vrijdag 13 oktober 2023

Nog eens PinkFresh

Eerder liet ik een kaartje zien met een mooie Magnolia stempel van PinkFresh, die ik kreeg van Cornelie. De bloemen zijn erg mooi en er horen stencils bij, die ik zelf heb aangeschaft. Daarmee gisteren deze kaart gemaakt.





De set bestaat uit zes stencils. Ik maak eigenlijk nooit kaartjes op deze manier, maar het is echt heel leuk om te doen en om te kijken wat er uitkomt als het klaar is. Het motief is op zich al best druk, dus vond ik dat het niet zoveel nodig heeft. Daarom de grote tekst eruit gestanst en in vier laagjes terug geplaatst, met nog een klein randje voor pit.

De haag groeit als kool, nieuwe blaadjes eraan al! Water geven hoeft niet meer, nu het steeds regent. Vanmiddag komen de plantjes, dus ik kan aan de slag, ben benieuwd!

Goed weekend!

M@rjan

27 opmerkingen:

Trijntje zei

Prachtige kaart met de mooie bloemen. Mooie kleuren. Leuk zo met de tekst. Goed geslaagd ook al heb je dit nog niet gedaan. Groeten Trijntje

Lia zei

Super! De opliggende letters komen er mooi op uit.
Lia xx

!neke zei

Mooi !!!!!!
Succes met de planten !!

Scraptastisch zei

Dit is een beetje zelfde principe als de kaarten bij Irene om met steeds andere stencils te stempelen, heb toevallig een filmpje van zitten bekijken gisteren. Heel leuk resultaat je kaartje Marjan, mooie frisse kleuren bij elkaar! Gaaf de grote 3D tekst erop.
Succes met planten en alvast een fijn weekend!
xx Gerie

Rhodé zei

Heel mooi! Ik heb ook al eens zitten kijken naar die stencils. Maar lastig in te schatten hoe het wordt. Heel mooi, dus! Succes met het planten van je nieuwe plantgoed!

Angélique zei

Heel mooi dat de planten in je tuin het goed doen, de plant op je kaart doet het ook goed, kijk eens hoe fleurig hij er bij staat! Je hebt een heel mooie kaart gemaakt met de stencils.
Ik hoop voor jou dat het bij jullie droog is nu de nieuwe plantjes er zijn, maak er watmoois van!

Anita van Deur zei

Wauw wat een mooie kleuren op je kaart hij is schitterend.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Marjan, de kleurtjes spatten van mijn scherm af. Leuk met die opgehoogde tekst. Fijn dat je haag al aanslaat met zelfs nieuwe blaadjes. Het weer werkt goed mee inderdaad. Fijn weekend!
Lieve groetjes Miranda

Pat zei

This is absolutely gorgeous Marjan and I love that pop of blue and black you added to a layer or two of the stencilling which adds a totally different look to the finished image. I love the narrow black and white strip below the embedded sentiment with the three little circles, that really complements the black in the flowers and stamped portion of the sentiment too. x

Els zei

Wat een prachtige bloemenkaart en mooi deze tekst op deze manier.
Het zwart wit erbij vind ik heel mooi! .
Fijn dat de haag aanslaat en dat het water vanzelf op de platen komt�� scheelt weer veel werk.
Geniet van het weekeinde en groetjes, Els

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart! prachtige kleuren.
succes met inplanten van je tuin.
goed weekend,
Alma

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie bloemenkaart met de grote letters. Fijn weekend, groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

wat een hele mooie kaart heb je weer gemaakt Marjan

gr karin

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart heb je met de magnolia bloemen gemaakt. Mooi gedaan om de teskt zo op te hogen en leuk dat kleine randje er nog bij.

Groetjes, Astrid.

Wies zei

Prachtige bloemenkaart heb je met de stencils gemaakt. De verhoogde tekst en het randje maken het helemaal af.
Fijn dat de haag zo goed aanslaat en je met de nieuwe plantjes aan de slag kunt .

Margreet zei

Best spannend om met al die stencils te werken, maar het resultaat is wel heel erg mooi geworden.
De tekst heb je mooi gedaan met het verhogen en dat zwart/wit gestreepte randje gaaft het net iets meer pit (leuk met die rondjes erop).
Wat fijn dat de haag aanslaat. Nu wachten tot het droog is om de plantjes te planten.
Fijn weekend.
xxx Margreet

Anoniem zei

Ook weer zo’n mooie Marjan…supergaaf hè deze stencils. Ik heb ze laatst van Alex besteld en er een mooie kaart van gemaakt voor mn zus die gisteren jarig was…leuke techniek vind ik het!
Jouw kaart is weer prachtig geworden en in super kleuren!
Fijn dat de nieuwe haag aanslaat, altijd ff afwachten!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Ellen zei

Prachtige kaart! Wat een mooie kleuren!

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart in mooie kleuren en heel erg leuk met de zwarte accenten erbij.
Fijn dat de nieuwe haag aanslaat en begint te groeien,
Groetjes,
Ansx

Martha zei

Heel mooi Marjan
De kleuren komen zo mooi over
Erg prachtig resultaat, succes in de tuin
Liefs Martha

Marfien zei

Bijzondere bloemen, mooi kaartje

GerJanne zei

Ha Marjan,
het is erg leuk geworden, de magnolia in allerlei laagjes.
Mooie kleuren heb je gekozen! Ik houd er van.
En wat bijzonder dat je al nieuwe blaadjes ziet komen. Zou het door de temperaturen van de afgelopen weken komen?
Het gaat nu bijna vanzelf inderdaad met de regen.

Kaartenkraam zei

Hoe langer ik naar je kaart kijk hoe mooier ik hem ga vinden.
Je kleuren zijn weer prachtig en die verhoogde tekst vind ik erg leuk.
Natuurlijk weer een zwart-wit accent, geweldig!

groetjes van Ank

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaarten weer Marjan en lekker in je tuin aan het werk, ook zo heerlijk. Ik ben een beetje bijgelezen en ook weer aan de slag, moet nog heel rustig aan doen maar het gaat wel weer een beetje. Ik hoop dus weer wat vaker langs te kunnen komen op je blog, groetjes, Marjolijn

Gerrina zei

Mooi elegant, modern en grafisch tegelijk! Wat een gave kaart! Fijn weekend!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke gekleurde bloemen stempels, leuk de verhoogde tekst in de zelfde tint
groetjes ellen

Marlies zei

Een hele mooie kaart in vrolijke kleuren en een chique design. Mooi gedaan met de tekst en het zwart wit accent is een perfecte toevoeging. groetjes, Marlies