maandag 16 oktober 2023

Skelet bladeren

Skeleton leaves ... skelet bladeren, ik vind ze mooi! Daarom kocht ik ook deze stempel bij TEMU, al is het geen goede kwaliteit. Maar toch maar twee kaartjes ermee gemaakt en ik denk daarna .... prullenbak

Een condoleance kaart, maak ik niet vaak, gelukkig maar... maar je hebt ze toch soms nodig. Ik heb er geen meer, dus maakte ik er een voor de voorraad met de stempel:




Twee keer op kraft gestempeld in verschillende tinten. De randjes waar de schaduwen kwamen toen met een heel fijne Copic liner met stipjes gevuld. Nog wat spettertjes en een tekst van WPlus9.

Nog een, meer kleurrijk:





Hier het middenpaneel verhoogd terug geplakt en alles met een mengsel van stickles en water gespetterd, best leuk als je het in het echt ziet. Maar echt enthousiast over deze kaart... nee.


De plantjes staan erin. Het heeft zo enorm veel geregend dat de aarde een modderige boel is, zompig. Ik was dus best vies daarna, handen/broek/schoenen. Moet echt rubber laarzen gaan kopen en nieuwe tuinhandschoenen. Die zijn gesneuveld met de heg eruit slopen. Kale boel nog, maar ik wacht met de rest, dat moeten bodembedekkertjes worden. Krijg nog wat leuks van een vriendin, fijn.

Groetjes!

M@rjan

21 opmerkingen:

Els zei

Beide kaarten vind ik heel mooi, maar wat jammer dat de stempel van slechte kwaliteit is.
We hebben de afgelopen week ook veel regen gehad, dus die modder ontkomen we niet aan als je in de tuin bezig bent. Je tuin gaat vast heel mooi worden in het voorjaar.
Fijne dag en groetjes, Els

Angélique zei

Ik vind allebei de kaarten heel mooi, de blaadjes geven een mooi effect, al zie ik ook dat het mooier had gekund als de stempel beter was. Mooi hoe je op de bovenste kaart de steeltjes een beetje los van de kaart laat komen.
Ik was er al bang voor dat je tuinklus een heel vieze zou worden, het kwam hier die dag met bakken uit de hemel. Maar nu kun je lekker genieten van een tuin die steeds mooier wordt.

Marja Sch zei

Ondanks dat de kwaliteit van de stempel slecht is, vind ik de kaarten heel mooi geworden. Jammer dat hij nu de prullenbak in gaat. Wel goed om te weten dat Temu niet zulke goede stempels levert. Gelukkig zijn jouw kaarten goed geluk. Nu is er gelukkig weer even een droge periode zodat je tuin kan opdrogen. Groetjes Marja

Gerrina zei

Die bladeren zijn heel mooi! De 1e is heel chique en een beetje vintage en mijn favoriet, al ben ik ook weg van de warme kleuren van de 2e!
Het is fijn iets langzaam te zien groeien...
Groetjes, Gerrina

Kaartenkraam zei

Jammer dat de kwaliteit van de stempels tegenvalt maar je kaarten zijn heel mooi hoor! Vooral de eerste vind ik prachtig verstild. De tweede heeft schitterende kleuren en een hele mooie compositie.
Ja het was behoorlijk nat maar voor de planten wel fijn om aan te slaan.

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaarten Marjan maar met die kleur erbij vind ik net wat mooier.

gr karin

Martha zei

Prachtige kaarten Marjan
Jammer dat de stempel tegenviel
Fijn dat het tuinwerk bijna klaar is
Liefs Martha

Marjolein zei

Wat jammer dat de kwaliteit zo slecht is, want het is een hele mooie stempel verder. En twee mooie, warme kaarten mee gemaakt. Groetjes Marjolein

Anita van Deur zei

De kaarten vind ik schitterend, wat een mooie stempel, jammer dat hij tegen viel. Fijn dat hij bijna klaar is de tuin is altijd een hele klus!

