donderdag 8 augustus 2019

Nog een CeeCee-tje

Vorige week liet ik de eerste kerstkaart met een verkleinde kleurplaat van CeeCee's Creations zien.
Deze tweede afbeelding vind ik zo mooi en apart!
Ik heb ook deze keer gekleurd met Copics, een werkje ... maar ik houd ervan. Ik vind de markers echt geweldig om mee te werken, al zijn ze niet goedkoop helaas. Beetje bij beetje aanschaffen.
Ik heb ongeveer dezelfde kleuren aangehouden als CeeCee deed, omdat ik die zo mooi vind.




Ook deze doet weer mee met de wekelijkse challenge van 52 Weeks to Christmas.

Ik hobby niet zo veel, eigenlijk is dit het enig wat ik maakte de afgelopen week. Momenteel haak en lees ik meer eigenlijk, ook lekker buiten. Golf een beetje, een lesje gehad waarvan ik veel leerde. Samen met vriendin Ineke goed geoefend. Gewoon lekker doen waar ik zin in heb.

Vandaag een Emmy dagje, we gaan o.a. samen lipgloss maken. Ze is erg geïnteresseerd in make-up dingetjes zoals nagellak en lipgloss, dus dat zal best een schot in de roos zijn. En verder hoop ik dat het mooi weer is, kunnen we buiten de deur iets gaan doen.

Fijne dag en groetjes!

M@rjan

30 opmerkingen:

Trudy zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt! Fijne dag met je kleindochter! Als het goed is wordt het straks lekker weer!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Schitterend Marjan, deze kaart, zo mooi ingekleurd.
Veel plezier vandaag met Emmy, zal gezellig worden...
En lekker toch doen waar je zin in hebt, nu kan het, geniet ervan.

Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Colien zei

Oh, deze is ook al zo mooi! Gaaf, zeg...
Geniet lekker van je vrije tijd, vandaag een leuke dag gewenst met Emmy!
grtz Colien {52WTC}

martina's kaartjes zei

schitterend mooi kaartje heb je gemaakt ! prachtig ingekleurd, m'n oog werd direkt naar je kaartje getrokken op mijn scherm ! top
grtjs,martina
x

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat mooi!
Zo sprekend ingekleurd!
Wat fijn dat je zo relaxt bent!
Fijne oppasdag..ben benieuwd naar de lipgloss...
Liefs Martha

Monique zei

Deze is prachtig Marjan. Die kleuren zijn inderdaad geweldig mooi. Veel plezier met je kleindochter. Wat zullen jullie lippen glanzen vanavond.
Lieve groetjes, Monique

Enny zei

Wat een prachtige kaart, en supermooi ingekleurd ! Geniet van de dag met je kleindochter, ik hoop dat het zonnetje blijft schijnen ! Groetjes, Enny

Marfien zei

Prachtig kaartje, kleuren zonder stress is genieten. Daarbij wat sporten en oppassen, dit is echt vakantie. (je pensioen begint pas in september hoor)

Nicole Parmentier zei

Oh wat een prachtig kaartje weer dit! Ik zei het al bij je vorige kaart, het zijn net plaatjes uit zo een mooi prentenboek.
En ja, copics zijn duur maar ze zijn het zeker waard. Ik had laatst wat stiften bij de Action gekocht (want ja, ze zagen er heel mooi uit en waren spotgoedkoop) maar die halen het niet bij copics. Snel dus maar aan mijn nichtje gegeven die kan er prima mee tekenen. Ik kan mijn geld toch beter besteden aan echte mooie materialen. 'Goedkoop is duurkoop' zei mijn moeder altijd...
Veel plezier met het lipgloss avontuur vandaag, wordt vast heel gezellig!

Anneke. zei

Wauw, deze is ook al zo mooi! Ja, copics zijn niet goedkoop, maar dan heb je ook wat.
Er moet heel wat gebeuren wil ik die van mij verkopen, ik heb alle kleuren.....
Groetjes Anneke.

