dinsdag 11 juni 2019

Liftchallenge #141

De nieuwe Liftchallenge staat weer voor de deur, wat gaat het toch allemaal snel!
Deze verzon Cornelie:

Maak een kaart met stempels en kleuren naar keuze. Plaats deze om een 'mask' cirkel heen. Oftewel, lift deze kaart!

Klik hier voor een filmpje van deze kaart.




En liften heb ik ook echt gedaan:



De stempels waar ik uiteindelijk bij terecht kwam zijn gouwe oudjes van PTI, die stempelden naast de mask echt het mooist met de kleinste kier. Inkt van SU. Veel masking ook tijdens het stempelen, om voor overlappen te zorgen. 

Deze keer sponsor ik de prijs, meer info op ons blog. Doe gezellig mee!

Groetjes,

M@rjan

21 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Beautiful Marjan, your colours are sheer delight as is your whole creative card.x

Sarah zei

Prachtig! Ik ga meedoen!

Je@net zei

Wauw...leuke uitdaging en ook een super mooie kaart, Marjan!

Marfien zei

Vrolijk kaartje Marjan, de kleuren spatten er van af
(weer eens iets heel anders ;-) )

Doris knippenenplakken zei

Weer een super mooie kaart met deze vrolijke kleuren.
Groetjes Doris

Sue Lelli zei

Your masking is FABULOUS!

KarinsArtScrap zei

gaaaaaaaaf en mooi van kleur Marjan een mooie kaart
Gr Karin

Scraptastisch zei

Je hebt alweer veel DT werk verzet dit weekend. Je liftkaart is mooi geworden en heel leuk dat je er een filmpje bij hebt gedaan! Ook de kaart van DCL is gaaf! Ik vind schetsen echt een ramp, omdat ik er te krampachtig mee om ga, terwijl anderen juist los gaan, whaha Lekker je eigen ding doen zegt Marjan dan, hihi dat is jou heel goed gelukt en omdat het 10 jaar jubileum is ga ik er toch voor zitten en gezellig mee doen en kijken waar het schip strand!
xx Gerie

Pat zei

Such a beautiful mix of colours for this gorgeous flowery circle Marjan and the touches of black with the sentiment, flower centres amd the black edge with the white dots all add to this pretty card. x

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Prachtig dit liftkaartje, de kleuren komen zo mooi over!
Liefs Martha

Handmade cards zei

Heel mooi Marjan met die vrolijke kleurtjes!
Groetjes, Wietske

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan, heel mooi alle stempels gecombineerd.. Ook hier nog even bedanken voor je prachtige kaart voor mijn verjaardag,
Ansx

Nicole Parmentier zei

Wat mooi Marjan, in deze vrolijke kleurtjes! Leuk techniekje ook!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke challenge en jouw kaart heeft echt de wow-factot wat betreft kleurtjes Marjan. Heel mooi, heel fleurig en echt gaaf gelift.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marjan,
het is een heel leuke liftuitdaging! Ik hoop mee te doen! Ik denk dat ik er niet uren mee bezig zal zijn en die stempelset van het origineel heb ik ook, dus misschien wordt het ook wel een heel letterlijke lift..
Leuk dat randje er nog langs. Geeft de kaart net dat extra's...

Hobby Hoogland zei

Wat een vrolijke en mooie kaart met die frisse kleuren ,je kaart liften ga nog even je filmpje bekijken dan begrijp ik misschien wat je bedoeld.
groetjes Marjan.

Gerrina zei

Jou kaart ziet er zo mooi uit! Moet idd wel even werk zijn geweest met het maskeren, maar wat een mooi resultaat! Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Jouw versie is ook echt heel mooi. Dat zwarte randje staat ook zo goed, zeker in combinatie met de zwarte bloemenharten,

Kaartenkraam zei

Wow geweldig heb je dat gedaan en wat een werk met al dat masking. De kleuren zijn heerlijk fris. Superleuke kaart!

groetjes van Ank

Angelique zei

Leuke en originele liftchallenge, jouw uitvoering is mooi, door je kleurgebruik net wat frisser dan het origineel, mooi gedaan. Ga het filmpje zo even bekijken.
Gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan van Dutch Card Lovers, hele gave kaart maakte je hiervoor, prachtige bloemen. Slim om bij jezelf te blijven en niet perse met papier te gaan werken.
lieve groetjes Angelique

Danielle zei

Wat een leuke en vrolijke kaart is dit geworden Marjan! Mooi hoe je de tekst hebt verwerkt en het zwarte randje maakt het af.