dinsdag 29 augustus 2023

Liftchallenge #184

Ja, ook de Liftchallenge begint vandaag weer!! 
We starten met een superleuke challenge van Cornelie, die dit graag wil zien: 


We gaan een tentkaart maken ;-)

De bedoeling is:

Maak een tentkaart, met venster. De verdere invulling is helemaal aan jou!


Voorbeeld is van Bronwyn Eastly


Op ons blog vind je verduidelijking van het te maken model.

Dit model heb ik niet eerder gemaakt, wel een driehoek, maar niet met de vouw erbij. Erg leuk om te doen!




Ik heb de leuke set Garden Tweets van Alex Syberia gebruikt (ja, ik ben fan van dat merk) gecombineerd met een gras stans en oeroude vlinder- en bloem ponsjes. Zowel binnen als buitenkant dus bewerkt en ook de voorkant is aan de binnenkant bekleed met een papiertje rond het raampje. dat hoeft niet natuurlijk, maar ik vond het netter om het stukje sheet weg te werken.

Op ons blog de mooie kaartjes van Cornelie en Nicole en van onze gastdesigner Nicole. En meer info natuurlijk. We hopen op  veel mooie creaties! 

---------------

Verder niet veel te vertellen, het kabbelt allemaal gezellig voort gelukkig. Ik ben maar eens aan de kerstkaartjes begonnen, dat voorraadje moet nodig aangevuld. Meteen vijf kaartjes gemaakt, dat tikt weer lekker aan.

Groetjes,
M@rjan

26 opmerkingen:

Els zei

Een heel mooi tentkaartje en wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
Een leuke uitdaging is dit.
Succes met je kerstkaarten Marjan.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Super mooie kaart en ik word heel vrolijk van deze kleurencombinatie!
Groetjes, Caroline

KarinsArtScrap zei

wat een super mooie en vrolijke tentkaart Marjan, gaaf

gr karin

Martha zei

Mooi vrolijk kaartje Marja
Met mooie leuke bloempjes en vlinders
Mooi model ook
Veel plezier met kerstkaarten maken
Fijne dag liefs Martha

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Marjan. Heel erg mooi opgemaakt. Zo lekker vrolijk. Mooie kleuren en een leuk tafereeltje. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Wat een heerlijke vrolijke kleuren op je kaart! Mooi!
Maar helaas, zulke kaarten maak ik niet... ik kijk de volgende wel of ik weer meedoe... Groetjes, Gerrina

Marjolijn van Elsberg zei

Ohwww, die is ook leuk, wie weet doe ik wel eens mee!!!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Lekker fleurig ook. Mooie mallen en ponsen gebruikt.

Groetjes, Astrid.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtige kleuren!!
en een mooi model, lijkt me leuk om ook te maken.
gr Alma

Pat zei

Wow this is so bright and beautiful Marjan and a great take on the CASEd card and with lots of interest with the die cutnand punched bird, flowers, leaves and grass, and also those cute little butterflies, and look great against that textured pink background and finished with a lovely 'Hello' die cut sentiment. x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke uitdaging en wat een mooie vrolijke uitwerking heb jij ervan gemaakt Marjan. Heel lief met dat vogeltje tussen de mooie bloemen en vlindertjes.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Wat een beauty weer Marjan, echt zo leuk gemaakt met mooie items. Ik snap jouw liefde voor Alex Syberia, ik vind het ook een supergaaf merk en heb er dan ook het eea van.
Lekker rustig door blijven kabbelen, dat kan veel rust geven.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Wies zei

Leuke uitdaging en mooie voordbeeldkaart met heel leuk en vrolijk tafereeltje.

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart. Groetjes Marja

Angélique zei

Dat is een vrolijk tentje! Een heel mooie kaart, als ik zoiets zie beginnen mijn handen te jeuken om ook aan de slag te gaan.
Ik hoop dat ik er tijd voor ga vinden.

GerJanne zei

Wat een vrolijke kaart Marjan! Heel mooie stansen ook. Dat merk ken ik helemaal niet. Ziet er top uit!
En de tentkaart is voor mij een bekende, maar van lang geleden....natuurlijk ga ik mee doen. Dit is echt zo'n model dat je naar iedereen kunt sturen.

Kaartenkraam zei

Wat een heerlijke kleuren heb je gebruikt. Prachtige kaart!

groetjes van Ank

Rhodé zei

Leuk met die vrolijke kleuren!
Dat gekabbel lijkt me heerlijk. Ik heb het idee dat ik continue in een achtbaan zit. Ach ja, dat hoort erbij, hè?! Geniet maar van het gekabbel en ga lekker verder met je kerstkaarten!

Colinda zei

Mooi hoor, gezellige kaart met al die vrolijke kleurtjes!

Marfien zei

En zo maak je eens iets heel anders als een waxkaart. Vrolijke kaart, leuk model, mooie stansen

Femminde zei

Wat een gave kaart in die vrolijke kleurtjes!! Echt super. En in het vierkant is het ook een tof model.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Doris knippenenplakken zei

Super mooie tentkaart en wat ene mooie kleuren combi.
Fijn weekend, groetjes Doris

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie kaart is dat geworden en het vogeltje is zo cute! En nog 5 kerstkaarten gemaakt, dat gaat je goed af. Ik hoef er gelukkig niet zo veel meer te maken dus ik wacht er nog even mee. Komende week weer 30 graden, dat wordt naar buiten in plaats van naar binnen.

Irene zei

Ha Marjan, jij bent al weer lekker bezig zie ik en wow de kleuren spatten van het scherm, wat een keigaaf tafereel op je te taart. Ik ben nog niet heel actief maar ga proberen mee te doen aan deze leuke uitdaging!
Joh nog even en joue aapje is een brugpieper... Waar blijft de tijd... Maar ook dat zal vast weer leuke en spannende verhalen opleveren.
Liefs en goed weekend.. volgende week wordt weer genieten!!!
XxIrene

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige tentkaart gemaakt in supermooie kleuren en leuke stansen gebruikt. Geniet van 't mooie weer,
Groetjes
Ansx

Freubelmina zei

Wat een mooie vrolijke tentkaart maakte je.
Dankjewel voor je reactie op mijn tentkaart.
Groetjes Wilma