donderdag 15 juni 2023

Hulst in de hoofdrol

Vandaag doe ik voor het eerst sinds weken weer mee met 52Weeks to Christmas met dit eenvoudige kaartje, een formaatje van 12x12 cm. 




Het is een digitale stempel van Alex Syberia designs. Voordeel hiervan vind ik dat je ze groter en kleiner kunt afdrukken en op een achtergrond plaatsen die je in Photoshop maakt, wat je een boel werk scheelt. Hier deed ik dat op een blauwe achtergrond en maakte de tekst ook alvast erop. Zo hoef je alleen nog de afbeelding te kleuren, wat op zich al genoeg werk is ;)

Niet veel gedaan verder deze week, het was mij te warm in mijn hobbykamertje.

Groetjes!

M@rjan

30 opmerkingen:

Els zei

Dit is een prachtige Kerstkaart met het mooie hulstblad en weer super mooi ingekleurd. Prachtig de bladeren met verschillende tinten groen en de puntjes
wat bruinig.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met een mooie stempel en het kleurwerk is weer super! Handig om zo de achtergrond al meteen klaar te hebben!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stempel mooi ingekleurd
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

een prachtige kaart!! hier komt er ook niet veel uit de handen met die warmte.
Gezellig dat je er weer bij bent met dit warme weer met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Kaartenkraam zei

Een schitterende kaart en zo mooi gekleurd ook weer! Die blauwe achtergrond doet het er heel goed bij.

groetjes van Ank

Gerrina zei

Het is idd super warm en vaak te warm om in een hobbykamer te zitten... zeker als je geen airco hebt en een van is natuurlijk geen optie als je losse papieren op je tafel hebt liggen...
Je kaart is zo mooi gekleurd! En heerlijk kerstigs! Groetjes, Gerrina

Martha zei

Prachtige kerstkaart Marjan
Wat mooi ingekleurd zeg!
Ik knutsel in de avond, bij ons in de woonkamer is het goed te doen met ongeveer 23 graden, ik heb geen airco, maar het is goed te doen
Liefs Martha

Lia zei

Ongelooflijk, wat mooi!!
Lia xx

marian zei

Een schitterende kerstkaart en prachtig kleurwerk.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Super mooi !!!!

Angela zei

Wat ben jij toch handig in photoshop..... het lijkt zo simpel zoals jij het beschrijft (maar als ik er mee aan de slag ga blijkt het toch niet zo simpel 😏).
Je kerstkaart is écht schitterend.... en het kleurwerk is weer WOW!

Bij mij komt er op dit moment niet veel uit de vingers.... dit weer nodigt meer uit om buiten bezig te zijn (tenminste als het windje lekker waait 😊)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt die hulsttak prachtig ingekleurd Marjan, het geheel komt zo mooi uit tegen die blauwe achtergrond. Een plaatje. Hier staat ook alles op "zomerstand", te warm voor alles.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Oooh wat is dit prachtig. Zo mooi gekleurd.het contrast met de blauwe achtergrond is erg mooi. Echte toppers maak je. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart is dit, heel mooi ingekleurd en het past echt zó mooi op de blauwe achtergrond.Ik heb net nog een uurtje boven gezeten, echt veel te warm,
Groetjes,
Ansx

Margreet zei

Wat een schitterend ingekleurd hulstblad, Marjan. Wat een kei in kleuren ben jij. Heel mooi gedaan, dat grote blad tegen de blauwe achtergrond. Chapeau!
xxx Margreet

Trudy zei

Prachtige kaart en wat ontzettend mooi ingekleurd! Hier is het ook te warm om veel te doen!
Groetjes Trudy

Pat zei

This is gorgeous Marjan and both the leaves and berries look as though you could pluck them off the card as they are so dimensional and with such detail. I don't have photoshop but can see that it is a great idea to have the coloured background and the added sentiment already in place so that you can concentrate on colouring the image which you have done brilliantly. x

Wies zei

Wat heb je de afbeelding mooi ingekleurd. Het is een prachtige kaart geworden.
Groetjes, Wies

Femminde zei

Wat een super kaartje met prachtige details. Ik vind zo'n klein formaatje wel leuk. En handig dat je dan zelf de maat kan aanpassen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marjan....knap dat je al aan de freubel bent gegaan deze week!
Groetjes Diny

joke zei

Prachtige kaart en zo mooi gekleurd.
Groeten Joke

Marfien zei

Wow, wat prachtig ingekleurd, gebruik je dan ook wat dikker papier als je het uitprint?

Anoniem zei

Prachtige kerstkaart Marjan…mooi gemaakt in deze kleuren!
Ik knutsel wel op mn kamer maar met een fan zachtjes op mij gericht en dat is uitkijken dat er geen stukjes papier rond gaan dwarrelen haha. Mn kamer is op het zuiden!
Heb net mn kaartjes klaar voor DCL en de Liftchallenge…leuke opdracht weer!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Wat een slim idee is dit. Ik ben niet zo handig met die fotoprogramma's, maar wie weet probeer ik dat eens uit. Dan ben je wat sneller klaar, want dat inkleuren is inderdaad ook tijdrovend. Maar ik vind je kaart heel mooi!

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart en gekleurd Marjan

gr karin

Jantine zei

Prachtige kaart, Marjan! Mooie kleuren.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC ondanks de temperaturen.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart , mooi ingekleurd. Wat leuk gedaan met de achtergrond kleur. Fijn weekend, groetjes Doris

Angélique zei

Wat heb je deze stempel prachtig ingekleurd! Gaaf met de blauwe achtergrond.

Rhodé zei

Prachtig gekleurd, Marjan! Hier gebeurt ook niet veel op creatief gebied. Dat komt wel weer als de dagen koeler worden.

Colinda zei

Eenvoudig? Nou, ik vind hem echt schitterend!!! Super mooi gekleurd!