dinsdag 19 februari 2019

Liftchallenge #138

Het was mijn beurt om de challenge te bedenken voor onze nieuwe Liftchallenge. Het is zo af en toe best lastig, omdat we al zoveel gedaan hebben, maar ik vond dit wel een leuke:

Maak een kaart met een landschapje in een kader. Het landschapje mag er ook iets buiten komen. 

Op ons blog vind je de voorbeeldkaartjes en die van Cornelie, maar hier laat ik alleen zien wat ik ervoor maakte:


Deze is gemaakt met Zigs, een mini aquarel met Tenerife in gedachten. In het midden de contouren van het eiland waar we dol op zijn. 

En een totaal andere stijl:


Deze is gemaakt door met een fineliner strepen te trekken en die in te kleuren met Copics.

Je hebt hiervoor weer ruim de tijd, tot vrijdag 15 maart, dus doe mee!

Groetjes, Marjan

M@rjan

24 opmerkingen:

Monique zei

Wat leuk bedacht! Ik ga proberen mee te doen.
Je voorbeelden zijn prachtig!
Lieve groetjes, Monique

Danielle zei

Wauw, dat is een echte uitdaging voor mij... Maar jouw voorbeelden zijn prachtig Marjan, erg mooi!! Heel verschillend en allebei prachtig. Ik denk dat je je hier vergist in de datum, op het Liftchallenge blog staat 15 maart....

Nicole Parmentier zei

Wat prachtig!! Het zijn net kleine schilderijtjes. Heel verschillend maar allebei een mooie techniek. Fijn dat we altijd lekker de tijd krijgen voor deze challenge, zo kan ik er eens goed over nadenken!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee heel verschillende kaartjes, maar beide echt heel mooi Marjan! En weer een leuke challenge om aan mee te doen..

Marjolein zei

Wat een leuke challenge!
Heb net met Alcohol inkt gespeeld en daar een landschapje mee gemaakt, dus ik denk dat ik eens een keertje mee ga doen, leuk!
Je kaarten zijn juist leuk doordat je echt totaal verschillende stijlen gebruikt hebt, heel tof!
Vind dat zachte van de Zigs mooi, maar je 2e kaart is heel sprekend met die lijnen in een abstracte stijl, ga ik ook eens proberen!
Inspirerend!
Groetjes,

Marjolein

KarinsArtScrap zei

2 hele mooie landschapjes Marjan vooral de eerste super gaaf net een vergezicht
Gr Karin

Trijntje zei

Wat een leuke voorbeelden Marjan. de bovenste stijl vind ik heel erg mooi. Tenerife een prachtig eiland. Zelf ook meerdere malen bezocht en rond getoerd. En over het algemeen heerlijk weer. Je hebt je leuk laten inspireren. Groeten trijntje

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat leuk bedacht deze challenge en prachtig uitgevoerd!
net twee schilderijtjes!
Prachtig!
Liefs Martha

Handmade cards zei

Mooie kaartjes Marjan met een voorkeur voor Tenerife, die is wel heel erg mooi!
Vrees dat ik hier niets van bak, maar des temeer geniet ik van dit soort kaarten.
Gr, Wietske

Nancy Soetaert zei

Twee toffe inspiratiekaarten!
Fijne avond
Nancy

Dora zei

Twee mooie kaarten. En wat een leuke challenge.

Marlies zei

Twee mooie kaarten vooral de bovenste is heel mooi en sfeervol. Tenerife is inderdaad ook een hele leuk eiland! groetjes, Marlies

Je@net zei

Leuke uitdaging en twee prachtige kaarten, Marjan!

Ans Gilbert zei

Wat heb je 2 prachtige landschapjes gemaakt, ik vind vooral de 1ste supermooi,
Ansx

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee prachtige kaarten Marjan ! Wat een leuke challenge .
De achtergrond van de eerste kaart is echt top gedaan .
Groetjes Doris

Maria V zei

Wat mooi. Je wordt de afbeelding ingezogen. Jij bent een tovenares met inkt, stiften etc. Mooi ook et het ronde kader. Ik zeg:"Klasse".

Marfien zei

2 mooie kunstwerkjes, leuke challenge, ga mijn best doen

Els zei

Twee hele mooie kaarten heb en daar krijg ik een heerlijk vakantiegevoel van.
Mooie uitdaging ook. Wat is die eerste mooi met de contouren van het eiland Tenerife en leuk die vogeltjes erbij.
Groetjes, Els

Gerrina zei

Twee zo verschillende landschappen en beiden vind ik gaaf! Lekker los en een beetje grungy zoals de 1e is gewoon heerlijk om te doen, lijkt me, en geeft een mooi dromerig resultaat. En die 2e is mooi abstract, bijna grafisch; ook heel mooi en weer zo anders om te maken; heerlijk 2 zo verschillende stijlen bij jou te zien! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Oh, wat een gave kaartjes weer! Beiden heel verschillend, maar o zo leuk!
Ik ga mijn best doen om weer mee te doen met deze leuke challenge...
grtz Colien

Angela zei

Wat een supergave challenge Marian! En wat zijn jouw uitwerkingen van de lift weer top! Zo verschillend, maar allebei écht ge-wel-dig!

aussie aNNie zei

wow absolutely gorgeous Marjan, one artistic lady.xx

Angelique zei

Wat een leuke uitdaging en je maakte twee mooie voorbeelden. Knap om twee zo verschillende landschappen te maken. Zeker de eerste vind ik geweldig.
lieve groetjes Angelique

Sue Lelli zei

Two totally different looks but both are GORGEOUS! You are so artistic!