donderdag 11 juli 2024

52WTC

Zo op z'n tijd vind ik cute stempeltjes leuk om mee te werken. Deze komen van Temu, ik wil er geen fortuin aan kwijt zijn en al snap ik dat ik het originele merk benadeel, de prijzen zijn soms echt belachelijk. Ik denk dat ze ook echt wel genoeg verdienen.
Dus helaas, ik denk ook aan mijn portemonnee. Dit setje komt van een Engels merk Hello Bluebird. Nooit van gehoord, maar ze zijn dus nagemaakt. Handig als je wil weten welk merk het is: maak een foto met Google lens! Al even geleden gemaakt, deze kaart.




De bergen zijn met een stencil gemaakt  simpel gehouden. Verder wijst alles zich vanzelf.

Deze doet weer mee met 52WTC

Deze week nogal wat afspraken, o.a. vandaag een monteur die de kapotte vriezer komt bekijken en hopelijk maken.... Gelukkig nog in de garantie, want anders betaal je je blauw. 
Weinig tijd gehad voor bloggen, laat staan kaartjes maken, maar ik ga snel weer kijken.

Groetjes,

M@rjan

33 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super cute zijn deze stempeltjes je maakte er een leuk kaartje mee! Gelijk heb je je moet ook aan je eigen beurs denken dat doe ik ook :).Succes met alles.

Femmy zei

Prachtige kaart Marjan, schattige stempeltjes.
Hopelijk kan de vriezer gerepareerd worden, sterkte.
Groetjes Femmy

Je@net zei

Wat een super schattig kerstkaartje is dit.
En hopelijk kan de vriezer nog gemaakt worden!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met heel leuk tafereeltje. Ben het helemaal met je eens dat de prijzen van de originele stempels erg hoog zijn. Succes met de vriezer!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje met die lieve sneeuwpopjes.
we gaan duimen voor je vriezer.
Gezellig dat je er bij bent vandaag met een winter/kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige stempeltjes en het leuke tafereeltje
hopelijk kan je vriezer worden gemaakt
groetjes ellen

Angélique zei

Ah, wat een schattige kaart, die sneeuwpoppetjes zijn zo leuk! Maar ook de huisjes en boompjes. Ik geef je groot gelijk, sommige merken zijn echt belachelijk duur, dan kosten de kaarten die je maakt een fortuin, zeker als je er maar weinig mee doet.
Succes met de reparatie, ik duim voor je dat het goed komt.

Irene zei

GROOT gelijk Marjan, ik doe het al jaren en zit er voor geen meter mee - in tegenstelling tot sommige mensen die wél vragen of je wat wilt stansen/opsturen 🤔 - want het is anders niet op te brengen. Temu nog nooit geprobeerd en hou het maar bij die andere Chinees 😉 al is het maanden geleden dat ik iets heb besteld. Ik heb behoorlijk wat stempels van Hello Bluebird, allemaal super cute!
Succes met de vriezer XxIrene

Martha zei

Ha die Marjan
Wat een schattig kaartje heb je gemaakt
Richard besteld nogal eens wat in China dan lift ik met hem mee en zoek ik leuke stansjes en stempels uit
Ik ga ook wel naar de hobbywinkel en beurzen, maar dan let ik echt wel op dat ik basis dingetjes koop, wat snuffelen dat is toch wel erg leuk!
Fijne dag liefs Martha

carla zei

Een mooi vrolijk kerstkaartje.
Tof gemaakt.
Succes met de kapotte vriezer, hopelijk kan die gerepareerd worden.
Groetjes,
Carla

Sigrid1972 zei

Erg leuke kaart met een mooi landschap in de sneeuw.
Groetjes, Sigrid

Gerrina zei

Lekker speelse winterscene! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk die kleine sneeuwpopjes en het is een hele mooie winterse kaart geworden Marjan. Mooi om bij deze stijl van die heldere kleuren te gebruiken. Het is echt een schattig tafereeltje. Hopelijk doet je vriezer het weer.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anoniem zei

