je straks een heerlijk pensionadaleven krijgt. IK geniet er al twintig jaar van en verveel me nog geen moment, er is nog zoveel bij te leren en te doen.
Leuk en gezellig dat je er weer bent, ik miste je blogs toch wel hoor
Lieve groetjes, Gerrie.

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt, schitterend ingekleurd!
Fijn dat je weer terug in blogland bent en volgende week weer aan de gang, hier gaan ze maandag alweer, nog 1 jaartje werken en dan samen genieten, voor nu nog genieten van je weekje vrij en vast voorbereiden op het nieuwe schooljaar!
Liefs Martha

Marfien zei

Mooi ingekleurd, je lessen hebben zeker succes. Een fleurig kaartje.
Gaan we volgend jaar gelijk van ons pensioen genieten . . .

KarinsArtScrap zei

schitterend gekleurd Marjan en een prachtige kaart.

Ellen zei

Prachtige kaart Marjan en supermooi met de zigs gekleurd...knap hoor!
Heerlijk vooruitzicht om te mogen/kunnen stoppen met werken...denk dat je je niet zult vervelen!
Gr Ellen

Els zei

Ik zag deze schitterende kaart al op mijn telefoon voorbij komen en zo leuk dat je de cursus met zoveel plezier hebt gedaan. Een pracht kaart!

Wat heerlijk dat je nog 1 jaar naar school gaat en dan samen gaan genieten van het pensioen.
Maar eerst nog even genieten van deze laatste vakantieweek.
Groetjes, Els

Mariken zei

Prachtig zeg, wat heb je dit supermooi gekleurd! En ja, ff niet bloggen is best lekker tijdens de vakantie, niets hoeven en moeten. Je laatste jaar, gelijk heb je. Samen genieten, heerlijk hoor!

Renate zei

Wat een lekker vooruitzicht, dat dit je laatste schooljaar gaat zijn. Straks samen genieten.
Je kaartje is lekker vrolijk en kleurrijk.
Geniet nog van je laaste weekje vakantie.

-xies- Renate.

Nelleke zei

Wat een plaatje zeg! Leuk dat je daar schik in hebt en het ook goed kunt. Het laatste jaar voor jou, ik moet nog even maar mijn man nog 2 jaar en dan zie ik wel watik doe. Als ik kan en het bevalt mij, ga ik 50 jaar volmaken. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Ha Marjan, wat fijn dat je er weer bent! Zo te lezen heb je heerlijk genoten! Dan kun je er weer even tegen! EN als ik het goed begrijp stop jij iets eerder dan Rob. EN dan samen genieten...Verstandig! Als het kan, waarom dan niet.
Je kaart is prachtig en dat kleuren heb je volgens mij al onder de knie. De thuisblijvers zijn in de vakantie druk geweest met de liftchallenge, hihihi....verslaafd ben ik, denk ik.
Sterkte weer komende week en wat zal het raar zijn dat alles nu voor het laatst zal zijn. Laatste keer herfstvakantie, Sinterklaas, kerst etc.... Geniet ervan, hoor!!

Maria V zei

De bloemen springen van de kaart, wat prachtig gedaan. Grote complimenten!
Tijd gaat zeker hard en wat een fijn vooruitzicht. Er is meer dan alleen werk en als het kan, moet je er zeker van gaan genieten.
Succes straks weer op school.

Ans Gilbert zei

Prachtige kleurwerk en natuurlijk een prachtige kaart, leuk dat je de smaak zo te pakken hebt.
Je laatste schooljaar,nog lekker een jaartje werken en dan stoppen, samen met Rob, groot gelijk als het kan,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjan, heerlijk dat je je zo aan de vakantie "over gegeven hebt". De kaart waar je mee start is een plaatje, wat een schitterend kleurwerk, petje af. Fijn dat je in de gelegenheid bent om ook te stoppen met je werk en samen te gaan genieten van de volgende levensfase met veel vrije tijd. Er komen dan weer heel andere dingen op je pad, spannend en leuk. Nog even genieten van de laatste week vakantie ;P
Lieve groetjes Miranda

Алексровер Анна zei

Marjan, i am back to the city from summer vacations ..... and I am really impressed by your summer creations! They all are made with great taste and love! !!

Colien zei

Wow, wat een mooie kaart, super ingekleurd! Fijn dat je hebt genoten van de vakantie, heerlijk. En wat een mooi vooruitzicht om te kunnen stoppen, vooral omdat jullie dan samen kunnen gaan genieten. Maak er nog een mooi laatste schooljaar van!!
grtz.Colien

Kaartenkraam zei

Fijn dat je er weer bent, heb je posts gemist en helemaal je reacties op mijn blog.
Deze kaart heb je echt geweldig mooi gekleurd, knap werk hoor, je hebt er echt feeling voor!
Je laatste schooljaar, wat een heerlijk vooruitzicht om samen te kunnen stoppen en te gaan genieten.

groetjes van Ank

Ellen zei

Heerlijk hè, in de vakantie ook een blogpauze inlassen?! Daardoor krijg je nog meer vakantiegevoel. En nog meer tijd om leuke dingen te doen. Bijvoorbeeld om te golfen ;-) Ben het helemaal met je eens, hoor. Het is een geweldig spelletje, maar zo moeilijk! Nog één schooljaar te gaan (heerlijk, maar vast ook raar idee) en dan is er volop tijd om aan je golfskills te werken. Je kaart is prachtig, echt een beauty!

Monique Liedtke zei

Wat een prachtige kaart weer!! en groot gelijk heb (had) je, om even een paar weken pauze te nemen! Hoop dat je van je vakantie genoten hebt!!
Ik wens je een fijne laatste vakantieweek! xxx

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Marjan! Heel mooi van kleuren.
Geniet van je laatste week en voor je het weet is je laatste schooljaar weer voorbij .
Groetjes Doris

Kate Yetter zei

Wow! What stunning and brightly colored flowers on your card. This makes me smile.
Kate

aussie aNNie zei

My mice are back in my blog, amazing how many requests to put their magical spirits back so they are back...so the CAS style has gone...

Willy zei

Nou Marjan jij verheft het kleuren echt tot een kunst hoor, wat een beauty van een kaart! Ik wens je een heel mooi laatste schooljaar toe, best raar lijkt maar kan me ook voorstellen dat je er naar uitkijkt!

Durvina zei

Wat ontzettend mooi heb je ditgedaan, love it!!
Oh wat zal dat een gek idee zijn, jou laatste schooljaar!!
Groot gelijk dat als je kunt stoppen dat jullie lekker samen gaan genieten.
Goed schooljaar toegewenst!

liefs, Durvina

Sue Lelli zei

So FAB you are having such a wonderful holiday! LOVE the colors of these Beautiful blooms! Super Pretty card, Marjan!

Monique zei

Wat een prachtige kaart Marjan.
Geniet van je laatste schooljaar. Het is toch heerlijk dat jullie samen stoppen en tijd krijgen voor de leuke dingen van het leven.
Ook kun je dan nog meer oefenen met de Copics want dat gaat je goed af!
Lieve groetjes, Monique

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een prachtig kaartje... Waaw. Ik ga die gratis cursus maar eens opzoeken... Geniet van het laatste jaar. En dat doe je goed hoor!! Ga maar lekker genieten van jullie pensioen. Fantastisch dat het kan.