dinsdag 2 mei 2023

Liftchallenge #179

Superleuk was het om te zien hoe enthousiast aan de stempel challenge van Cornelie werd meegedaan. Deze nieuwe is ook leuk en helemaal niet lastig, dat is ook fijn. Zeker als je snel een leuke kaart klaar wil hebben. 

Nicole vond een leuke kaart van Ellen om te liften: Gekleurde vlakken of design papier in de achtergrond met een zwart/wit afbeelding als focal point. 




Dit werd mijn kaart:


Papiertjes uit verschillende blokjes gecombineerd met de mooie tulpen (ja, toeval!) van Carabelle Studio, die voor de eerste keer gebruikt werden (schande 😉).  

Ik heb hiervoor de drie papiertjes op elkaar gelegd en gesneden. Daardoor heb je natuurlijk meer sets papiertjes die je kunt combineren en dat heb ik dan ook maar meteen gedaan. Ditmaal met de set van Altenew



Wij vonden het een leuke kaart om te liften, hopelijk jullie ook! Je kunt meedoen tot vrijdag 26 mei 18.00 uur. Succes en veel plezier ermee! 

Groetjes,

M@rjan

24 opmerkingen:

Els zei

Het is een mooie voorbeeldkaart en wat heb je deze prachtig gelift.
Beide kaarten vind ik heel mooi met dit designpapier.
Groetjes, Els

Martha zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt, Mrjan
Een leuke uitdaging, het zwat/wit springt mooi naar voren vanuit die mooie kleurrijke achtergrond, mooi gemaakt!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de lift challenge leuk met de gekleurde vlakken zo springt de zwart/witte stempel er goed uit
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt, Marjan!! Het ontbreek me aan tijd zie zoveel leuke challenges... komt wel weer.

Cornelie zei

Wat een mooierds weer, allebei! Je DCL kaart is ook al zo tof en je fantasiecard, wauw fantastisch!!
En wat een kaarten heb je ontvangen, tof zeg. Liefs! Xxx

Colien zei

Wat een toffe challenge weer en jouw liftkaartjes zijn erg mooi!
grtz Colien

Trijntje zei

Je hebt er weer een prachtige kaart van weten te maken. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Allebei de kaarten zijn zo gaaf! Mooi hoe de papieren op beide kaarten er zo'n andere sfeer aan geven en de tulpen zijn echt super zo!
Hoe meer ik ernaar kijk, hoe aantrekkelijker deze lift word...zou goed zijn om wat van m'n berg papier af te halen... Groetjes, Gerrina

Margreet zei

Het zijn allebei beauties, Marjan. Al heeft denk ik de tulpenkaart mijn voorkeur (beetje maar hoor). Mooi DP heb je gebruikt.
xxx Margreet

Angélique zei

Het zijn twee mooie kaarten waarbij de eerste nog net iets frisser oogt door het groen.

Rhodé zei

Leuke kaarten heb je gemaakt! Met die mooie bloemenstempels van jou is zo'n kaartje snel gepiept. En je hebt gelijk: als je de papiertjes snijdt kun je van de overige stukken weer een nieuwe kaart maken. Eens kijken of dat bij mij ook lukt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kaarten Marjan, ik ben vooral weg van de tweede. Mooi zoals het zwart-wit afsteekt bij de kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaarten heb je gemaakt Marjan

gr karin

Pat zei

What a beautiful card Marjan, and such a great idea to use the papers in an interesting pattern in the background and the black and white flowers stand out perfectly over the top and a lovely sentiment too. x

Pat zei

Sorry Marjan, I totally forgot about the second one which is absolutely beautiful too with more super flowers and I love the combination of pink and black and that you have some white and some black leaves. x

Marfien zei

Het zijn twee vrolijke kaartjes geworden, leuke kaart om te liften

GerJanne zei

Ik denk dat er heel veel inzendingen komen. Deze is echt weer geweldig om te liften. Jouw voorbeelden zijn prachtig! Nicole schreef dat het zoeken van papiertjes nog het lastigste was. ik denk voor mij persoonlijk een stempel... Maar we gaan het zien.

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele leuke challenge...
je hebt mooie voorbeelden gemaakt.
gr Alma

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee super mooie kaarten geworden, mooie papiertjes heb je gebruikt.Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Het zijn twee mooie kaarten met leuke stempels en leuk papier.
Groetjes, Caroline

Ans Gilbert zei

Wat een leuke challenge is dit weer, je maakte 2 hele mooie kaarten met de leuke stempels,
Groetjes,
Ansx

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kaartjes , leuk challenge.Fijn weekend, groetjes Doris

aussie aNNie zei

Just a beautiful card , I love the images and colours. Lovely card design x

Scraptastisch zei

Hele toffe lift en wat heb je een prachtig voorbeeld gemaakt! Ik denk dat het nog wel even een dingetje is oom de schuine punten mooi te snijden, haha en natuurlijk een mooie stempel vinden?!
xx Gerie