zaterdag 17 augustus 2019

Art Journal pagina


Ik vertelde al eens dat ik fan ben van CeeCee's Creations. De kerstkaarten (kleurplaten van haar) met Copics liet ik al zien in twee vorige posts.
Deze keer een AJ pagina met watercolor en pen. Ik heb haar voorbeeld min of meer nagemaakt als oefening.
Mocht je geïnteresseerd zijn, dan vind je hieronder het YouTube filmpje.



Dit werd mijn versie:
Superleuk om te doen met mijn Daniel Smith waterverf en zeker voor herhaling vatbaar!


Fijn weekend!

M@rjan

24 opmerkingen:

Marjolein zei

Wauw, heel mooi! Net als de kaarten die je hebt laten zien.

Groeten & fijn weekend, Marjolein

Pat zei

This is gorgeous Marjan and such soft and pretty colours...I LOVE it! x

Sarah zei

Super mooi!

KarinsArtScrap zei

o wat gaaaaaaf ziet er prachtig uit Marjan
Gr Karin

Marfien zei

Leuke techniek, je hebt er weer iets moois van gemaakt, jammer dat dit in een boekje zit, het is goed voor een schilderijtje

Els zei

Een super mooie kaart en zo leuk hoe je speelt met de inkten en fine liner.
Duidelijk filmpje met prachtige muziek.

Els zei

Ik bedoelde natuurlijk een AJ pagina.

Je@net zei

Oooooh...wat heb je dit ook weer mooi gemaakt, Marjan!

Ans Gilbert zei

Prachtig kleurwerk Marjan, ook je kerstkaarten had ik al bewonderd
Ansx

Nicole Parmentier zei

Wat prachtig weer Marjan!! Het filmpje heb ik in mijn afspeellijst gezet. Daar ga ik morgenvroeg met een cappuccino eens lekker voor zitten.. ben benieuwd!

Marlies zei

Heel erg mooi en in mooie kleuren. Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Heel mooi deze pagina in je journal, je hebt de aquarelkleuren mooi gebruikt!
Liefs Martha

aussie aNNie zei

gosh Marjan this is pure delight to my eyes...many thanks for the link too, I have some flowers stamps I wanted to use in a whimsy way and this would be perfect..hugs.x

Monique zei

Hij is prachtig Marjan. Dank je wel voor je reactie op de mijne. Ik vind de verschillen wel mooi. Wij hebben vrij rustige pages, terwijl er ook zijn waar elk medium op is gebruikt. Vind ik ook mooi. Gelukkig is alles mogelijk.
Ik zie deze verf wel vaker gebruikt. Ben benieuwd naar het vervolg.
Fijne zondag, liefs Monique

anita01 zei

Overheerlijk, mag het zelf ook graag doen.... en kijk bij haar mijn ogen uit naar al wat ze doet en maakt... prachtig...net als jou uitvoering.

Warme Groetjes ,
Anita

Marja Sch zei

Erg mooi gedaan Marjan.

Doris knippenenplakken zei

Wouw...Super mooie gedaan Marjan! Mooi kleuren, echt een prachtig geheel!
Groetjes Doris

Sue Lelli zei

So GORGEOUS! Thanks for including eh video so I can watch what inspired you to create this beauty!

Kaartenkraam zei

Lijkt me heel erg leuk om te doen en het is je erg goed gelukt!

groetjes vanAnk

Stampin with Liz Design zei

Wow, echt super mooi geworden!! Prachtig! Groetjes Linda

GerJanne zei

Dat ziet er prachtig uit! Ik ga het filmpje nog een keer bekijken. Nu eerst en aflevering van Outlander...

Crealientje zei

Ziet er goed uit Marjan!
Mooie kleurtjes bij elkaar.
Bedankt voor het filmpje.
Fijne dag verder, liefs Crealientje.

Gerrina zei

Die bloemen zijn zo mooi! En met de zachte kleuren vind ik ze prachtig! Heerlijk om zo door jou (en haar) geïnspireerd te worden! Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Schitterend Marjan...super gaaf dit!
Groet Ellen