zondag 3 september 2023

DCL#376


Wat leuk dat er zoveel enthousiasme was voor mijn blaadjes challenge, veel mooie kaartjes!  Nu is Rosalien aan de beurt en zij koos hiervoor: Ik wil graag embossingpaste op je kaart zien. 

Inspiratiekaartjes op ons blog! Een heel toegankelijke challenge! 

Ik moest nodig aan de kerstkaartjes, dus deze meteen voor onze challenge gemaakt: Een achtergrond van distress Oxides met water beneveld en sterren m.b.v. een stencil en embossingpaste. 




Onder de cirkel twee halve sterren van Tim Holtz, een strook geëmbossed vellum en verder zilver onder de Merry tekst en nog wat klein spul erbij.

Onze challenge loopt tot vrijdag 22 september 18.00 uur. We zijn benieuwd naar jullie inzendingen, succes!

Een fijne week! Groetjes,
M@rjan

25 opmerkingen:

Rhodé zei

Prachtig kaartje, Marjan. Leuk spul is die pasta. En slim om een kerstkaartje te maken. Voor je het weet is het december!

carla zei

Een mooi kerstkaartje waar je een superleuke achtergrond voor gemaakt heb.
Knap gedaan Marjan.
Groetjes,
Carla

Irene zei

Hier ook nog maar 13 kerstkaartjes dus jouw supergave kaart met paste (eerlijk gezegd liever dan inkt geknoei 😉) is wéér een grote inspiratie!
Fijne zondag, XxIrene

Angélique zei

Een heel mooie kerstkaart in ijzige sferen. De zilveren accenten maken het feestelijk.
Fijne zondag!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat mooi met de oxides en de sneeuwster! Dat zilver en blauw is zo'n mooie combinatie ook.

Gerrina zei

Mooi! Een beetje dromerig en ziet er echt winters uit... Fijn weekend!

Ans Gilbert zei

Wat heb je mooie kleuren en stansen gebruikt voor deze hele mooie kerstkaart,
Groetjes
Ansx

Scraptastisch zei

Heel mooi Marjan, de sneeuwster en embossing met pasta staat prachtig bij je achtergrond en het is weer een hele leuke challenge en voorbeeld kaart!!!
Ik ga weekje vakantie vieren wat een bofferd ben ik na verregende 2 weken zomervakantie, mijn voorkeur gaat nu toch uit naar buiten vermaak hoor, hihi
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi,
wat een mooie kerstkaart, prachtige kleuren combi.
leuk idee voor mijn kerstkaarten, ik heb er al een aantal gemaakt maar nog niet genoeg.
gr Alma

Trijntje zei

Het is een hele mooie kerstkaart Marjan. Leuke achtergrond. Mooi de sterren met embossing pasta. De grote ijskristal is erg leuk.Groeten Trijntje

Martha zei

Schitterend kerstkaartje Marjan!
Helemooi kleuren heb je gebruikt
Liefs Martha

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie kaart Marjan! Hij heeft je echt een winters gevoel in deze kleuren 🌺☕️

Anoniem zei

Prachtige kaart laat je hier zien…in mn lievelingskleuren nog wel, supermooi gemaakt!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Ja die blaadjes challenge was erg leuk! En deze is ook weer een uitdaging. Ik denk dat ik alleen zwarte en witte pasta heb. Jouw voorbeeld is prachtig. Mooi dat blauw voor een kerstkaart.

Pat zei

A beautiful blue/green background and the misting of water gives a pretty dreamy look to it Marjan, and I love the texture paste stars and extra glittery stars too. What a great idea to tuck the half stars under the central circle, and the beautiful embossed vellum and large die cut sentiment finish it so well..a gorgeous card! x

KarinsArtScrap zei

een super mooie kaart heb je weer gemaakt Marjan

gr karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart in mooie kleuren. Leuk om die sterren met de embossing pasta te maken, ik weet eigenlijk niet of ik dat nog heb hihi. Mooie inspiratie-kaart Marjan.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Mooie kaart met deze grote ster, kleurt goed bij het blauw
helaas heb ik geen pasta in mijn collectie

aussie aNNie zei

Wonderful creative and fabulous design, and the colours really pop. ♥

Femminde zei

Heel tof jouw kerstkaart!! En ook zo mooi in deze kleurtjes.
Ik ga nog met jullie meedoen maar ik weet nog niet met welke. Keuzestress haha.
Fijne zomerse week!!
Groeten van Femminde

Trudy zei

Prachtig die sneeuwster op die mooie blauwe achtergrond!
Helaas heb ik geen embossingpasta maar ik zal eens bij de Action kijken!
Groetjes Trudy

nicolevb zei

Leuke uitdaging weer
Wat een mooie kerstkaart
en dat je daar inspiratie voor hebt in de zomer haha
Mooie kleuren bij elkaar en de tekst springt eruit en dat de sterren er wazig achter staan vind ik zo mooi

Doris knippenenplakken zei

Wow..Prachtige kerstkaart, knap gedaan!
Groetjes Doris

Colinda zei

Mooi in die ijzige kleurtjes!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en de letters komen heel mooi uit!
Groetjes, Caroline