Een leuk kaartje en die stempeltjes zijn super leuk! Wie koopt er nu niet bij een Chinese winkel! Iedereen doet dat wel eens. Net wat je zegt, je moet aan je eigen portemonnee denken! Je kaartje is top en gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Het is echt een heel schattige kaart geworden met die leuke stempeltjes. Ja de prijzen van hobbyspullen zijn de laatste tijd flink verhoogd, Ik haal weleens wat voordeligere mallen bij de Action,want bestellen in China durf ik niet goed aan.
Succes met de reparatie van de vriezer.
Groetjes van Marian.

Anoniem zei

Mooie vrolijke kerstkaart met de grappige sneeuwmannen. Groetjes Doris

Lia zei

Wat schattig, al die kleine figuurtjes bij elkaar. Leuk!!
Lia xx

Margreet zei

Wat een gaaf tafereeltje heb je met de schattige kleine stempels gemaakt!
Hopelijk doet de vriezer het snel weer.
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Je hebt een heel mooi tafereeltje gemaakt met de leuke stempeltjes. Ik bestel ook vaak bij Ali en nu wat meer bij Temu, omdat daar géén verzendkosten erbij komen. Ik hoop dat je vriezer nog te repareren was,
Groetjes,
Ansx

KarinsArtScrap zei

een mooie lieve kaart Marjan, en ben het helemaal met je eens wat ze vragen voor stempels en alle andere hobbyspullen, ze slaan er gewoon een slaatje uit............gr karin

Suzan zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Marfien zei

Gezellig kaartje

Colinda zei

Wat een gezellig tafereeltje!!

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi winters kaartje Marja. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg leuk en inderdaad cute, je kaartje. Ik koop ook weleens nep hoor, alles is inderdaad belachelijk duur. Ik koop genoeg "echt" spul dus vind dat ik af en toe een uitzondering mag maken. Zeker als je weet dat je het weinig gaat gebruiken. De prijzen mogen best wat minder dan kopen we geen nep!

Kaartenkraam zei

Leuk tafereeltje met je cute sneeuwmannetjes.

Groetjes van Ank

GerJanne zei

Ha Marjan,
ik heb deze sneeuwmannetjes al heel lang, ook uit China, maar zonder kerkje. Grappig.. Je hebt er een enig winter tafereel van gemaakt.
Gelukkig dat de reparatie nog binnen de garantie valt. En anders een nieuwe als het een fabrieksfout is denk ik?

Trijntje zei

Je hebt een superleuke kerstkaart gemaakt met deze leuke stempeltjes. Het tafereeltje is erg leuk. Ik heb afgelopen week voor het eerst iets bij Temu besteld. Het is inderdaad waar.. de prijzen rijzen de pan uit onderhand . De mooie bloemen van spellbinders zag ik voor een koopje bij Temu… ik heb de hoofdprijs bij een hobby winkel betaald…. Dan voel je wel een beetje bedonderd. Ik begrijp ook dat we niet alles in China en bij dit soort zaken moeten bestellen.. maar… succes met de vriezer. Hopelijk is het te maken .. Groeten Trijntje

Rhodé zei

Gezellig wintertafereeltje heb je gemaakt! Leuk, die sneeuwpoppen.

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Wies zei

Mooie kaart met leuk winters tafereeltje heb je met je nieuwe stempeltjes gemaakt.
Hopelijk kan de vriezer nog gemaakt worden.
Goed weekend.

Ellen zei

Superleuke kaart Marjan…mooi hoe je de leuke stempeltjes hebt neergezet…top!
Hoop dat de vriezer het weer doet zonder veel kosten!
Ook de poezenkaart is geweldig leuk gedaan, ff gemist!
Groetjes Ellen

Femminde zei

Wat een super kerstkaart Marjan!! Echt heel leuk geworden zo.
En ja, af en toe haal ik ook wel eens wat uit China. En daar geniet ik dan net zo van.
Hopelijk doet je vriezer het weer.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde