maandag 8 mei 2023

De drie kaartjes voor de winnaressen en blogpauze

Na vandaag ben ik er even niet bij. Ik houd even een blogpauze en jullie zien mij wel weer verschijnen.
Ik heb nog wel iets ingepland voor de Liftchallenge en voor Dutch card lovers. Voor die challenges zal ik zoveel mogelijk reageren op de deelnemers.

Een paar jarigen zullen hun kaart heeel vroeg in de bus vinden, ik vind het niet leuk om zoveel later te sturen. Ik kan ze nooit dicht laten, maar misschien jullie wel, Marfien, Diny, Jeanet, Yvonne en Ans!

Vandaag laat ik de Encaustic kaartjes zien voor Pat, Irene en Miranda, de dames die mijn weggevertjes wonnen. Alle drie hebben ze hun pakje ontvangen inmiddels en lieten me weten blij te zijn met de inhoud, dat is fijn.


Deze was voor Pat:


De rode "vrucht" voor Irene:


Nog een bloem voor Miranda:



De bloemen maken leerde ik van een Duitse dame op YouTube. Heerlijk om te maken, ik ben nog lang niet uitgespeeld met dit spul. Er is zoveel mogelijk.

Tot ziens! Groetjes,

M@rjan

31 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig Marjan....de bloemen spatten van het scherm af.....het lijkt zo echt!
Ik geloof best dat de dames er blij mee waren!
Groetjes Diny

Els zei

Geweldig wat een prachtige kaarten heb je voor de winnende dames gemaakt. en wat leuk dat je zoveel plezier met de encaustic wax hebt.
Ik ga vanaf zondag ook even een blogpauze nemen.
Geniet ervan Marjan en groetjes, Els

Martha zei

Woow Marjan
Wat mooi, de bloemen zijn net echt en zo kleurrijk!
Heel kunstig gemaakt, knap!
Veel plezier de komende tijd geniet ervan!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Wouw, het zijn gewoon schilderijtjes geworden Marjan, prachtige kaarten zijn het de dames boffen maar!!! Hele fijne vakantie,
heel veel genieten maar!
xx Gerie

Angela zei

Weet niet waar ik blijer mee zou zijn.... met één van deze schitterende kaarten of het weggevertje 😁.
Ik vind je kaarten stuk voor stuk kunstwerkjes! Je bent écht een kei in deze techniek.... ontzettend knap gedaan!

Een heel fijne tijd.... geniet ervan!

xxAngela

alma.heijenk@gmail.com zei

WOW, wat is dit MOOI. was er even stil van zo mooi vind ik de kaarten.
fijne vakantie.
gr Alma

Anoniem zei

Schitterend Marjan, echt prachtig hoe je dit hebt gedaan!
Alledrie kunstwerkjes hoor!
Even blogpauze…geniet ervan!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Colinda zei

WOW, ze zijn echt geweldig!!! Was niet zo van de Encaustic maar jij maakt er echte kunstwerken mee, zijn echt net bloemen!!
Geniet van je blogpauze!

Kaartenkraam zei

Wow wat zijn ze mooi, je kunt echt heel goed met deze techniek overweg, dat is wel duidelijk. Ik vind ze echt prachtig!
Fijne vakantie.
groetjes van Ank

Marfien zei

Je kaarten zijn schitterend, Heb zelf alle materialen in huis (op zolder) heb het onlangs weer geprobeerd maar zoals jij het doet krijg ik niet voor elkaar
Geniet van je vakantie, ik kijk in mijn brievenbus :-)

Crea Astrid zei

Wowwwww, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Je hebt de techniek al snel en goed onder de knie.
Fijne vakantie, geniet ervan.

Groetjes, Astrid.

Gerrina zei

Allemaal zo prachtig! Heerlijk om te doen blijft het; ik vind het mooi dat je nooit hetzelfde nog een keer krijgt... Geniet van jet maken! Groetjes, Gerrina

Angélique zei

Wauw! Ik ben (bijna) sprakeloos, wat heb je dit prachtig gemaakt! Jij hebt duidelijk enorm talent hiervoor.
Fijne vakantie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jazeker is hij prachtig en in het echt nog mooier omdat je ook wat structuur ziet. Hij staat hier nog op de kast Marjan. Fijne blogpauze/vakantie :)
Lieve groetjes Miranda

Pat zei

It is great to see all three of the encaustic art cards Marjan and they are all brilliant. I can certainly attest to the fact that my flower is absolutely gorgeous and thank you so much for sending it to me with my lovely stamps. Enjoy your break and I look forward to seeing you back here in a while with your beautiful cards. x

Margreet zei

Wow, wat een schitterende creaties heb je gemaakt. Geen wonder dat de ontvangers daar heel blij mee waren. Geniet van je blogpauze (al ga ik wel je mooie kaartjes en lieve reacties missen).
xxx Margreet

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Marjan.
En geniet van je blogpauze!

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Superleuk met deze materialen. Knap werk. Geniet van je vakantie. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

wat heb je dit gaaf gedaan Marjan ze zijn prachtig.

heb een fijne blogpauze

gr karin

Marja Sch zei

Wat een geweldige techniek en wat heb je er schitterende kaarten mee gemaakt. Ik wens je een fijne blogpauze. Groetjes Marja

Rhodé zei

Wat een prachtige bloemen! Het lijken wel foto's! Echt beauties. Geniet van je vakantie.

Sarah zei

Wauw die kleuren! Het is me een raadsel met welk materiaal je dat maakte. Echt knap. Ware kunstwerken. Fijne vakantie! 🏝️

GerJanne zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Ik heb vannacht even tijd gehad om een filmpje te bekijken en met zoals alles wat voorgedaan wordt, lijkt het niet zo moeilijk... maar dat zal net vast wel zijn. Het zijn gewoon kunstwerkjes!
Heel fijne tijd! Geniet van je vakantie, of voelt dat nu toch anders dan toen je nog werkte? Tot later!

Anita van Deur zei

Wauw schitterende kaarten, prachtig vind ik het. Een keer geprobeerd maar ik bakte er niets van hihi. Geniet van je blogpauze :)

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaarten , prachtige kleuren!Groetjes Doris

!neke zei

Wat een gave kaarten !!!

Trudy zei

Wow wat een prachtige kaarten! Daar zullen de dames blij mee zijn!
Je vroeg of ik mijn verjaardagskaarten lang bewaarden en het antwoord is ja, ik bewaar ze heel lang maar met de verhuizing heb ik wel heel veel moeten weg doen want we gingen kleiner wonen en ik had veel te veel spullen!!
Groetjes Trudy

Femminde zei

Wat een super gave kaarten maakte je met deze techniek. Ziet er zo professioneel uit.
En geniet heerlijk van je blogpauze. Waar je ook bent in NL of in het buitenland.
Fijne week en vakantie!!
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Wauw, dit zijn prachtige kaarten. Het lijkt alsof je al jaren geoefend hebt!
Geniet van je blogpauze!
Groetjes, Caroline

nicolevb zei

Wauw dat je zo een kaarten kan maken met die techniek dat lijkt me zo moeilijk
Erg mooie en rijke kleuren

Rosalien Zwackhalen zei

Wauw Marjan wat zijn deze gaaf zeg!!