zondag 9 juni 2019

DCL #313

Vandaag vieren we bij Dutch Card Lovers ons 10 jarig jubileum. Ik ben er niet vanaf het begin bij, maar toch alweer dik zeven jaar en hoop er nog meer jaartjes aan vast te knopen. Tevens verwelkomen we niet één maar twee nieuwe DT leden n.a.v. het vertrek van Margot. Trots zijn we dat Nicole Parmentier en Yvonne van Bruggen ons willen komen versterken!! Ook de andere gegadigden zijn echte toppers, maar we konden er maar twee kiezen.

Anja verzon voor deze gelegenheid een heel toffe challenge, we gaan namelijk kaartjes maken met de schets van de allereerste DCL challenge, een best wel retro schets! Onze dames die er toen al bij waren zetten op ons blog ook hun oude kaartje erbij.


Ik maakte er een Mixed media kaart mee:

In eerste instantie vond ik het lastig, tot ik dacht: lekker je eigen ding doen, zonder papiertjes, want daar ligt mijn hart niet meer zo.
Voor de achtergrond gebruikte ik gesso, Lindy's Magicals en een stencil met modelling paste. Verder nog MM stempels. De bloempjes zijn van Geralda Jansen en die kleurde ik met Copics. 
Nog wat sequins erbij en een tekst stempel van WPlus9.

Mijn DT maatjes maakten stuk voor stuk weer erg mooie kaartjes en de beide nieuwe dames geven hierbij de aftrap van hun DT schap bij ons met twee superkaarten!

Op ons blog alle info, dus ga zeker kijken. Nog leuker: doe mee!

Groetjes,

M@rjan

21 opmerkingen:

Els zei

Gefeliciteerd met jullie DCL jubileum en je hebt weer een super leuke kaart van deze retro schets gemaakt. Heerlijke kleuren heb je gebruikt.

Fijne dag en groetjes, Els

Je@net zei

Wat een mooie en ook originele uitwerking van de sketch, Marjan.
Fijn pinksterweekend gewenst!

aussie aNNie zei

Marjan this is beautiful, love Lindy's sprays and these colours are gorgeous.

Dortesjs zei

whoo love this and the colours are stunning

Cornelie zei

Onwijs mooi gedaan!!Prachtig uitgewerkt. Idd loslaten en je eigen ding doen, hielp bij mij ook ;-)
Jij ook gefeliciteerd. 7 jaar is al een hele tijd en samen met de Lift...chapeaux!

KarinsArtScrap zei

heel mooi Marjan ik vind de kleuren altijd mooi die je gebruikt.
Gr Karin

Nicole Parmentier zei

Was inderdaad best even lastig deze 10 jaar oude schets te vertalen naar je eigen stijl van nu! Maar mooi om te zien hoe iedereen er zijn eigen draai aan heeft gegeven. Jouw kaart is prachtig!! Voor mij zijn dit echt 'Marjan- kleurtjes' dat verloop van turquoise naar groen, ik word er altijd weer blij van!

Colien zei

Ja, een prachtige kaart in jouw stijl: mooi! Proficiat met jullie jubileum, 10 jaar alweer... Ik ben dol op sketches, dus ik zet em op mijn lijstje!
grtz Colien

Willy zei

Gefeliciteerd met jullie verjaardag, 10 jaar alweer wow!! Knap om dit enthousiasme vast te houden, ook al veranderde je smaak wat. Jij laat met deze prachtige kaart zien dat je de opdracht kan vertalen naar je eigen stijl en nodigt zo iedereen uit om mee te doen! Ik vind deze uitvoering echt geweldig mooi!!

Pat zei

How beautiful Magda and I love the soft and pretty watercoloured background using the Magicals, and the lovely mass of flowers. It reminds me of a lake full of gorgeous waterlilies. x

Handmade cards zei

Prachtige kleuren, een bijzonder mooi kaartje, Marjan! Nog veel plezier bij DCL.
Gr, Wietske

Ans Gilbert zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum, je hebt een prachtige mixed media kaart gemaakt,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met jullie 10-jarig bestaan. Wat gaaf! Je uitwerking van de sketch is mooi en origineel. Mooie kleurtjes heb je gekozen Marjan.
Lieve groetjes Miranda

Aartje zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum. De kaart die jij van deze mooie sketch maakte is echt een plaatje geworden. Heel mooi.
Groeten, Aartje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een prachtige jubileum-kaart Marjan! Op naar nog vele jaren 😊 En dankjewel voor je lieve woorden!!

Ellen zei

Super gaaf kaartje Marjan met prachtige kleuren en stempelwerk...top!
Groetjes Ellen

Ellen zei

Ook proficiat met DCL!

Martha zei

Hoi hoi Marjn
Prachtig kaartje heb je gemaakt!
Mooi deze frisse tinten!
Van harte met jullie 10 jarig jubileum!
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Prachtige jubileum Kaart Marjan ! Van harte gefeliciteerd .
Groetjes Doris

GerJanne zei

Ja, jullie hebben twee toppers binnengehaald! Leuk! Jouw kaart is heel gaaf. Ik vind dat onwijs knap om een sketch op deze manier uit te werken. En moeilijk ook. Ik hoop mee te doen, maar weet het niet zeker ivm tijd/vakantie etc..

Sue Lelli zei

I hope you are there for a long time, too! I just LOVE this! The colors, the design, the EVERYTHING! STUNNING!