woensdag 17 april 2024

Bloesem

Ik had zin in het kleuren van deze bloesemtak, toen ik die in mijn digitale bestanden tegenkwam. Het is tenslotte bloesem seizoen, hoewel ik me afvraag wat er nog aan zit met dit weer .... 
Dus aan de slag gegaan, gekleurd met Copics.



Met de tak wat gespeeld door er stukjes af te knippen. De achtergrond is gemaakt met Distress Oxides en een baksteen embossingfolder in zachtgroen en roze. Daarop de cirkels en de rest geschikt. De tekst is van oudroze glitterkarton, net als de mat. Daar heb ik weer een stukje uit gestanst, om wat te bewaren voor een andere tekst. Dat zie je niet als je de rest erop plakt.

Wat een vreselijk weer was het. Blij dat vriendin Jeanne (al 40 jaar) en ik de kans gepakt hebben om afgelopen vrijdag te gaan golfen, dat was dan weer wel heel prettig! Moest er wel weer inkomen na een winter niets gedaan te hebben, ik ben geen wintergolfer, mij te koud en te winderig op die golfbaan.

Er druppelen al kaartjes voor mijn verjaardag op 27 april binnen, leuk! Ik ga mezelf dit jaar eens bedwingen en ze pas openmaken op de dag zelf  :) 

Fijne week verder!
M@rjan

26 opmerkingen:

Rhodé zei

Wat een prachtige kaart, Marjan! Heel mooi met die bloesem.
Helaas kunnen we aan die regen niets veranderen. Hopelijk is het in de vakantie een beetje beter en kunnen de kids ook lekker naar buiten.

Irene zei

Hier is alle bloesem wel weggestormd/gehageld, des te meer is het genieten van jouw schitterende kaart Marjan! Weer zó mooi gekleurd en bijzonder met de openingen en bakstenen in zachte tintjes er achter en dan het glitterpapier er bij.. love it!
Ik heb onwijs problemen met de laatste inkt cartridge, blijft vlekken bij het inkleuren terwijl we al sinds jaar en dag dezelfde bestellen 🥴.

XxIrene

carla zei

Wat een supermooie kaart.
Is het de tak van de nieuwe stempels van Ilse Hoekstra ?
Ik heb o.a. deze op ArtSpecially aangekocht.
Een leuk voorbeeld om die te kunnen gebruiken.
Knap gemaakt Marjan.
Groetjes,
Carla

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kaart! De kleuren zijn geweldig op elkaar afgestemd, de kleur van de tekst en basiskaart passen er zo goed bij en mooi in een andere structuur. Ik ben er weg van!

groetjes van Ank

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtig Marjan, en gelukkig kun jij op je kaart nog van de bloesem genieten. Wat een vreselijk voorjaar.Jou kaart vrolijkt de boel lekker op.

Femmy zei

Prachtige kaart Marjan, hier is nog wel bloesem aan de bomen maar niet veel meer.
Groetjes Femmy

Ellen zei

Schitterende kaart heb je weer gecreëerd, echt prachtig gekleurd, ik moet maar eens bij jou op les haha!
Mooi geheel met alles wat je erbij hebt gebruikt.
Ik heb mn post ook dichtgelaten tot mn verjaardag, wel zo leuk!
Fijne dag, groetjes Ellen

Martha zei

Wat een mooie lentekaart, Marjan
Prachtig ingekleurd die bloesem en wat heb je de achtergrond mooi gemaakt,prachtig die stenen in de cirkels!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schitterend vind ik deze kaart Marjan. De bloesem is prachtig ingekleurd en leuk dat je ook losse stukjes verwerkt hebt. Heel mooi de verschillende details zoals de muur, cirkels en glinstering van het glitterpapier. Ik ben er helemaal weg van.
Lieve groetjes Miranda

Pat zei

What a beautiful design Marjan and I love the pretty pink blossoms and the coordinating glittery pink layer and die cut 'Hello', and the stitched frame and circles with the added brick embossing look great too..a gorgeous card! x

Trijntje zei

Prachtige kaart. Met zoveel leuke details. Met veel plezier gemaakt zo te zien. Het is inderdaad naar weer. Zojuist hier ook nog hagel.. Alhoewel gisteren viel het best mee. Wij hebben gefietst. Waren best veel buiten. Straks nog even op pad. Eerst even de buien afwachten. Fijn dat je al vefl kaarten binnen hebt. De mijne moet nog op de bus... Groeten Trijntje

Marfien zei

Mooie kaart met deze bloeiende tak, en ja, je moet nog 10 nachtjes slapen hoor

Ans Gilbert zei

Je maakte een prachtige kaart met de bloesemtak en de mooie achtergrond, hier is ook al veel bloesem verdwenen, dat heb je met wind en regen,
Groetjes,
Ansx

Margreet zei

Wat een schitterende kaart met die mooie bloesemtak, Marjan. Mooie, subtiele achtergrond en de bloemen zijn prachtig ingekleurd. De layout met de cirkels is ook heel tof.
Ik had me dit jaar ook ingehouden met kaarten uitpakken, ben benieuwd of je het volhoudt. De mijne heb je waarschijnlijk al binnen.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart heb je weer gemaakt Marjan......gr karin

Colinda zei

Hij is weer prachtig!! Mooi gekleurd en mooi die glitter tekst en die subtiele dunne cirkels! De natuur is echt van slag, lijkt vandaag wel winter!

Scraptastisch zei

Jouw kaarten zijn altijd heel mooi gekleurd en afgewerkt, prachtig om naar te kijken!
xx Gerie

Marja Sch zei

Echt een schitterende bloesem tak. Het weer is idd aardig van slag. Vanmorgen echt een dik pak hagel bij ons. Nu maar genieten tussen de buien door. Groetjes Marja

Gerrina zei

Helaas was de sneeuwballenboom hier uitgebloeid tegen de tijd dat we weer zonder nat te worden naar buiten konden... zonde van die lekkere geur... (en dat is al het 3e jaar op rij zo...)
Je bloesemtak is weer prachtig gekleurd! Mooi zo zacht! Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Oh ja, wij hebben afgelopen zondag een wandeling gemaakt en zo genoten van de bloesems! Ook in de voortuin, waar we twee appelbomen hebben staan. Zittend vanuit de stoel genieten. Nu zit er inderdaad niet veel meer aan.
Jouw kaart is weer een plaatje! Prachtig gekleurd en zo leuk met dat glitter karton! En de rest eromheen, de bakstenen, de cirkels, de drops... heel erg mooi!En wat leuk dat je de post op gaat sparen. Ik vind het altijd zo'n leuk moment van de verjaardag...

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige kaart!!
ik kan ook zo genieten van de bloesems.
succes met het opsparen van je verjaardag kaarten.
groetjes Alma

Angélique zei

Wat een prachtige kaart, zo mooi gekleurd en een prachtige combinatie van materialen en structuren.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en wat heb je de tak weer mooi gekleurd. Leuk gecombineerd met die grote tekst.
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt, mooi die grote letters erbij!
Ik ben dinsdag jarig en er druppelen ook al wat kaartjes binnen, tot nu toe zitten alle enveloppen nog dicht! Wel moeilijk hoor!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stempels
mooi ingekleurd
groetjes ellen

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Marjan!