zaterdag 14 juli 2018

60+5

Het is wat stil op mijn blog, ik heb gewoon weinig tijd gehad. Afgelopen vrijdag was de laatste schooldag en begon dit weekend een vooruitzicht van alles mogen en niks moeten, heerlijk!
Veel aan de knutsel ben ik niet geweest, behalve voor een paar Dt opdrachten en voor een kaart voor mijn man Rob, die volgende week 65 wordt. Hij is niet erg van de kaarten, geeft er niet om, maar deze verjaardag vond ik toch een kaart waard.


Ik maakte een eenvoudige kaart voor hem: 


Binnenzijde:


Het model met de cirkel is ontstaan door een stans van Ali te gebruiken en de flap naar binnen te vouwen.
Voor de voorkant heb ik op licht turquoise Bazzill karton (Bij Oma Dee) met Distress Oxide (Studio 92)"gepoetst". 
Daarop in een donkerder kleur Distress Oxide de stempel afgedrukt en daaronder nog een stukje van een cm stempel in een andere tint.
Omdat we allebei op een basisschool werken vond ik het leuk om er een sommetje van te maken: 60+5. De 60 nog wat benadrukt met een Polychromos potlood. Verder afgewerkt met tekststempels en wat kleine hartjes enz.

Mijn eerste vakantieweek zit al aardig vol, ik ga o.a. een dagje naar Cornelie, verheug me erop. Nog wat andere afspraken, golf oefenen  ... het zal wel voorbij vliegen.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes, Marjan

27 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aaah fijn je hebt vakantie Marjan. Lekker dat gevoel hè dat niets moet? Mooi vind ik de kaart die je voor je man gemaakt hebt. Zeekleurtjes...Dat sommetje viel me meteen op, leuk bedacht. Ook de binnenkant is een plaatje en dat rode hart springt er lekker uit. Lekker genieten hoor de komende tijd ;)
Lieve groetjes Miranda

gerrie zei

Noem dit maar een eenvoudige kaart, ik vind hem schitterend Marjan. Gefeliciteerd met je man en vast een hele fijne en ontspannen vakantie.

Kaartenkraam zei

Alvast hartelijk gefeliciteerd met je man. Wat een schitterende kaart heb je voor hem gemaakt. Origineel dat sommetje en de kleuren vind ik geweldig! Mooi de tegenstelling tussen de grote cijfers aan de voorkant en de kleine lettertjes binnenin. Het kan aan mij liggen maar het lijkt net of die op de kop staan? Leuk detail ook dat rode hart aan de binnenkant, echt een geweldige kaart.

groetjes van Ank

Marjan zei

Scherp opgemerkt heeft Ank dit ... ;) Ik moet het nog veranderen :)

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart voor je man, mooie kleuren ook, leuk het sommetje en het hart in de binnenkant,
geniet van je vakantie, hier beginnen ze aan de laatste week,
Ansx

Marfien zei

Mooie kleuren heb je gebruikt voor deze prachtige kaart, het valt ook niet mee om 60+5 te worden, we mogen niet eens met pensioen ;-)
Wij vieren ook thuis vakantie, mijn man heeft zijn duiven en ik mijn kaartjes

Ellen zei

Hele gave kaart voor je man Marjan...prachtig deze kleurencombi!
Geniet van je vrije dagen!
Groetjes Ellen

Nancy Soetaert zei

wat een prachtige verjaardagskaart!
Geniet van je vakantie!
nancy

Sarah zei

Heel tof gedaan!
Geniet van je vrije tijd!

Cath Wilson zei

That's a great idea for a man's card - love it.

Hope you get some more 'me' time soon!

Cath x

Colien zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, alvast proficiat met je man!
Geniet van je vakantie, dik verdiend!
grtz.Colien

Je@net zei

Wauw...mooie kaart heb je voor manlief gemaakt, Marjan. Alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag.
En natuurlijk ook een fijne vakantie gewenst, geniet ervan!

Sue Lelli zei

FABULOUS card! LOVE the colors and design and the big heart inside!

aussie aNNie zei

Happy Birthday to your husband Marjan and I am sure he will love your heartfelt card....xx

GerJanne zei

Oh heerlijk Marjan! Vakantie!! EN kun je je voorstellend at het ene jaar geleden is dat je nog aan groep 3 moest beginnen?? Vanaf deze kant is het jaar snel voorbij gegaan en ik hoop voor jou ook, want dat betekent dat je het leuk vond. Komend jaar weer?
Je kaart voor Rob is gaaf! Geen poespas en precies goed. Leuk om er en sommetje van te maken.
Geniet van je eerste week. Leuke dingen op stapel!

Els zei

Een hele leuke kaart met optelsommetje voor je man en ik wens jullie alvast een fijne dag samen.
Heerlijk vakantie Marjan en geniet ervan.
Groetjes, Els

Maria V zei

Deze kaart moet hij gewoon mooi vinden. Wij met z'n allen vinden hem in ieder geval prachtig en heel origineel. Niet te veel toeters en bellen en een echte mannen kaart met liefde gemaakt.
Fijne VAKANTIE.

Scraptastisch zei

Alvast Gefeliciteerd met je man zijn verjaardag Marjan en deze kaart kan hij vast erg waarderen van je...in prachtige kleuren! Nu maar heel erg genieten van je vakantie en van het mooie weer. Een hele leuke dag met Cornelie en doe haar de groetjes van mij. Zonnige zomergroetjes van Gerie

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor je man.
Geniet van je vakantie Marjan !
Groetjes Doris

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Heerlijk zomervakantie!
Ga vooral heerlijk genieten, bloggen komt wel weer!
Alvast van harte met je ma en een fijne dag, het kaartje is supermooi geworden!
Liefs Martha

Monique zei

Heerlijk toch vakantie? En het gevoel dat je niets moet....De kaart voor je man is een toppertje. Hij lijkt simpel maar volgens mij zit er best nog veel werk in.
Fijne vakantie!!!
Lieve groetjes, Monique

Willy zei

Klinkt heerlijk dat ritme van jou! En wat een prachtige kaart voor je man, zo lief dat rode hartje binnenin!!

Gerrina zei

Een mooie best stoere kaart! En lief dat hartje en de tekst!
Klinkt als een heerlijk begin van je vakantie! Geniet ervan en doe weer veel energie op! Groetjes, Gerrina

SylS creaties zei

Prachtige kaart. Van harte gefeliciteerd en een fijne vakantie!
groetjes,
Syl

Mieke zei

Ik weet zeker dat je man wel om deze kaart zal geven :-) Echt een super mooie kaart!!

anncreatief zei

Wauw, een prachtige kaart, mooie kleuren. Vandaag is het lekker koeler om te fröbelen.
Fijne dag
Anneke

Sue Lelli zei

I KNOW your husband adored this card! The colors and the 60 + 5 are FAB but the red heart inside was the BEST!