zondag 28 april 2024

Kraft en verjaardag

Vandaag hebben we bij Dutch card lovers alleen de uitslag van de challenge van Yvonne, klik hier als je wil zien wie er gewonnen heeft.

Ik laat vandaag een kaartje op kraft zien:


De set Flashy Florals van MFT erbij genomen en met masks gestempeld op een kraft ondergrond. 
In de bloemen nog witte accenten aangebracht , dat maakt het geheel wat meer helder.

------------------

Gisteren dus mijn verjaardag gevierd, de kaartjes open gemaakt en 's avonds een heerlijke rijsttafel laten aanrukken voor de hele familie. Heel gezellig was het en ik ben verwend met leuke cadeaus, waaronder een metalbird van een Roodborst, die je ook tegen een muur kunt bevestigen. Als hij hangt zal ik er een foto van posten.
Maar ook extra jarig door de mooie kaarten die ik kreeg:



...en nog een stapeltje gekochte kaartjes, niet op de foto.
Super bedankt allemaal, erg blij mee!! Ik probeer iedereen persoonlijk te bedanken.

Groetjes!

M@rjan

28 opmerkingen:

Rhodé zei

Prachtige kaart! Ik heb die stempels ook, maar zou dit er dan nooit mee bedacht hebben. Heel mooi, dat roze op kraft. Heb je gestempeld met distress Oxide?

Anita van Deur zei

Prachtige kaart spat van het scherm af in deze kleuren combinatie. Prachtige kaarten heb je voor je verjaardag gekregen, nu is het nagenieten.

Caroline Cards zei

Mooie bloemen op deze leuke kaart. Fijn dat je een leuke verjaardag had!
Groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag Marjan 🥳🌷🌷🌷 Het weer was verre van gezellig maar alle mooie kaarten die je hebt gehad maakte het heel feestelijk! De rijstafel met de familie is natuurlijk ook top!!! Je laat een mooie kaart zien en de witte accenten maken het lekker fris.
xx Gerie

Femmy zei

Nog van harte gefeliciteerd Marjan, prachtige kaart heb je gemaakt en ook super zoveel gekregen kaarten. Doen jullie dat via een verjaardaglijst?
O geweldig een roodborstje van metaal ik ben benieuwd. Zelf heb ik een schilderij van een roodborstje met allerlei teksten erdoor heen, ooit eens gekocht op een beurs van een schilderes. Geniet nog lekker na dan de gezellige dag gisteren met je familie. Groetjes Femmy

Colinda zei

Een mooie kaart, de bloemblaadjes lijken wel wat te schitteren!
Dat zijn een hoop verjaardagskaarten, gezellig hoor!

Martha zei

Prachtige stempelkaart, Marjan
Mooi met die witte accentjes!
Wat een stapel felicitatiekaarten heb je gekregen, fijn!
Fijne dag liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Marjan! Wat een super mooie kaarten heb je ontvangen. Heel mooi kaartje op het kraft. Groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Marjan en gave kaarten heb je mogen ontvangen......gr karin

Angélique zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kon gisteren pas bij mijn hobbyspullen en heb meteen een kaart voor je gemaakt, die gaat morgen op de post. Gelukkig heb je er al enorm veel gekregen.
Zelf heb je een heel mooie kaart gemaakt, mooi op de kraftbasis.

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kaart weer! Heel sprekend door de zwarte en witte accenten.

Leuk zoveel verjaardagspost, mooie kaarten heb je gekregen.
En zo'n metalbird staat ook op mijn verlanglijstje, ze zijn prachtig.
Leuk dat je verjaardag een gezellige dag was.

groetjes van Ank

Lia zei

Wat komt dat roze mooi uit op Kraft!!
En...nog proficiat! Ik wist niet dat je jarig was, maar alsnog van harte hoor!
Lia xx

Sigrid1972 zei

Prachtig op het kraft en mooi hoe die witte accenten er zo uit springen.
Nog van harte gefeliciteerd Marjan en wat ben je goed verwend met zoveel leuke kaarten!!!
Groetjes, Sigrid

Trijntje zei

Je h3bt een hele mooie kaart gemaakt met de bloemen . Je bent goed verwend met veel eigen gemaakte kaarten. Fijn dat je een gezellige verjaardag had. Groeten Trijntje

Margreet zei

Wat staan die bloemen mooi op kraft en de witte accentjes springen er mooi uit. Ook je gestreepte rand doet het goed.
Wat heb je lekker veel mooie kaarten gehad. Geniet er van!
xxx Margreet

Trudy zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met de mooie bloemen!
Wat heb je veel en mooie kaarten gekregen! Handig zoals je de namen erbij hebt gezet!
Leuk dat ik bij DCL in de top 3 sta, ik heb je een mailtje gestuurd!
Nog een gezellige zondag en groetjes, Trudy

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart is dit, de roze bloemen op het Kraft papier en wat heb je een heleboel mooie kaarten gekregen, extra feest om deze open te mogen maken.
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Heel mooi kaartje op dat kraft! Ik dacht even dat heeft de bloemen van MD waren, die je kunt borduren, maar ik zie bij vergroten dat het anders iu s.
En wat een gezelligheid met die post!!
Je verjaardag klinkt super gezellig.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf die bloemen zo direct op kraftkarton. Mooi die witte accenten en ook de zwart-wit strip aan de zijkant erbij.
Wat gezellig dat je zo verwend bent met verjaardagspost, dat geeft een extra feestelijk gevoel vind je niet? Lekker nagenieten nu.
Lieve groetjes Miranda

Pat zei

The pink with the black and white on the kraft looks really pretty Marjan, and I love the narrow black and white strip you added down the side which makes a great border to the beautiful flowers. I'm glad you had a lovely birthday celebrated with your family, and what a wonderful array of beautiful cards. Funnily enough my birthday is in April too, but nearer the beginning rather than the end..lol. x

Diny zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Marjan!
En wat gezellig zoveel verjaardagspost....dat is zeker genieten!
Groetjes Diny

Marfien zei

Mooi gestempeld op het kraftpapier, mijn kaartje is waarschijnlijk nog onderweg . . .

Femminde zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik lees al dat je een super dag hebt gehad. Fijn!!
En wat leuk al die kaarten. Een feestje op zich.
Jouw eigen gemaakte kaart is ook weer een toppertje!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Wies zei

Mooie kaart met gestempelde bloemen. Door de witte accentenspringen de bloemen meer in het oog. En wat mooi dat je genoten hebt op je verjaardag en verwend bent met leuke cadeaus en veel kaarten. Fijn dat je op mijn blog liet weten dat mijn kaart goed is aangekomen.
Groetjes, Wies

Crea Astrid zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik lees net dat je een gezellige dag hebt gehad. Mooie kaarten ook gekregen.
Een prachtige bloemenkaart heb je gemaakt zo op het kraft papier.

Groetjes, Astrid.

Marjolijn van Elsberg zei

Dat had ik dus gemist jouw verjaardag alsnog gefeliciteerd Marjan hoop dat je een leuke dag hebt gehad maar dat zal best wel. Prachtige kaarten heb je gehad en een heleboel dat is echt alleen al feestje.

Gerrina zei

Daar kan je nog lang van genieten! Die kaarten bedoel ik... Jou kaart is ook weer heel mooi in die kleurencombinatie! Groetjes, Gerrina

Gerrina zei

Vergeet ik nog te zeggen: Gefeliciteerd!