zondag 18 september 2022

DCL #363

Vandaag begint de nieuwe challenge van Dutch card lovers. Anja's challenge met de leuke scheurtechniek waarbij je iets moois onthult, is alweer voorbij! Deze keer gaan we een kleurenpalet toepassen, ik vond deze zo mooi dat ik er een kaart mee wilde maken. 



Mijn kaart:





Voor deze kaart had ik onze dochter Claire in gedachten, die houdt van turquoise en deze tinten. Zij is vandaag 40 geworden en gisteren heb ik haar en haar vriend naar Schiphol gebracht omdat ze samen lekker een weekje weg gingen om hun beider verjaardagen te vieren. Wachttijd 90 minuten, voor deze tijd is dat "snel".

De kaart is gemaakt met alcoholinkt, hier en daar uitgeblazen met een rietje en daarop heb ik op de kleverige delen foil gebruikt voor gouden accentjes. In de kaart zit een pocket waar ik geld in deed om op vakantie lekker van uit eten te gaan.

Op ons blog vind je de mooie kaartjes van mijn teammaatjes en van onze GD. Je kunt meedoen tot vrijdag 7 oktober 18.00 uur. 

Groetjes!

M@rjan

25 opmerkingen:

Els zei

Super mooie kleurencombi en je hebt een pracht kaart gemaakt. Leuk met dat foil erbij.
Gefeliciteerd met Claire haar verjaardag en ze zullen vast heerlijk genieten van de bijdrage en hun vakantie.
Inderdaad dat valt nogal mee met de wachttijd.
Fijne dag en groetjes, Els

Irene zei

Gefeliciteerd met Claire Marjan, je kaart is een juweeltje, super knap gedaan weer en heerlijk dat ze er samen even tussenuit zijn nu we hier volop in de herfst zitten (direct weer akelige handen 🥴).
XxIrene

Je@net zei

Wauw...wat een schitterende kaart met deze prachtige kleuren!

KarinsArtScrap zei

prachtig Marjan en super gave kleuren.

gr karin

Martha zei

Schitterende kaart Marjan
Prachtige kleuren bij elkaar, heel warm!
Van harte met je dochter Claire!
Liefs Martha

Gina zei

Prachtige kaart ! Heel mooi afgewerkt met die goudkleurige foil ! Groetjes, Gina

Kaartenkraam zei

Wauw wat een prachtige kleurencombinatie en zo mooi gemaakt met die alcoholinkt. De gouden accenten maken het helemaal af!
O ja natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met Claire, dat zou ik bijna vergeten te zeggen.

groetjes van Ank

Marfien zei

Schitterend kaartje, mooi spul om mee te werken. Lag jij dus 40 jaar geleden in het kraambed :-) gefeliciteerd!

carla zei

Oooh supermooi Marjan.
Al die mooie kleurtjes zo bij elkaar ziet er echt fantastisch uit.
Goed geblazen.
Gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag.
Volgende maand heb ik er ook ene, mijn oudste zoon, van die leeftijd.
Groetjes,
Carla

Cornelie zei

Gefeliciteer met Claire, 40 alweer!
Dat kleurenpalet spreekt mij ook direct aan, en ook de pauwenveer. Wat mooi!! Jouw kaart is ook zo prachtig!! De gouden accentjes, super mooi!
Liefs van mij X

Ellen zei

Wow Marjan…wat een beauty weer, echt schitterend! Ik houd zo van deze kleurencombi dat ik er altijd blij van word. Ik probeer weer mee te doen maar weet niet of het lukt!
Gefeliciteerd met je dochter…lekker samen ff weg! Margaux er haar gezin is ook vanmorgen vertrokken naar het zuiden en goed aangekomen! Zij konden vannacht ook zo doorlopen maar lang wachten bij de gate met 2 hummeltjes viel niet mee maar ze deden het super goed!
Groetjes Ellen

Crea Astrid zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt. Mooi met de gouden accenten ertussen.

Groetjes, Astrid.

Nicole Parmentier zei

Proficiat met je dochter Marjan! De kaart voor haar is echt geweldig! Wat een mooi alcohol achtergrondje, en dan in combinatie met het goud.. echt supermooi!!
Fijne zondag nog!

Rhodé zei

Wat een schitterende kaart, Marjan! Heel mooi met de gouden accenten.

GerJanne zei

Oh wauw Marjan, een dochter van 40! Van harte gefeliciteerd met haar.
Wat leuk dat ze samen een weekje weg zijn. Is Emmy bij jullie?
Je kaart is prachtig en het gouden foil is een heel mooie aanvulling. Het palet is ook prachtig. Ik zie de donkerste kleur als heel donkerpaars (aubergine) klopt dat?

Trijntje zei

Gefeliciteerd met je dochter Marjan. Wat heb je een prachtige kaart voor haar gemaakt met de alcohol inkt. De combi van deze kleuren is erg mooi. Groeten Trijntje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd nog Marjan! Een prachtige kaart maakte je voor haar en mooie kleuren koos je uit voor de challenge 🌺☕️

Gerrina zei

Nog gefeliciteerd met je dochter! En wat een heerlijke kleuren! Helemaal in mijn straatje (ben er gelijk mee aan de slag gegaan (komt snel...)... Gave kaart heb je voor haar gemaakt! Groetjes, Gerrina

Trudy zei

Prachtige kaart in deze mooie en originele kleurencombinatie!
Nog gefeliciteerd met je dochter!
Fijn dat hun vlucht niet was geannuleerd en 90 min valt idd mee!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi kleurenpalet Marjan en je kunstzinnige kaart vind ik prachtig. Heel mooi met dat goud erbij en gecombineerd met die mooie tekst.
Lieve groetjes Miranda

Wies zei

Mooie voorbeeldkaart met het mooie kleurenpalet van de DCL challenge. Die gouden accenten passen er erg goed bij.

Dora zei

Gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag. Prachtige kaart.

Angelique zei

Gefeliciteerd met Claire. Je maakte een schitterende kaart voor haar, de kleurencombinatie is prachtig en het werken met alcoholinkt is zo mooi gelukt. En de gouden accenten maken het helemaal af. Je gifkikker kaart is een plaatje, wat een prachtig kleurwerk.
lieve groetjes Angelique

Pat zei

What a beautiful card for your daughter Claire with some gorgeous AIs and the gold foil and circles along the curved edge work brilliantly Marjan, and the large sentiment fits the space perfectly. x

Marja Sch zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Wat zijn er toch veel verjaardagen in september. Wel heel gezellig natuurlijk. Ik vind je kaart heel mooi. Zo leuk met al die alcohol kleurtjes. Groetjes Marja