vrijdag 20 september 2019

Art Journal pagina

Gisteren onze nieuwe vloer klaar en vandaag mogen we de cement sluier gaan verwijderen. We zijn er zo BLIJ mee, vinden het prachtig. Alles er weer in daarna, meubels enz. Twee muren schilderen, kapstok en halkastje een andere kleur (ik ben de klusvrouw hierin, Rob werkt nog tot half november).
Kasten weer inrichten. Dus dat gaat een druk weekendje/weekje worden! Heb er zin in! Maar voorlopig weinig tijd voor iets anders dan dit. Ik probeer tussendoor langs te komen op blogs.
We hebben afgelopen week in het appartement van zwager en schoonzus gelogeerd, die zijn op vakantie. Zo fijn dat dat mocht. Lopen beneden kon namelijk niet.
Als alles klaar is, meubels erin, muur geschilderd, plaats ik wel een foto voor diegene die het leuk vindt om te kijken hoe het is geworden


Deze pagina maakte ik twee weken geleden voor in mijn By Marlene Art Journal. 




De achtergrond gemaakt m.b.v. witte en zwarte gesso, Lindy's magicals, Gelato's, acrylverf, stempels, witte pen, Distress inkt enz. Het idee van de zwarte gesso en de witte tekst zag ik ooit ergens, maar weet echt niet meer waar. De tulpen zelf getekend en gekleurd met Copics. Tekstjes zijn Collage words van Dina Wakley. Staan symbool voor het plezier dat ik heb bij het uitoefenen van mijn hobby.

Ik wens jullie alvast een goed weekend!

Groetjes,
M@rjan

24 opmerkingen:

Larissa zei

Wat een mooie pagina weer voor in je journal. Heel tof!
Succes met het klussen in huis. Wordt vast heel mooi.
Fijne dag!

Je@net zei

Weer een super mooie pagina, Marjan. Je hebt de smaak helemaal te pakken.
Succes met de rest van de klussen!

Els zei

Een prachtige pagina en wat ben je lekker bezig met je art journal.
Wat fijn dat de vloer er in ligt en dat je dit weekeinde alles weer mag inrichten. Veel succes ermee.

Stampin with Liz Design zei

Prachtige pagina weer Marjan! Dat kwam net goed uit, kan me voorstellen met alle verbouwingen, dat dat heel prettig was! Groetjes Linda

gerrie zei


Schitterende pagina weer Marjan en wat kan jij goed tekenen, dat is mooi mee genomen met deze hobby. Wat fijn dat je zo blij ben met je vloer, gefeliciteerd ermee en sterkte de komende dagen met alles verven in in orde brengen.
Groetjes, Gerrie.

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een prachtige kleurrijke pagina, mooi zoals je de tulpen hebt getekend en ingekleurd!
Veel succes verder met het klussen ik kijk uit naar het resultaat op foto!
Liefs Martha

aussie aNNie zei

Beautiful journal page, love this.xx

Sarah zei

Dit is super mooi! Love it!
Succes met de klusjes x

Scraptastisch zei

Wouw een hele gave pagina weer Marjan en je zelf getekende tulpen zijn heel mooi maar ook je achtergrond is geweldig!!!
Oh de cementsluier poetsen echt niet leuk...maar knapt wel op whaha Concentreer je lekker op de laatste loodjes en sla blogland maar even over zou ik zeggen....een mens kan niet alles tegelijk!!! Zet 'm op en tot laters!!!
xx Gerie

Marjolein zei

Super tof geworden je Art journal page!!
Echt wow, heerlijk hé, zo werken met Mixed Media producten.
Vind dat zelf ook heerlijk.
Inderdaad heel leuk die witte teksten.
Wist niet dat Dina Wakley ook van die quotes had, gaaf!
Weet niet met welke witte pennen je werkt, maar ik heb er zelf even naar moeten zoeken, omdat niet elke witte pen goed dekkend is.
Vind zelf de Posca of de Sharpie erg goed.
Ben benieuwd naar je Art Journal, zal vast een heel gaaf journal zijn ondertussen!! :-)
Ben je al wel eens benaderd om mee te doen met Letsketchstarted ?
Of een Round Robin boekje?
Vind dat ook echt iets voor jou!

