dinsdag 19 maart 2019

Liftchallenge #139

Vandaag start de nieuwe Liftchallenge, ditmaal weer door Cornelie uitgezocht. Het gaat hierom:

Maak een kaart met de tekst als eyecatcher en breng daar decoratie/figuren op aan. Denk aan bloemen, beestjes enz...

Voorbeeldkaart van Keren Baker:


Mijn kaart:



De grote letters zijn van een Quickutzalfabet. Ik heb toen ik nog scrapte wat alfabetten aangeschaft en nog steeds gebruik ik ze af en toe, doe ze ook niet weg. Hier kwamen ze weer mooi van pas! Ze zijn drie keer uit gestanst, de laatste keer uit watercolor papier dat ik eerst met distressinkt en een spritzer met water had bewerkt.
De kaart ging gisteren naar een vriendin van mij die precies op 21 maart jarig is en dus echt een lente jarige is.

Cornelie en onze GD maakten twee gave kaartjes, dat zien jullie op ons blog. Doe gezellig mee!

Groetjes,

M@rjan

32 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke lentekaart heb je voor je jarige vriendin gemaakt, Marjan!

Irene zei

Een échte lentekaart met dat frisse groen en die schattige bloemetjes, mooi die verspringende grote letters Marjan!
XxIrene

aussie aNNie zei

Beautiful take on the example card Marjan, both are lovely in fact..xx

Monique zei

Wat een prachtige kaart Marjan!
Lieve groetjes, Monique

KarinsArtScrap zei

wat mooiiii Marjan en dat groen springt eruit. gaaf
Gr Karin

Linda Visser - van der Velden zei

Gaaf zeg, leuke challenge! Je maakte een super mooie kaart! Groetjes, Linda

Marja Sch zei

Wat een mooi kaart en een super leuke challenge.

Scraptastisch zei

Echt mooie grote letterstansen Marjan en een super leuk LENTE kaartje geworden met mooie bewerkte letters! Veel plezier weer van deze liftchallenge en mijn gastkaartje is al bijna af, stuur hem binnenkort naar je toe.
xx Gerie

Ilonka zei

Erg mooie kaart, prachtig !!
Groetjes Ilonka

Els zei

Geweldig wat een leuke frisse lentekaart en de bloemetjes zijn er ook zo leuk bij. Prachtig zijn de grote letters en ze zijn zeker over voor te gebruiken.

Mijn kleindochter is ook op 21 maart jarig en voor haar is al een kaartje onderweg.
Groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Supermooi dit kaartje met die in het oog springende letters, heel mooi!
Daar zal je vriendin blij mee zijn!
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Prachtig lente kaartje ..heel mooi met de schattige bloempjes .
Groetjes Doris

Pat zei

What a beautiful card as inspiration for the challenge Marjan. I love the pretty green large letters with the sweet pink flowers and the double layer of stitched rectangular mats is so elegant too. x

Nancy Soetaert zei

Mooie letters, prachtige lente-verjaardagskaart!
Nancy

Maria V zei

Prachtig kaartje, mooie kleurtjes. Vooral de verhoging van de letters is gaaf.

Sarah zei

Ik vind hem geweldig! Zo Prachtig!

Gerrina zei

Zo'n heerlijk frisse kaart! Past helemaal bij het voorjaar en zo mooi hoe de kleine bloemen er diepte aan geven! Groetjes, Gerrina

Marfien zei

Mooie frisse kaart Marjan, kom spontaan op een idee, mijn kleinzoon is ook donderdag jarig en hij vraagt een heel speciaal cadeau . . .

Ans Gilbert zei

Prachtige lentekaartje heb je gemaakt,
Mooi met de verspringende letters, echt top!
Ansx

GerJanne zei

Deze is zo superfris! EN de challenge is ook gaaf. Goed idee om de letters een paar keer uit te stansen.

Mariken zei

Tof voorbeeld, en jouw kaart is helemaal een plaatje! Zó mooi!

Ellen zei

Prachtig die grote letters! Schitterende kaart om te krijgen als je jarig bent op 21 maart, jouw vriendin boft :-)

Willy zei

Prachtig 'lenteachtig' kaartje! Mooie frisse kleurtjes en de letters zijn zo sprankelend!

maria's knutselplezier zei

Wow Marjan je kaart is weer schitterend , wat maak je toch altijd mooi en fijn werk, en genot voor het oog en heel mooi om te versturen!!

Groetjes
Maria

Nicole Parmentier zei

Je voorbeeldkaart voor deze leuke challenge is echt prachtig. Hij past helemaal bij het mooie weer van vandaag. De lente is ook echt begonnen!

Anita van Merode zei

Geweldig mooi Marjan, de lente is precies vandaag (donderdag) begonnen. Hier scheen de zon met regelmaat heerlijk! Je kaart straalt veel lente kleuren uit! Gr Anita

Marjolein zei

Oh, echt wow je kaart! Wat leuk zoals je de letters gebruikt hebt. Speels en vrolijk!!

Wendy Koorevaar zei

Wauw Marjan, ik zag hem al op Instagram en was er gelijk weg van. Mooi die letters en sprekende kleuren. Een plaatje!

liefs,
Wendy

Sue Lelli zei

BEAUTIFUL spring colors! FAB card!

Angela zei

Als je hier geen lentegevoel van krijgt, weet ik het niet meer!
Wat een beauty weer Marjan!

Danielle zei

Was ik maar een lente jarige ;-) Echt een geweldig mooie kaart! Leuke challenge ook weer, ik hoop echt dat ik tijd kan vinden dit weekend om een kaart te maken want ik heb wel al een heel leuk idee :-)

Mieke zei

Heel vrolijk en fris, super mooi! ♥