maandag 28 januari 2019

Forever azaleas Power Poppy

Degenen die mijn blog regelmatig bezoeken weten wel dat ik tegenwoordig een beetje verslingerd ben aan kleuren met Copics en als ik zin heb in ontspanning, ga ik lekker oefenen.

Ik kocht deze mooie digi van PowerPoppy en kleurde die op mijn gemakje no-line in, dat vind ik toch het mooist. Naast de Copics gebruik ik meestal Polychromos potloden om nog wat accenten aan te brengen:




Ik ben niet ontevreden en daarom mag deze op mijn blog staan. Het is jammer dat ze zo aan de prijzige kant zijn, maar ik vind het echt geweldige markers. Ik koop ze liefst bij Copicmarkerdirect.nl, daar zijn ze vaak het best geprijsd. En jullie?

Fijne week!

M@rjan

26 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wauw wat een geweldig mooi kaartje, zo mooi ingekleurd .Deze kaart kon je echt wel laten zien. Kon ik het maar zo .Heb van alles wat voor het inkleuren ,maar het doen is wat anders, heel veel oefenen denk ik, en heel veel stiften van de zelfde kleur van licht naar donker en ja dan houdt de prijs je toch wel een beetje tegen.
groetjes Marjan.

Danielle zei

Prachtig!! Hoe meer ik zie van jouw inkleurwerk, hoe meer ik denk om ook eens aan de Copics te beginnen.... Maar ja, dat je het materiaal hebt is nog geen garantie dat ik ook zo mooi zou kunnen kleuren. Dus ik hou het nog maar even bij mijn watercolour markers. Ik krijg helemaal een voorjaarsgevoel van je kaart, heerlijk!

Els zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en het lukt je zo goed het inkleuren met copics. Helaas gebruik ik ze te weinig, maar je linkje heb ik toch maar opgeslagen. De kleuren van de copics vind ik super mooi.
Fijne dag en groetjes, Els

Angela zei

Woww Marjan wat een schitterende bloemen! Ook als ze een tikkie minder geslaagd zijn in jouw ogen, kunnen jouw kleursels gerust op je blog :). Jij bent wel écht een copic kleurtalent! Zo prachtig kleuren is niet voor iedereen weggelegd.
Ik ben ook wat aan het experimenteren met alcolholmarkers (van alles wat) en kleurpotloden samen.... maar zo kleuren met markers als jij lukt me bij lange na niet :).

Irene zei

Wat een vlucht heeft jouw kleurwerk genomen, dit is wel weer zó mooi gedaan Marjan want dat licht/donker is precies wat het zo levendig maakt. Door ooit die giga-koffer met Promarkers te winnen ben ik dáár mee begonnen en er bij gebleven (heb óók een lade vol reserves) maar die kleuren zijn veel minder op elkaar afgestemd dan bij Copics en die dikke harde punt is lastig werken bij kleine details maar ja helemaal switchen...óók weer zo'n dingetje....
XxIrene

Je@net zei

Een prachtige kaart, Marjan. De kleuren laten de bloemen bij jou echt tot leven komen. Zó mooi gedaan!

Lia zei

Marjan, wat heb je dit mooi gedaan Ze lijken wel echt...
Ik kleur meestal met Distress inkt en water of met aquarelpotloden van Faber Castell. Allebei geven mooie resultaten, maar ik denk erover om ook wat markers aan te schaffen en twijfel nog tussen Copics en Promarkers....Nog even goed nadenken tot de beurs in Den Bosch, want daar wil ik ze kopen.
Lia xx

Kaartenkraam zei

Dat kleuren gaat je steeds beter af! Mooi zoals je de kleuren in elkaar laat overlopen, dat ziet er heel natuurlijk uit. Prachtige kaart!

groetjes van Ank

Mariken zei

Zo geweldig, prachtig zoals jij de bloemen tot leven krijgt! Schitterende kaart, ik hou ervan!

Gerrina zei

Copics and me= a match from hel; nee serieus; ik kleur mat van alles, maar niet met Copics en stiften...
Dat neemt niet weg dat ik er weer van geniet hoe jij dit gedaan hebt; mooi! Groetjes, Gerrina

Doris knippenenplakken zei

Een woord PRACHTIG ! Precies een schilderijtje zo mooi ingekleurd .
Groetjes Doris

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een prachtige creatie het lijkt wel een schilderij!
Zelf heb ik Alcoholmarkers van Spectrum Noir ik ga geen copics kopen want ik ben tevreden met mijn markers, ik denk ook dat je het kleuren een beetje onder de knie moet hebben dus veel oefenen om goed resultaat te krijgen en dan zal de copic kwalitatief wel beter zijn maar goed dat is dan maar zo.....
Liefs Martha

Marjolein zei

Wow, prachtig gekleurd zeg! Een feest om zo'n kaart te krijgen.

Groeten Marjolein

Ellen zei

Super mooi weer Marjan...prachtig kleurwerk en daar word je toch blij van!
Groetjes Ellen

Ans Gilbert zei

Prachtig ingekleurd Marjan, nog niet zo lang geleden was je helemaal geen inkleur fan, je hebt er echt iets moois van gemaakt,
Ansx

KarinsArtScrap zei

prachtigggg Marjan
Gr Karin

Angelique zei

Schitterend kleurwerk, de bloemen zijn zo mooi geworden. Ik vind het altijd zo knap als iemand zo kan kleuren.
lieve groetjes Angelique

Marfien zei

oefening baart kunst en dat is goed te zien, prachtige bloemen heb je er van gemaakt met mooie blaadjes
Ik hou me bij watercolor en pastel potloden en klieder maar wat raak :-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je deze bloemen prachtig ingekleurd Marjan. Mooi om ook accenten met potlood aan te brengen. Ik kleur vooral met Derwent en soms met mijn Flexmarkers.
Lieve groetjes Miranda

Kate Yetter zei

Lovely flowered card, Marjan! Your coloring is perfect.
Kate

GerJanne zei

Ik vind het superknap, Marjan! En ik heb geen copics. Eigenlijk omdat ze zo duur zijn en ik er niets van bak...Het is natuurlijk en kwestie van oefenen, maar ik heb potloden, Zig markers, Alcoholstiften van Action en te gekke krijtjes. En ik pak steeds de potloden. Dus de copics laat ik even voor wat ze zijn, maar misschien ga ik wel eens een workshop doen om te kijken of het wat voor me is. Jouw kaart is zo'n plaatje! Complimenten!

aussie aNNie zei

Beautiful and coloured with pride, love this Marjan.xx

Nicole Parmentier zei

Ik zag hem al op FB maar wil ook hier nog even vertellen hoe prachtig ik je kaart vind! Je bent echt een kei in het kleuren. Ik kocht mijn copics altijd op de Art specially daar was dan een beursaanbieding (volgens mij van Doe@ding) met 10 voor 50 euro. Zo heb ik er ieder jaar 20 gekocht en een aantal losse besteld bij Scrapbookdepot. Ze zijn inderdaad behoorlijk prijzig maar het voordeel is dat je ze kan navullen. Ik heb van twee kleuren nu ook de navullingen dus die gaan alvast een leven lang mee ;-)

Maria V zei

Iedere keer zit ik weer met bewondering naar jou creaties te kijken. Ook deze is weer zo prachtig. Zoals jij speelt met de kleuren, diepe buiging.

Sylvia zei

Prachtige bloemenkaart,Marjan.Heel erg mooi ingekleurd.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Sue Lelli zei

Your coloring is so wonderful! I am not much of a colorer but you make me want to try more!