Groetjes,

Marjolein

ps. Ben benieuwd naar je vloer, zal vast heel mooi zijn geworden!

Sue Lelli zei

Just Gorgeous! I LOVE all of the many details and keep finding new ones every time I look at it! LOVE the black gesso and the white! LOVE the Dina words! BEAUTIFUL blooms! Can't wait to see your photo!

Gerrina zei

Mooi getekende bloemen! En een heerlijke page om naar te kijken; leuk idee ook die witte tekst op zwarte gesso! Fijn weekend en succes met weer 'heroveren' van de woonkamer :)

KarinsArtScrap zei

wat prachtige journal page heb je weer gemaakt Marjan.

ja ik zie graag een foto van je nieuwe vloer ik vind het leuk andermans huisje tezien.

Gr Karin

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige pagina, zo mooi gedaan.
Succes met de verdere klussen Marjan.
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie fleurige pagina waar meer op te bewonderen is dan op het eerste zicht lijkt. Ik vind het prachtig. Fijn dat je zo'n zin hebt om aan de slag te gaan, dat klust een stuk prettiger ;P Fijn (klus)weekend.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige pagina weer Marjan! Het plezier spat er weer vanaf, zoveel mooie details en helemaal in balans. Ik vind de zwarte stippen in de bloemen ook zo mooi, dat geeft net wat extra's. En natuurlijk ben ik stik nieuwsgierig hoe het eruit komt te zien met de nieuwe tegels! Fijn dat je nu met pensioen bent en al die klusjes meteen geklaard kunnen worden, als ik zie hoe lang klussen hier soms blijven liggen door de drukte lijkt dat me heerlijk!

Ans Gilbert zei

Prachtige pagina heb je gemaakt, ik ben heel benieuwd naar je nieuwe vloer, succes nog met klussen
Ansx

Irene zei

Wow wat gaaf weer met hier en daar zwart en de zelfgetekende bloemen zó mooi!
Ben razend benieuwd naar het eindresultaat, succes en sterkte Marjan!
XxIrene

Pat zei

What a gorgeous journal page Marjan and love the black spotted tulips, and the background is so full of interest and great colours too, and I've just spotted the couple of bugs creeping along the bottom..lol. I'm glad your floor is now complete and you will be repositioning your furniture and the finishing bits always seem to take a long time. x

GerJanne zei

Ik ben heel benieuwd hoe het geworden is! Inderdaad druk als je dat allemaal nog wilt doen wat je schrijft. Maar soms gaat het sneller dan je van te voren bedenkt.
Bij ons komt woensdag de tafel. De rest is alweer ingericht. Ook heel blij mee!
Je pagina is prachtig. Heel mooie kleuren op de achtergrond en toch springt de bloem eruit! Fijn weekend! Geniet van het mooie weer tussendoor..

Colien zei

Prachtige pagina, mooie combinatie van kleurtjes, materialen en tekst!
Fijn dat jullie even uit logeren mochten, nu het opbouwende werk en dan straks genieten in een 'nieuwe' woning. Succes nog met het klussen.
grtz Colien

Ellen zei

Wat een beauty weer Marjan...ik vind dit zo mooi altijd maar weet nooit hoe en waar te beginnen! Zou wel eens een workshop willen volgen!
Fijn dat je vloer mooi is geworden...succes met inrichten!
Groetjes Ellen

Angela zei

Wat een kunststukje Marjan! Prachtige achtergrond waarop de tulpen schitterend uitkomen.
Fijn dat het grote kluswerk achter de rug is.... ben zeer benieuwd :). Succes en sterkte met de laatste loodjes van de klus.

Sylvia zei

Prachtige pagina,Marjan.De achtergrond is ook heel mooi.Succes met de het klussen.

Groetjes,Sylvia.