maandag 3 juni 2019

Geralda Jansen stempels

Dit jaar ging ik niet naar de Art Specially beurs omdat ik op vakantie was. Maar op Facebook kreeg ik toch heel wat mee over wat er aan nieuws was. Zo zag ik de nieuwe lijn van Geralda Jansen. Ik houd van bloemen, bijen, hommels en libellen enz. Dus heb er wat van gekocht bij de Stamping Cottage.

Het was wel een pre-order, want deze lijn bleek zo'n succes dat die was uitverkocht op de ASE.
Maar half mei kreeg ik ze binnen en kon er iets mee maken. Het zijn stempels met een losse stijl, die je op verschillende manieren kunt toepassen.

Deze libellenkaart maakte ik als eerste:


Een kaartje van 12x12 cm. De stempels ingekleurd met Zig brushes, licht bespoten met water en afgedrukt. Beetje bijgewerkt. Bij inkleuren op de stempel is het altijd lastiger, je kunt minder sturen.

Als tweede maakte ik deze:


Ook een 12x12 cm kaartje.
De bloemen stempel kreeg ik er cadeau bij, net als het leuke tekstje! Ik  maakte een bloembedje m.b.v. masking.  Alles met zwarte Stazon afgedrukt en weer watercolor ingekleurd.
Allebei op Tim Holtz watercolour paper, de grove kant.
Ik heb nog meer stempels, maar dat komt nog wel. Alles op z'n tijd!

Wat een weekend hebben we gehad!! Voorproefje voor de zomer... 

Groetjes,
M@rjan

19 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Beautiful display Marjan, lovely art work.xx

Marjolein zei

Hoi Marjan,

Ja supermooie stempels! Ik was onlangs in Schaijk en heb er ook een paar meegenomen. Ik heb er nog niets mee gedaan, dat gaat binnenkort veranderen. Het zijn gave kaarten geworden!

Groeten,
Marjolein

Je@net zei

Prachtige kaarten, Marjan.
En ook heel erg bedankt voor de mooie kaart die ik van jou kreeg op mijn verjaardag!

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat een plaatjes! Allebei je kaartjes zijn weer zo gaaf en inspirerend! Je kleurt dus de stempel met Zigs in en daarna afdrukken. Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Dat ga ik natuurlijk eens doen!
Het zijn prachtige stempels...zucht... er is zoveel moois te koop.
Oh ja, bij ons ook 1 visje de volgende dag boven komen drijven. Bijzonder. We hebben meteen een kleurige windmolen gekocht om de reiger te verjagen. Twee jaar geleden stond die heel brutaal in de vijver! Daarna geen visje meer te zien! Hopelijk helpt de molen...

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan, Wat zijn je stempels gaaf .
Prachtige kaarten, mooi van kleuren .
Groetjes Doris

Pat zei

What pretty stamps and beautifully coloured by you Marjan, so fresh and pretty and I love them both. x

Handmade cards zei

Wat zijn ze leuk Marjan, vooral de paarse variant!
Groetjes, Wietske

Ans Gilbert zei

Ze zijn alle 2 heel erg mooi, de paarse vind ik echt super,
Ansx

Mieke zei

In één woord: prachtig! ♥

Marfien zei

twee hele mooi kaartjes, ik leer elke keer weer iets van jouw

Els zei

Dit zijn prachtige kaarten Marjan en mooie kleuren ook.
Groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Mooie kaarten heb je gemaakt prachtig van kleur, de stempels zijn mooi, ben benieuwd naar de volgende...
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kaarten heb je met je stempels gemaakt Marjan. Liefff..
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

2 mooie aparte kaartjes heb je gemaakt Marjan
Gr Karin

Kaartenkraam zei

Ik snap waarom je de stempels zo mooi vindt. Je hebt er twee hele mooie kaarten mee gemaakt, weer supermooi van kleur!

groetjes van Ank

Ellen zei

Die libelle, echt prachtig! Vind het gewoon kunst die kaart. De andere kaart is ook mooi, hoor.

Monique zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Marjan. Je moest er even op wachten....het was op de beurs ook roofgoed. Ik heb 3 kwartier in de rij voor de kassa gestaan. Dan is online bestellen toch fijner.
Lieve groetjes, Monique

Dortesjs zei

love your cards. awsome

Angelique zei

Prachtige kaarten maakte je met de mooie stempels en wat een leuke techniek om de stempels in te kleuren. Mooie serie met kerstkaartjes.
lieve groetjes Angelique