donderdag 24 januari 2019

Kerst

Donderdag en tijd om weer eens mee te doen met 52Weeks to Christmas.
Ik heb nadat ik dacht dat ik de laatste kerstkaart gemaakt had vorig jaar ineens een enorme flow gekregen en zit nu al op 24 kaarten!! Dat is prettig, scheelt me weer misschien als de zin er niet is.
Maar ... ik maak series, dat is natuurlijk ook lekker aantikken.




Zo maakte ik er hier vijf van.
Het achtergrondje is een digitaal papiertje, vind dit echt een mooie hiervoor. Heb je belangstelling, ik stuur het je door als je me mailt.
Alle stansen zijn van AlieExpress. Niet te moeilijk kaartje!

Groetjes,

M@rjan

38 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaarten heb je zo gemaakt, Marjan!

Els zei

Leuke kerstkaarten Marjan en de achtergrondjes zijn heel mooi om de schattige hertjes ervoor te plakken. Een mooi winters sfeertje zo.
Klinkt inderdaad niet moeilijk en heerlijk als je een keertje geen zin hebt. Ik heb trouwens mijn hobby kerstspulletjes even opgeruimd.
Fijne dag Marjan.

Colien zei

Oh, wat zijn ze gaaf! Tof die achtergrondjes, erg mooi!
grtz Colien

Angela zei

Schitterende kerstkaartenserie Marjan! Gaaf DP (je brengt me op een idee) en leuke stansen!

Gerrina zei

Mooi digi-papier; komt het wit prachtig op uit! Groetjes, Gerrina

Hobby Hoogland zei

Wat een mooi achter grond papier geeft het kaartje een 3 d effect leuk kaartje zo en dat je er al zoveel gemaakt heb vindt dat maar knap , moet er zelf niet aan denken.
groetjes Marjan.

Creaellenknutselsite zei

mooie kaartjes heb je gemaakt
groetjes ellen

Irene zei

Wat steken die witte rendiertjes prachtig af tegen die mooie achtergrond, mooie serie Marjan!
XxIrene

gerrie zei

Als ik dit zie van jou, dan steek je me weer aan Marjan. Ik heb vorig jaar elke week meegedaan met die kerstkaarten,maar dit jaar doe ik het even rustig aan.Aan het eind van het jaar heb je inderdaad alle kaarten klaar, dus wie weet , ga ik ook weer meedoen. Nog genoeg stempels e.a. om wat van te maken.
Deze kaarten zijn beauties en wat een mooie dies van Alie zeg, wist niet dat ze die ook hadden.
Lieve groetjes, Gerrie.

Sylvia zei

Mooie kaarten,Marjan.Wat een leuke rendieren.

Groetjes,Sylvia.

Enny zei

Wauw, heel mooie kaarten, prachtige achtergrond en leuke rendieren ! Ja, een voorraad kerstkaarten, minder stress in december ! Groetjes, Enny

Monique zei

Superleuke kaarten. Wat een gave rendiertjes zijn dit. Toch nog weer bestellen op Ali..... ;-))
Groetjes, Monique

Rosina zei

Hoi Marjan
Wat leuk dat je zo in de kerstkaartjes maak flow zit...Dit zijn in ieder geval weer 2 schitterende kaartjes
heel mooi die achtergrond ervan...ze hebben een moderne uitstraling vind ik ...

bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Wauw, wat goed, nu al zo'n berg kerstkaarten klaar!
Deze zijn ook prachtig, Marjan.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

wat een pracht kaartjes, die witte rendiertjes steken prachtig af bij het achtergrond papier....
Lekker dat je er al 24 hebt...gewoon doorgaan voorlopig kunnen we van de zomer weer lekker in de zon, en komt met kerst alles goed.

Bedankt voor je deelname van de week bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Mariken zei

Oooh, zo mooi! Die witte hertjes en die geweldige achtergrond! Wat een vondst, digitaal!
Ben er weg van!

