maandag 4 juli 2022

De laatste roos: watercolor

De laatste van de vier rozen van Sandy Allnocks class is klaar. Hierna zal ik jullie er voorlopig niet mee vervelen, hoor ;)

De watercolor versie:



Dit was verreweg de moeilijkste vond ik. Ik ben ondertussen wel flink bekend met Copics en potlood, maar al vind ik watercoloring heel erg leuk, het is knap lastig. Maar ik ben er niet ontevreden over, na zes eerdere pogingen ....

Hieronder zie je waar ze terecht zijn gekomen op het toiletmuurtje, ik krijg er leuke reacties op van mijn vriendinnen. De vierde staat in mijn kamertje. Misschien verhuizen ze allemaal daarheen op den duur.



Groetjes en fijne week!

M@rjan

24 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

deze is ook prachtig Marjan mooi van kleur

gr karin

Kaartenkraam zei

Aquarel is één van de moeilijkste technieken die er is maar je hebt het erg mooi gedaan hoor.
Leuk zo alledrie naast elkaar, allemaal hetzelfde maar tegelijkertijd totaal verschillend!

groetjes van Ank

carla zei

Wauw prachtig.
Dit doe ik je niet na Marjan, dat zou ik zelf niet kunnen.
Vervelen doet het me zeker niet, je mag voor mij nog best wat doorgaan.
3 op een rij en wat is nu de mooiste, ik zou het niet weten.
Allemaal super super mooi.
Groetjes,
Carla

Doris knippenenplakken zei

Prachtige roos geworden Marjan!
Mooie serie om op je kast te zetten gelijk heb je ze zijn prachtig.
Groetjes Doris

Martha zei

Wat een mooi resultaat Marjan
Ook deze roos in aquarel vind ik schitterend en stiekem misschien nog wel de mooiste
Leuk dat ze mooi op je kast staan
Fijne dag liefs Martha

Ans Gilbert zei

Prachtig kleurwerk Marjan, heel mooi resultaat al vond je het lastig,
Groetjes
Ansx

Trudy zei

Wow ook deze roos is weer schitterend geworden en wat is het gezellig bij jou op het toilet!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Knap hoor, ik doe het je niet na. Deze is ook weer heel mooi geworden. Persoonlijk vind ik aquarel het mooist op een beetje afstand dus ben ik wat verder van mijn scherm af gaan zitten hihi. Gezellig zo in het toilet, ze staan prachtig zo bij elkaar.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Heel mooi gemaakt ,vind het maar knap om ze zo te kleuren, niet mijn ding maar des te meer geniet ik ervan.
groetjes Marjan.

Trijntje zei

Oooh wat is deze ook mooi geworden . Knap werk het inkleuren . Ze staan gezellig in je toilet. Het lijkt heel gemakkelijk maar dat is het niet… ik ben ook wat met inkt bezig geweest maar het is best lastig. .. De labels komen er nog op moet ze nog afmaken.. Groeten Trijntje

Marja Sch zei

Wow schitterend gedaan hoor. Dit is idd best de lastigste techniek, maar hij is super goed gelukt. Wat een mooie rozenverzameling heb je nu. Groetjes Marja

Angelique zei

Ook dit is weer een prachtige uitvoering van de roos, al was dit heel moeilijk het is prachtig geworden. Leuk staan ze zo op het toilet.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Hoi Marjan, ik zei tegen jou in de mail dat jij een artiest bent en dat is dus niet gelogen…wat een beauty weer, echt zo mooi! Ik vind het ook super moeilijk hoor!
Ook van mij hoeft je er niet mee te stoppen hoor…verveelt nooit!
Groetjes Ellen

Rhodé zei

Ook deze is prachtig! Heel knap gedaan. Aquarel is idd geen makkelijke techniek.

Pat zei

I think they are all absolutely amazing Marjan and this last watercolour one looks beautiful too. Watercolouring is not an exact thing, as results are different every time...I love your last one using the Copics, the colours are so rich and some brilliant shading. Sorry to hear that the family have had Covid, and lucky that although you were near someone with it last week all is well. x

Els zei

Deze roos is ook prachtig Marjan en je hebt het knap gemaakt. Ik zou het niet kunnen.
Staat heel leuk zo bij elkaar.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Wauw wat prachtig! Deze krijgt voor mij samen met die van de Copics een gedeelde eerste plaats.....
Zo knap hoe je dit voor elkaar krijgt met aquarel, want die techniek blijf ik ook moeilijk vinden.
Groetjes, Caroline

Diny zei

Wow.....PRACHTIG Marjan!
En je hebt ze een mooi plekje gegeven!
Groetjes Diny

Crea Astrid zei

Ook deze is weer prachtig gemaakt. Knap hoor, ik zou het niet kunnen.
Mooi gezicht ook, zo alle 3 in een lijstje zo naast elkaar.

Groetjes, Astrid.

Marfien zei

Nog even en je kunt je werk tentoonstellen, je bent lekker op dreef en het gaat je goed af. Leuk dat je er zo veel plezier aan beleeft

Wies zei

Deze aquarel roos is ook prachtig geworden. Knap hoor.
Het staat mooi, deze drie lijstjes met verschillende rozen naast elkaar.

aussie aNNie zei

Fabulous. Love this and gorgeous rose, Great colours and design... ☻

Gerrina zei

Wow wat een mooie weer! Hier hou ik het meest van... maar ik ben zelf ook altijd graag met een beetje water bezig :) En vervelen ermee; echt niet! Groetjes, Gerrina

nicolevb zei

tja ik vind deze toch wel het mooiste omdat de breekbaarheid van de roos meer naar voren komt en wat goed dat je naar 6 pogingen toch doorgezet hebt...
Heel mooi