zondag 7 juni 2020

DCL# 331

Na de challenge van Anja's moodboard ben ik aan de beurt met een challenge voor Dutch Card Lovers. Ik koos hiervoor:


Graag wil ik kaarten zien met een "hap eruit" ofwel een cut-out.
Hieronder wat voorbeelden:



Ik maakte er een baby kaartje voor:




Met een olifantje van StarJamLines uit de Etsy shop. Oorspronkelijk ligt dat beestje op de slurf van zijn mama, maar ik heb dat in Photoshop los gemaakt en heb er een maantje achter gezet. Ben nog altijd blij dat ik geleerd heb om met dat programma om te gaan. Komt vaak van pas.

Het geheel geprint (ook in spiegelbeeld), uitgeknipt en beide zijden met Copics gekleurd. Sterretjes gezocht op internet en ook gekleurd. Ik heb wel stansjes daarvan, maar die hebben dan weer geen zwart randje en het moest passen bij de rest. Voor de rest wijst het zich wel vanzelf, denk ik.
Even een werkje, maar voor deze kaart voor een van mijn allerliefste vriendinnen is dat geen moeite. Omdat de baby pas in juli komt post ik deze alleen op mijn blog, want ze mag hem natuurlijk nog niet zien. Zij volgt mij op Facebook en Instagram.

Mijn teammaatjes maakten heel gave kaartjes, ga zeker even kijken en doe gezellig mee. Je hebt er deze keer echt lang de tijd voor, namelijk tot vrijdag 5 juli 18.00 uur.


Groetjes !
M@rjan

29 opmerkingen:

Els zei

Een heel mooi en lief babykaartje voor de a.s. grootouders
en zo schattig dat olifantje op de maan i.p.v. op de slurf.
Het ruitjespapier vind ik erg leuk hierbij.
Fijne zondag.

Martha zei

Wat een schattig babykaartje, Marjan!
Wat ben je toch veelzijdig, zoals je dat olifantje hebt verplaatst op de pc!
Prachtig zoals alles weer mooi bij elkaar past!
Een héél mooi kaartje!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

een heel mooi lief baby kaartje Marjan
Gr Karin

Lia zei

Wat een leuk challenge thema! En je hebt er meteen een schattige kaart voor gemaakt. Dat nodigt dus uit om ermee aan de slag te gaan!!
Lia xx

Je@net zei

Erg leuke uitdaging en wat een super schattig babykaartje heb je gemaakt, Marjan!

Irene zei

Zó lief en wat knap wat je allemaal met Photoshop kunt..ik ben al blij als de blogfoto er een beetje redelijk uitziet 😉!!!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kaart Marjan. Je kunt wel zien dat je hem voor een speciaal iemand maakte. Alles klopt perfect en zo leuk bedacht en tot in de puntjes verzorgd uitgevoerd. Deze kaart krijgt straks vast een mooi plaatsje bij je vriendin.
Leuke challenge.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Wat een lieverd deze kaart! Leuk hoe het olifantje dromerig bungelt op de maan. Het moet een enorme klus geweest zijn denk ik. Alleen het uitmeten van die lettertjes al... Je vriendin is er vast heel blij mee!

Doris knippenenplakken zei

Wat een schattige olifantje, mooie papiertjes een prachtige kaart Marjan!
Groetjes Doris

Marlies zei

Een hele mooie lief en schattige babykaart. Een leuk model en een heel leuk en origineel idee om het olifantje op de maan te laten liggen. groetjes, Marlies

Scraptastisch zei

Allerliefst baby kaartje voor de Opa en Oma en het ziet er misschien simpel uit, maar al die letters erop is vast wel even meten geweest en het olifantje heeft een geweldig plekje Marjan ... top gedaan!!!
xx gerie

Trijntje zei

Wat een lieve kaart voor een opa en oma. Heel mooi gemaakt op deze manier.leuke afbeelding erin gehangen. Mooie kleuren. Lekker fris met het gele erbij. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Echt een super schattig babykaartje, het olifantje is heel lief en mooi de sterren met het zwarte randje,
Groetjes
Ansx

Diny zei

Wow....wat een super GAAF kaartje Marjan!
Ziet er zo mooi en verzorgd uit.
Het schattige olifantje steelt de show hoor!
Groetjes Diny

Ellen zei

Hoi Marjan, jij hebt je best weer gedaan hoor...zo super schattig! Ingewikkeld klusje met dat photoshop programma...ik waag me daar maar niet aan! Ik probeer alsmaar een handtekening op mn kaarten te krijgen maar weet echt niet hoe dat moet! 🤷‍♀️
Dit is jou goed gelukt met de olifant!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Hoi Marjan,
het is een enig babykaartje voor een aanstaande oma. En wat knap dat je dat kunt in Photoshop. IS niet zo eenvoudig volgens mij. De challenge die je bedacht hebt is ook erg leuk! Ik ga mijn best doen!
Weet je trouwens dat de link onder Rosalien en Yvonne niet meer klopt?