Anoniem zei

Ik vind ze allebei prachtig. Bij de tweede lijkt het net een ondergaande zon met jouw gekozen inkt, supermooi.
Ik zie bij de eerste een extra steeltje in kraft maar snap niet goed hoe je dat hebt gedaan.
Als je niks gezegd had over de kwaliteit had ik het niet gezien.
Als ik die Temu aanklik krijg ik rare reclames en storingen dus blijf daar maar weg 🤷‍♀️
Tuinieren is niet mijn ding…ik kan al vanaf mn 24e niet meer op mn hurken en knieën zitten door operaties dus voor mn rug heel vermoeiend om te tuinieren.
Hardlopen ging ook niet…mijn kids zeiden vroeger… “je kunt me lekker toch niet pakken” als ik er achteraan moest haha
Succes met jouw tuin, het droogt nu vast wat op de komende dagen.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Trijntje zei

Wat twee prachtige kaarten met deze mooie stempels. Beide erg mooi. Het is goed voor de planten dat het lekker nat is… slaan ze vast goed aan. Je hebt vast een wasmachine…. Groeten Trijntje

Pat zei

The results are very pretty Marjan, and I love the condolence card on kraft and kept simple with just a bit of white spattering, and the second has some pretty background inking over the kraft card, and a wonderful ornate frame cut twice, and also the green card shows it off beautifully. Glad you managed to plant everything even with the rather wet soil, and I'm sure they will all look beautiful when they get established. x

Diny zei

het zijn twee hele mooie kaartje Marjan.
Soms hebben we ze inderdaad nodig en dan is het wel handig dat er een op voorraad ligt!
Groetjes en succes met de tuin,
Diny

Margreet zei

Ik was al bang dat het materiaal van Temu wat minder zou zijn, maar desondanks vind ik allebei je kaarten heel mooi geworden. En allebei zo verschillend en toch dezelfde stempel.
Het was de laatste dagen best nat in de tuin, maar nu zijn er weer een paar mooie dagen en kan alles weer wat drogen. Volgend jaar ziet alles er vast weer mooi uit.
xxx Margreet

Crea Astrid zei

WAt balen dat de stempel niet van goede kwaliteit is. Je 2 kaarten vind ik wel prachtig geworden. Mooi ook hoe je de randjes bij de 1e zo met stipjes hebt gevuld. Bij de 2e vind ik de kleurenoverloop ook erg mooi en leuk gedaan ook met mengsel van stickles en water. Ik vind het 2 gelaagde kaarten geworden.
Het vuile werk gedaan, kun je gaan geneiten van je tuin.

Groetjes, Astrid.

Marfien zei

Ondanks de slechte kwaliteit zijn het toch mooie kaartjes geworden

Ans Gilbert zei

Wat zijn het mooie kaartjes, de eerste leuk op Kraft gestempeld en de tweede hele mooie kleuren en leuk het verhoogde midden gedeelte..
Je blijft werk houden met een tuin, onze nieuwe bewoonster vindt onze tuin geweldig en wij zijn blij dat we nu geen tuin meer hebben.. maar een groot balkon,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat jammer dat de stempels die je gekocht hebt niet van goede kwaliteit zijn want de afbeelding is erg mooi. Heel verschillend zijn je kaarten maar ik vind beide mooi geworden. Fijn dat je plantjes al in de grond staan, kunnen ze nu goed wortelen en is het gedurende de winter niet zo kaal. Het zal best mooi worden wan je hebt je er goed in verdiept.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind het erg mooie kaarten, de kleurrijke spreekt mij iets meer aan maar het skeletblad is prachtig!
En de regen tja, niet fijn maar wel nodig, voor nu dan even. Succes met de rest van je border.

Rhodé zei

Mooi gedaan, Marjan! Ik vind die eerste zo mooi als condoleancekaart. Altijd lastig om daar iets moois voor te maken. Maar zo kan het goes. Die stipjes rond de blaadjes zijn een mooie toevoeging.

Doris knippenenplakken zei

Mooie kaarten Marjan. Hier ook al heel veel regen en wind het leunt al op naar de winter. Groetjes Doris