Caroline Cards zei

Mooie kaart en de achtergrond is geweldig!
groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gaaf dat digitale achtergrondpapier Marjan. Het maakt echt een tafereeltje in combinatie met de stansen. Leuke kerstkaarten en wat knap dat je er alweer 24 hebt, scheelt straks zeker ;p
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Hele leuke kaartjes! Die rendieren steken mooi af bij de achtergrond.
Wat goed dat je al 24 kerstkaarten hebt gemaakt.
groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Echt wel gaaf je achtergrondje Marjan.
Super mooie kaarten met de rendieren erop.
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Heel goed zo'n flow Marjan en ook bij mij lukt het beter kerstkaarten te maken in de winter! Series maken schiet dan zeker lekker op! Wat komen de stansen mooi tot zijn recht op het mooie papier en weer op je ver gevorderde stapel, wel een heel fijn idee!!!
xx Gerie

Lia zei

Wat ziet dit er goed uit Marjan! Ik vind die 'strakke' hertjes echt leuk en ze komen mooi uit op de achtergrond.
Lia xx

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Dat schiet lekker op met 5 tegelijk!
Mooie kerstkaarten!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

prachtige achtergrond past er super bij de hertjes Marjan
Gr Karin

Marijke zei


Een mooie serie kaarten en deze rendieren zijn wel erg leuk!Inderdaad al veel 24 kaarten maar dan heb je wat voor als je geen zin hebt ivm weer! Ik ben ook al aardig op dreef maar ben aan het sparen voor de vakantie, dan zijn we ook een hele tijd weg en kan ik ook niets maken! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Kaartenkraam zei

Eigenlijk ben ik niet zo van de foto achtergrondjes maar hier doet het het erg goed. De geinige hertjes komen er erg goed op uit en leuk gedaan met takje en 'landschap'.

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Jhee 24 al! Respect!! Ik vind dit zo een leuk stansje van MFT! Heb er als ontwerper wel een beetje moeite mee dat het dan door Ali Express wordt nagemaakt... maar desalniettemin is je kaartje prachtig en super origineel!

Ans Gilbert zei

Wat is de achtergrond leuk Marjan! en wat een schattige hertjes, super dat je al zoveel kaarten hebt, ga zo door .
Ansx

!neke zei

Gave serie !
Goed bezig zo !

Trijntje zei

Leuke kaarten Marjan. Deze herten zijn zo mooi! Groeten trijntje.

Angelique zei

Mooie kaarten met de sfeervolle achtergrond, de hertjes zijn te schattig. Slim om serie's te maken, ik maak er voor het eerst nu iedere keer twee.
lieve groetjes Angelique

Aartje zei

Handig om in series te werken en deze serie is echt heel leuk!
Met digitaal papier heb ik eigenlijk nog nooit gewerkt, maar deze is wel erg mooi.
Groeten, Aartje

aussie aNNie zei

Beautiful cards and glorious dies Marjan, love your backgrounds.xx

martina's kaartjes zei

leuke en lieve kaartjes, mooi gemaakt
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Maria V zei

Niet te moeilijk..... Nou ik vind ze heel erg mooi in de eenvoud. Heerlijk om zo een serie te maken.

Ellen zei

Die hertjes zijn zo leuk! En het achtergrondpapier staat er zeker heel erg mooi bij. Lekker dat je zo in de kerstflow zit.

Danielle zei

Haha, ik al helemaal blij dat ik één kerstkaartje heb gemaakt in januari... Het kan altijd beter ;-) Deze zijn super leuk, ik heb de hertjes ook (maar dan van MFT, al meteen toen ze uitkwamen) en zal ze ook weer eens "van stal" halen. Want die "stress" in november wil ik toch wel voorkomen dit jaar. Super leuke kaartjes, slim om er meteen een serietje van te maken!

Sue Lelli zei

LOVE the white reindeers on that FAB BG paper! Christmas - YEESH! I can't even think that far ahead even though I should!