Doris knippenenplakken zei

Weer een prachtige kaartMarjan! Zo mooi ingekleurd, mooi kleuren weer een beauty geworden.
Ik heb me laten verleiden aan de district noir tri blend stiften ben al aan het oefenen.
Alvast een fijne dag met je nichtje, groetjes Doris

Marijke zei

Wat een mooie kaart en wat mooi gekleurd! De copics zijn ook mij favoriet! Bij mij zijn ze een beetje aan het uitdrogen en dan moet je ze vullen of nieuwe kopen! Maar ja... net wat je zegt beetje bij beetje maar! Fijn dat je meedoet met 52WTC. En heerlijk genieten van de zomer, het knutselen zit bij veel dames even in de slob geloof ik! Groetjes Marijke.

KarinsArtScrap zei

prachtigggggg Marjan en de kleuren zijn ook zomooi
Gr Karin

Pat zei

Fabulous colouring with your Copics Marjan, and they are expensive but worth the money I think. This image is fun and I will be looking out for more from CeeCee as these stylised designs are so pretty. I'm pleased you are enjoying being able to do lots of different things with your free time and hope you are having a great time with Emmy. x

aussie aNNie zei

Fabulous stamp Marjan, love this as well as the one below.x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Práchtig ingekleurd deze bijzondere afbeelding Marjan. het lijkt wel gedrukt zo mooi. Heerlijk toch dat nu niets moet maar alles mag en heel gezellig om zo met Emmy aan te tutten. Daar worden herinneringen gemaakt :)
Lieve groetjes Miranda

Stampin with Liz Design zei

Kende het merk eigenlijk helemaal niet, maar vind dit kaartje ook zo mooi! Toch maar eens een kijkje gaan nemen! Zeker doen waar je zin in hebt, daarom is het ook een hobby toch? Daar wanneer je er tijd en zin voor hebt, Groetjes Linda

Jantine zei

Alweer zo'n prachtig gekleurde kaart, Marjan. Heel erg mooi. Ik vind de tekening(en) echt apart! Mooi gedaan.
En zo te lezen breng je je dagen heerlijk door, ook al komt er dan van kaarten maken wat minder.
Groetjes
Jantine

marian zei

Een mooie kerstkaart en prachtig ingekleurd met de markers. (ook mijn favoriet om te kleuren.)
Groetjes van Marian.

Je@net zei

En ook dit is een pracht van een kaart, Marjan.
Zo te lezen vermaak jij je prima. Fijn, en een gezellige dag met Emmy gewenst!

Kaartenkraam zei

Wat een beauty is dit ook weer, zo mooi ingekleurd!

Emmy heeft vast genoten met het lipgloss maken en loopt nu de hele tijd met getuite lipjes ;-)

groetjes van Ank

Sue Lelli zei

What a Delightful Christmas card!

Els zei

Een super mooie kaart is deze is weer ontzettend mooi ingekleurd met je copics.
Heerlijk zo'n dag met Emmy leuke dingen doen. Geniet ervan.

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd!
Dat doe ik je niet na hoor, ben maar gelijk volger van je geworden..
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Gerrina zei

Klinkt heerlijk om per dag te kijken wat je wilt doen! (dat doe ik deze week met weinig werk ook) Hoop dat je een heerlijke dag met Emma had en je kerstkaart is een plaatje! Kan zo in een boek als illustratie! Groetjes, Gerrina

Ans Gilbert zei

Hele mooie en speciale kerstkaart, je dagje met Emmy was vast heel leuk,
Ansx

Nancy Soetaert zei

ik vind dit eentje om in te kaderen! Zo mooi!
Hopelijk had je een leuke dag met je kleindochtertje!
Nancy 52WTC

Kinga K. zei

How cut it is ♥

Ellen zei

Supermooi en heel apart deze digi...ook prachtig ingekleurd!
Het zal vast leuk geweest zijn met Emmy!
Groet Ellen