zaterdag 23 februari 2019

Surprise spinnerkaart

Ik volg Jennifer McGuire al lang, haar kaartjes vind ik vaak erg leuk en deze keer ook weer. Ze liet zien hoe je een Surprise spinner kaart maakt. ERG leuk!  Haar blog vind je hier

En het filmpje hieronder:





Ik heb er zelf ook een gemaakt, die eerste kaart sprak mij ook het meest aan en daar gaf ik mijn eigen draai aan.  Net als Jennifer koos ik voor een simpele voorkant.


Omdat de binnenkant is waar het om gaat:



Ik heb rond de gestanste cirkel ook iets met vlinders gedaan. Zo'n mooie stans als Jennifer heeft gebruikt, heb ik niet, maar zo kan het ook prima. Met vlindertjes van Action en blaadjes van Ali. De bloem is van MFT, al een heel oud stansje. Later heb ik er nog een glimmertje opgeplakt. Voor je de kaart sluit draai je het spinnertje op, zodat die als de kaart open gaat lekker draait. 
Vlinders in de tuin, hopelijk zien we ze snel weer. Ik zag al een Citroentje afgelopen weekend!

Fijn weekend nog, ik heb een weekje voorjaarsvakantie! 

M@rjan

26 opmerkingen:

Marfien zei

Gaaf kaartje Marjan, echt leuk! Dergelijke kaarten verkochten wij vroeger in de winkel, ipv een vlinder zat er dan een slang of een spin in het midden . . .

Dora zei

Tjee. Wat een pracht van een kaart. Schitterend uitgevoerd.

Ellen zei

Wat een gave kaart! Supermooi die tegenstelling tussen de simpele buitenkant en de mooie, ingewikkelde binnenkant! Jij hebt nu al vakantie, heerlijk! Geniet ervan, zeker nu het ook nog zulk mooi weer is.

Aartje zei

Wow wat mooi is dit. Dat ga ik zeker ook eens proberen te maken.
Gtoeten, Aartje

Kaartenkraam zei

Geweldige kaart, superkleuren en ik vind hem vele malen mooier dan het voorbeeld!

groetjes van Ank

Je@net zei

Oooooh….wat is dit een pracht van een kaart geworden, Marjan. Heel erg mooi gedaan, joh!

Marjolein zei

Hi Marjan, Ja ben zelf ook grote fan van haar! Kijk geregeld naar haar tutorials! Jouw kaart is heel tof geworden! Leuk idee om de diecut zelf aan te kleden!! En wat staan die vlinders er leuk op, heerlijk voorjaar gevoel! Je hebt een hele eigen creatieve 'spin' aan de kaart gegeven, :-)
Dat maakt onze hobby nou zo leuk, vind je niet?
En de simpele voorkant geeft inderdaad alle ruimte voor de uitsmijter aan de binnenkant.

Groetjes, Marjolein

Angela zei

Schitterende kaart Marjan! Prachtige kleuren.
Volg Jennifer McGuire ook al een tijdje..... zulke gave dingen maakt zij!

aussie aNNie zei

Beautiful card Marjan, love that inside too. Many thanks for the link.xx

Marlies zei

Een super mooie vrolijke kaart. Echt Lente. Wat een leuk model. Het heeft een heel leuk effect met de eenvoudig voorkant en prachtige binnenkant. Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

Els zei

Een hele mooie spinner-kaart heb je gemaakt en het filmpje had ik al gezien.
Jij hebt weer prachtige vrolijke gebruikt. De vlindertjes zijn super leuk.
Groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Dit kaartje en filmpje van jennifer heb ik ook gezien en ik heb het ook al opgeslagen, om nog eens te maken, jouw versie vind ik ook prachtig, die kleuren bij elkaar en dat het allemaal zo mooi bij elkaar past, ik vind het prachtig!
Fijne vakantie, hier krijgen ze volgende week met de carnaval vrij....
Liefs Martha

Gerrina zei

Dit is echt een kaart met een "big" surprise erin! Zo mooi! (en lekker fris-lente-achtig...) Fijne zondag!

KarinsArtScrap zei

wat een pracht van een kaart Marjan weer super gedaan.
Gr Karin

Adriana zei

Ik geniet ook zo van die filmpjes! Wat een creativiteit he?! Deze sprong er voor mij ook uit. Wat heb jij er een gave en prachtige variant op gemaakt!Nog meer inspiratie!

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart Marjan !
Geniet lekker van je weekje vrij.
Groetjes Doris

Marjolein zei

Oh, hij is erg mooi zeg! Ik ga het idee onthouden (en zal haar filmpjes eens gaan bekijken...) Fijne week!

Groeten Marjolein

Sue Lelli zei

WOW! Such a FUN and beautiful card! LOVE the spinner, the flower and butterflies, and the colors!

GerJanne zei

Heel leuke kaart! Wat een gaaf model. Ik kijk ook wel eens bij Jennifer, maar vergeet het ook vaak. Deze ga ik onthouden. Enig! En met van alles te doen natuurlijk!
Juist door de eenvoudige voorkant, verwacht je zo'n verrassende binnenkant niet. Geniet van je vakantie! Het wordt mooi weer in Nederland...

Sylvia zei

Hele mooie kaart geworden,Marjan.Leuk model.Ik kijk ook altijd graag naar de filmpjes van Jennifer McGuire .

Groetjes,Sylvia.

Colien zei

Prachtig gemaakt, wat gaaf die draaiende bloem met die mooie vlinders rondom!
Geniet van je vakantie!!
grtz Colien

SewPaperPaint zei

Oh my goodness! How fun and wonderful is this pop up card! Exquisite my friend...

Nicole Parmentier zei

Ik ben ook groot fan van Jennifer en vind je kaar echt prachtig. Wat een verassing als je de kaart opent en je ziet al die prachtige vlinders met een draaiende bloem in het midden. Geweldig! Je boft maar met het weer in je vakantieweek! Je krijgt wat je verdiend zeggen ze dan hè.. ;-) Geniet!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat leuk. Ik had haar kaart ook gezien maar ik snapte niet hoe dat steeds opnieuw kon "spinnen". Jij zegt tenminste duidelijk..nog een keer indraaien (ik dacht dat het een bijzonder iets was wat zichzelf opdraaide haha). Mooi model in frisse kleuren en zeker heel leuk opgelost met die vlinders Marjan. Hier ook al twee citroentjes gespot en één bruin met oranje vlinder..die was hier naar binnen gevlogen ;)
Lieve groetjes Miranda

MiamiKel zei

Oh wow, another beautiful card! Such vibrant colors and a wonderful spinning design- just delightful!

Kate Yetter zei

This gorgeous! So much detail to create that spinner. It is certainly impressive.
Kate