Willy zei

Jeeehhh jij bent echt van alle markten thuis he? En altijd ziet je werk eruit om door een ringetje te halen!! Wat een prachtige kaart is dit, heel lief!!!

MiamiKel zei

Oh this is just darling!!

Pat zei

What a beautiful shaped card Marjan with the sweet elephant and the mama's trunk cleverly removed, and the substitute crescent moon looks great, and I adore the added stars and gingham paper in the background. A gorgeous baby card. x

aussie aNNie zei

Beautiful designed card most adorable colours and result. x

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel mooi babykaartje Marjan! Met doorkijkje en het olifantje is te schattig 😊

Cornelie zei

Wat een leuke challenge en wat een onwijs mooi kaartje weer!!

Kaartenkraam zei

Een superschattige babykaart. Zo mooi ook die tekst rondom in tegengestelde kleuren.

groetjes van Ank

JOKE zei

Superlief je babykaartje en wat leuk om het olifantje op de maan te zetten. Ik heb de stempel ook maar ik zou niet weten hoe ik dit moest fotoshoppen...
Maar hij blijft zo dus wel exclusief voor jou!!!
Liefs Joke

Marfien zei

tof babykaartje, handig dat je nu al weet dat het een jongen wordt. Leuk idee om de olifant in de maan te leggen

Gerrina zei

Nou dat is voor mij geen gebruikelijke vorm... Vind dat jij er een super mooie kaart van hebt gemaakt! Lief en een klein beetje stoer...
En gaaf dat bolerootje! Mocht je met breien of haken problemen hebben dan meld je je maar; mijn ouders hebben bijna 40 jaar een Wol- en handwerkspeciaalzaak gehad en mijn moeder is handwerklerares geweest...wij hebben al heel wat patronen uitgedocterd :)! Groetjes, Gerrina

Danielle zei

Wat prachtig zeg, een heel lief kaartje! Het is een leuke challenge, ik ga er eens over denken....

Sue Lelli zei

This is just the most ADORABLE baby card, Marjan! I LOVE it!

Brian Günter Haugen zei

Name..Brian Günter Haugen
Lebe in ..... Nordrhein-Westfalen
Beruf ...... Geschäftsmann
Darlehensbetrag .... 250.000 €
Darlehenszinsen .... 1%
Religion: Katholizismus
Meine E-Mail für jeden Equire; brianhuagen101@gmail.com

Es wurde gesagt, dass das Leben nur dann wirklich in vollen Zügen genossen werden kann, wenn es Leiden und Schmerzen gegeben hat. Ich bin froh und dankbar, dass ich bei meiner Mizuho Bank, Ltd. Filiale Düsseldorf einen Kredit in Höhe von 250.000 € erhalten habe Bankkonto,. Sind Sie ein Mann oder eine Frau und haben einen Kredit beantragt und wurden von Ihrer Bank abgelehnt? Ich möchte Ihnen heute sagen, dass Sie einen Kredit von der besten Online-Firma erhalten können und nicht viele Dokumente ausfüllen müssen, sie haben auch einen guten Zinssatz von 1%. Ich wurde von einem Freund, der einen Kredit von ihnen erhalten hatte, der AASIMAHA ADILA LOAN COMPANY vorgestellt. Ich brauchte Bargeld und besuchte meine Bank. Sie sagten mir, dass ich wegen schlechter Kredite nicht qualifiziert sei, einen Kredit zu erhalten, und die Bankzinsen auch hoch. Ich bin jetzt glücklich, weil ich das große Geschäft meiner Träume aufbauen kann. Meine Zahlung wird bald beginnen. Verschwenden Sie keine Zeit mehr mit der Geschäftsbank mit dem hohen Zinssatz und wenden Sie AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM an, um Ihre Darlehensmittel zu erhalten. Sie sind sehr schnell zu genehmigten Darlehen und schreiben Ihr Konto am selben Tag des Antrags gut. Nein, zu viele Prozesse und Verfahren sind wie bei den Banken involviert. Die Darlehensfirma weiß nicht, dass ich diese guten Nachrichten teile. Sie können sie per E-Mail kontaktieren.
Jetzt bewerben ..... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
Meine E-Mail für jeden Equire; brianhuagen101@gmail.com